صفحه اصلی / فرهنگی و هنری / تاکید بر گسترش چاپ و نشر ایران و روسیه

تاکید بر گسترش چاپ و نشر ایران و روسیه

دانستنی آنلاین:نشست نویسندگان ایرانی با استادان و فارسی‌آموزان دانشگاه دولتی زبانشناسی مسکو در حاشیه حضور موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران در نمایشگاه کتاب مسکو برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین٬نشست نویسندگان ایرانی با استادان و فارسی‌آموزان دانشگاه دولتی زبانشناسی مسکو در حاشیه حضور موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران در نمایشگاه کتاب مسکو برگزار شد. در این نشست دو طرف بر گسترش چاپ و نشرایران و مسکو تاکید کردند.

در این نشست جمال‌الدین اکرمی و مهدی رجبی نویسندگان کشورمان با استادان و فارسی‌آموزان دانشگاه دولتی زبانشناسی مسکو دیدار کردند. محتوای این نشست جایگاه ادبیات کودک و نوجوان بود و همچنین طرفین در زمینه تصویرگری کتاب‌های کودک در ایران و روسیه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

مهدی رجبی در این نشست با اشاره به نقش مهم ادبیات در ترویج صلح و دوستی تصریح کرد: ادبیات مرزهای میان انسان‌ها را ازمیان بر می‌دارد و احساس همدلی را افزایش می‌دهد.

همچنین جمال‌الدین اکرمی، ضمن معرفی آثار خود و تشریح جریان تصویرگری در ایران، به پیشینه کتاب‌های کودک و نوجوان روسیه در ایران اشاره کرد و خواهان گسترش ارتباطات فرهنگی در زمینه چاپ و نشر کتاب میان دو کشور تاکید کرد.

این مطالب را نیز ببینید!

بازار لوازم التحریر در آستانه بازگشایی مدارس + گزارش تصویری

بازار لوازم التحریر در آستانه بازگشایی مدارس + گزارش تصویری

با توجه به نزدیک شدن به ماه مهر خانواده‌ها به بازار لوازم التحریر رفته اند. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.