صفحه اصلی / اقتصادی / ۴۵ درصد قراردادهای وزارت صمت به تولید انبوه رسید

۴۵ درصد قراردادهای وزارت صمت به تولید انبوه رسید

دانستنی آنلاین:مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو گفت:گروه صنعتی ایران‌خودرو تحقق اهداف تولید در چارچوب اقتصاد مقاومتی و راهبردهای دولت تدبیر و امید را با جدیت دنبال خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین،از  ایکوپرس،‌ فرشاد مقیمی افزود: از مجموع ۳۳ قطعه خوکفا نشده که همکاری با قطعه‌سازان برای داخلی‌سازی آن در میز نخست خودکفایی آغاز شده، ۹ قطعه به تولید انبوه رسیده و ۶ قطعه نیز در مرحله تولید یک روز خط (آمادگی برای تولید انبوه) است. باقی قطعات نیز مطابق برنامه درحال خودکفایی است.
وی تصریح کرد: با عزم ایجاد شده در زنجیره تامین،‌ تمامی قطعات طبق برنامه زمان‌بندی به مرحله تولید انبوه خواهد رسید.
مقیمی ارزش قرادادهای میز اول خودکفایی را ۴۲۰ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: با سرمایه‌گذاری در داخلی‌سازی قطعات، علاوه بر قطع وابستگی و اتکا به توان سازندگان داخلی میزان ارزبری در تولید محصولات نیز به صورت چشمگیری کاهش خواهد یافت.
وی از برنامه خودکفایی بخش دیگری از قطعات تا پایان سال خبر داد و گفت: به زودی پروژه‌هایی را برای داخلی‌سازی تعداد دیگری از قطعات به اجرا خواهیم گذاشت.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو،‌ داخلی‌سازی قطعات را مهم‌ترین اقدام برای برون رفت از بحران تولید خودروهای دارای کسری قطعه برشمرد و افزود: با تولید قطعات وارداتی توسط سازندگان توانمند کشور، امکان طراحی و تولید محصول جدید نیز برای خودروساز فراهم می‌شود.
وی تصریح کرد: گروه صنعتی ایران‌خودرو تحقق اهداف تولید در چارچوب اقتصاد مقاومتی و راهبردهای دولت تدبیر و امید را با جدیت دنبال خواهد کرد.

این مطالب را نیز ببینید!

انقلاب اسلامی ایران چگونه به پیروزی رسید؟

از سال ۴۲ تا ۵۷، اجتماعات بسیاری توسط رژیم پهلوی به خاک و خون کشیده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.