صفحه اصلی / استانها / بستر برگزاری انتخابات الکترونیکی در خراسان جنوبی فراهم است

بستر برگزاری انتخابات الکترونیکی در خراسان جنوبی فراهم است

معتمدیان

ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: در صورت موافقت و صدور مجوز از سوی ستاد انتخابات کشور، زمینه و بستر برگزاری انتخابات الکترونیکی در خراسان جنوبی فراهم است.

محمدصادق معتمدیان، امروز یکشنبه ۱۰ آذر در حاشیه بازدید از مرکز ثبت‌نام داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مستقر در فرمانداری بیرحند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: زمان ثبت‌نام از داوطلبان نمایندگی دوره یازدهم‌ مجلس شورای اسلامی از امروز دهم آذرماه آغاز و پس از ۷ روز، شانزدهم آذرماه به اتمام می‌رسد لذا توصیه می‌کنیم داوطلبان ثبت نام خود را به روزهای آخر موکول نکنند.

وی افزود: در صورت موافقت و صدور مجوز از سوی ستاد انتخابات کشور، زمینه و بستر برگزاری انتخابات الکترونیکی در خراسان جنوبی فراهم است.

به گزارش ایسنا، استاندار خراسان جنوبی یادآور شد: ستاد انتخابات خراسان جنوبی دارای حوزه انتخابیه است و زمینه برگزاری انتخابات به صورت الکترونیک در استان فراهم است.

ثبت‌نام از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در وزارت کشور و فرمانداری‌های سراسر کشور و همچنین سفارتخانه‌ها، کنسولگری‌ها یا نمایندگی‌های سیاسی جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور ۸ صبح امروز (یک شنبه) با دستور وزیر کشور خطاب به استانداران و فرمانداران آغاز شد.

انتهای پیام

این مطالب را نیز ببینید!

آتش‌نشانی جان ۹۰۰ همدانی را نجات داد

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: آتش نشانان همدان در هشت ماهه نخست امسال، ۹۲۹ نفر از شهروندان را طی ۲۹۷۷ عملیات اطفاء حریق، امدادونجات و احتیاط حریق و حوادث نجات دادند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.