صفحه اصلی / آموزش عالی / ثبت نام در انتخابات مجلس به ۲۰هزار و ۸۸۱ نفر رسید

ثبت نام در انتخابات مجلس به ۲۰هزار و ۸۸۱ نفر رسید

محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات کشور در گفتگو با دانستنی نیوز در خصوص آخرین آمار پیش ثبت‌نام کنندگان انتخابات مجلس گفت: امروز پنجشنبه (۱۹ مرداد ۱۴۰۲) ۱۷۶۴ نفر تا ساعت ۱۱ ثبت نام کردند که منجر شد آمار کلی متقاضیان داوطلبی مجلس شورای اسلامی، به ۲۰۸۸۱ نفر پیش ثبت نام کننده برسد.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه مهلت پیش ثبت‌نام طبق قانون ۷ روز است باید متقاضیان پیش ثبت نام خود را در این هفت روز انجام دهند. بعد از پایان این مدت این مرحله به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد و تصور نکنند که این زمان اضافه می‌شود.

اسلامی ادامه داد: افرادی که می‌خواهند ثبت‌نام خود را به روزهای پایانی موکول کنند این احتمال را بدهند که در دو روز پایانی ممکن است ترافیک ثبت‌نام کنندگان افزایش یابد، لذا با انجام زودتر و به موقع پیش ثبت‌نام خود در امروز و فردا، می‌توانند در عدم افزایش بار ترافیکی مرحله پیش ثبت‌نام در روزهای آخر کمک کنند.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور بیان کرد: به کلیه متقاضیانی که مدارک و اطلاعات هویتی خود را ثبت و بارگذاری کردند پیامکی با سرشناسه وزارت کشور ارسال شده است. پس از صحت‌سنجی و تأیید شش دستگاه مرتبط در مورد اطلاعات هویتی و مدارک بارگذاری شده ثبت نام کنندگان، یک کد یا شناسه رهگیری برای آنان پیامک می‌کنیم که در آن شناسه رهگیری برای ورود به سامانه الکترونیکی مرحله اصلی و نهایی ثبت نام در ۲۷ مهر، مورد استفاده واقع خواهد شد.

این مطالب را نیز ببینید!

انقلاب اسلامی ایران چگونه به پیروزی رسید؟

از سال ۴۲ تا ۵۷، اجتماعات بسیاری توسط رژیم پهلوی به خاک و خون کشیده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.