صفحه اصلی / سبک زندگی / تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم و عکس اخلاق پزشکی
دبیر جشنواره فیلم و عکس اخلاق پزشکی از تمدید مهلت ارسال آثار تا ۷ دی ماه خبر داد. به گزارش ایسنا، محمد کیاسالار گفت: در پی استقبال هنرمندان از بخش‌های مختلف این جشنواره، دبیرخانه مهلت ارسال آثار را به مدت یک هفته (تا شنبه، ۷ دی ماه ۹۸) تمدید کرده و در عین حال تاکید کرده است که این مهلت پس از هفتم دی‌ماه تمدید نخواهد شد. تاکنون تعداد قابل‌توجهی از سینماگران و عکاسان در بخش‌های سه‌گانه متقاضی حضور در جشنواره شده‌اند که آمار این استقبال، به تفکیک بخش‌ها، اعلام خواهد شد. بر اساس فراخوان منتشرشده توسط دبیرخانه جشنواره، سه بخش جشنواره فیلم و عکس اخلاق پزشکی را فیلم‌ مستند، فیلم کوتاه و عکس تشکیل می‌دهد که در هر یک از این بخش‌ها سه جایزه به برگزیدگان هیأت داوران اهدا می‌شود. آشنایی جامعه با اهمیت مباحث اخلاق پزشکی، همگرایی هنرمندان و جامعه متخصصان اخلاق پزشکی، ترغیب سینماگران و عکاسان به خلق آثار شایسته و در خور در این عرصه و تقدیر از هنرمندان فعال در این زمینه از اهداف این جشنواره عنوان شده است. دبیرخانه شورای عالی اخلاق پزشکی کشور، این جشنواره را همزمان با هفتمین کنگره سالانه اخلاق پزشکی ایران از ۱۶ تا ۱۸ بهمن ۹۸ در شهر ساری برگزار خواهد کرد. انتهای پیام

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم و عکس اخلاق پزشکی

دبیر جشنواره فیلم و عکس اخلاق پزشکی از تمدید مهلت ارسال آثار تا ۷ دی ماه خبر داد.

به گزارش ایسنا، محمد کیاسالار گفت: در پی استقبال هنرمندان از بخش‌های مختلف این جشنواره، دبیرخانه مهلت ارسال آثار را به مدت یک هفته (تا شنبه، ۷ دی ماه ۹۸) تمدید کرده و در عین حال تاکید کرده است که این مهلت پس از هفتم دی‌ماه تمدید نخواهد شد.

تاکنون تعداد قابل‌توجهی از سینماگران و عکاسان در بخش‌های سه‌گانه متقاضی حضور در جشنواره شده‌اند که آمار این استقبال، به تفکیک بخش‌ها، اعلام خواهد شد.

بر اساس فراخوان منتشرشده توسط دبیرخانه جشنواره، سه بخش جشنواره فیلم و عکس اخلاق پزشکی را فیلم‌ مستند، فیلم کوتاه و عکس تشکیل می‌دهد که در هر یک از این بخش‌ها سه جایزه به برگزیدگان هیأت داوران اهدا می‌شود.

آشنایی جامعه با اهمیت مباحث اخلاق پزشکی، همگرایی هنرمندان و جامعه متخصصان اخلاق پزشکی، ترغیب سینماگران و عکاسان به خلق آثار شایسته و در خور در این عرصه و تقدیر از هنرمندان فعال در این زمینه از اهداف این جشنواره عنوان شده است.

دبیرخانه شورای عالی اخلاق پزشکی کشور، این جشنواره را همزمان با هفتمین کنگره سالانه اخلاق پزشکی ایران از ۱۶ تا ۱۸ بهمن ۹۸ در شهر ساری برگزار خواهد کرد.

انتهای پیام

Original Article

این مطالب را نیز ببینید!

پیشگیری از اعتیاد

آگاه سازی و پیشگیری از اعتیاد + اینفوگرافیک

     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.