صفحه اصلی / اجتماعی / توصیه آیت‌الله مظاهری برای رسیدگی به اوضاع محرومان و آبرومندان

توصیه آیت‌الله مظاهری برای رسیدگی به اوضاع محرومان و آبرومندان

دانستنی آنلاین/ محمودکیانی: رئیس حوزه علمیه اصفهان خطاب به مسئولان و خادم‌یاران آستان قدس رضوی گفت: تا می‌توانید در شرایط فعلی به اوضاع محرومان و آبرومندان رسیدگی کنید و بدانید خدمت به نیازمندان جامعه، رضایت خداوند، امام زمان (عج) و امام رضا (ع) را به دنبال دارد.

مظاهری

به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین به نقل از آستان نیوز، جمعی از مسئولان و خادم‌یاران دفتر آستان قدس رضوی با رئیس حوزه علمیه دیدار اصفهان کردند.

در این دیدار مدیر دفتر آستان قدس رضوی در اصفهان به ارائه عملکرد این دفتر پرداخت و در مورد برنامه‌های دفتر آستان قدس رضوی در اصفهان با آیت‌الله مظاهری گفت‌و‌گو کرد.

آیت‌الله حسین مظاهری با اشاره به کار مقدس خادم‌یاران آستان قدس رضوی خطاب به خادمیاران خود، گفت : کار شما بسیار مقدس و خدمت به مردم از کارهای تشیع است.

وی افزود: ما باید شکرگزار خداوند متعال باشیم، چرا که اگر در نجف، کربلا، سامرا، عسگریین، مرقد حضرت رضا(ع) و امام‌زاده‌ها، حرم و گنبد داریم همه از افتخارات و کارهای شیعیان است.

رئیس حوزه علمیه اصفهان با بیان اینکه خدمات خادمیاران امام رضا (ع) یک کار مقدس شیعه ایرانی است، گفت: بارها از خداوند باری‌تعالی خواسته‌ام که شیعیان ایرانی، بقیع را حرم دار کنند و قبور این چهار امام مظلوم مانند مدینه منوره و حرم پیغمبر (ص)، حرم‌دار شود.

آیت‌الله مظاهری با اشاره به ارزش مقام خادمیاری آستان قدس رضوی، از آنها خواست تا از امام رضا(ع) بخواهند که ما را در ساختن بقیع یاری کنند و بقیع را مانند حرم ثامن ‌الحجج بسازند.

آیت الله مظاهری با بیان اینکه عمری با حجت الاسلام مروی در ارتباط بوده‌ام، گفت: ایشان از هر لحاظ عالی هستند، از نظر علم، تدین، درایت و عقل نمونه هستند و به فرموده امام (ره)، یک مسئول باید سه چیز داشته باشد، نخست اینکه عالم در کار، متدین و امین و عاقل باشد که انصافاً ایشان اینچنین هستند، از مقام معظم رهبری تشکر می‌کنم که حجت الاسلام مروی را متولی آستان قدس رضوی کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: همه شما زحمات زیادی برای مردم کشیده‌اید و امام رضا(ع) روی کارهای شما نظر داشته‌اند که همه عالی انجام شده و توانستید گزارش خوبی از عملکرد خود در اصفهان ارائه دهید.

آیت‌الله مظاهری به مسئولان و خادم‌یاران آستان قدس رضوی سفارش کرد تا می‌توانید در شرایط فعلی به اوضاع محرومان و آبرومندان رسیدگی کنید و بدانید خدمت به نیازمندان جامعه، رضایت خداوند، امام زمان (عج) و امام رضا (ع) را به دنبال دارد و امیدوارم خداوند متعال توفیق خدمت به امام رضا (ع) و خدمت به خلق خدا را به همه عنایت بفرماید.

این مطالب را نیز ببینید!

انقلاب اسلامی ایران چگونه به پیروزی رسید؟

از سال ۴۲ تا ۵۷، اجتماعات بسیاری توسط رژیم پهلوی به خاک و خون کشیده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.