صفحه اصلی / اجتماعی / حداد عادل پدر معنوی اصولگرایان نخواهد شد/ جوان امروز با حداد ارتباط نمی‌گیرد، پیشنهاد ما خضریان است

حداد عادل پدر معنوی اصولگرایان نخواهد شد/ جوان امروز با حداد ارتباط نمی‌گیرد، پیشنهاد ما خضریان است

سید محمدجواد ابطحی در گفتگو با خبر فوری درباره وضعیت اصولگرایان در آستانه انتخابات، اظهار کرد: پس از اعلام وضعیت صلاحیت‌ها ائتلاف و وفاق بین اصولگرایان شکل‌ می‌گیرد و اجماع می‌شود.

وی ادامه داد: حداد عادل شخصیت مطرحی است، اما پدر معنوی اصولگرایان نخواهد شد، زیرا از سمت جوانان اقبالی به سمت حدادعادل وجود ندارد.

این عضو جبهه پایداری افزود: بیشتر به‌ دنبال جوان‌ترها هستیم که دغدغه جوان امروز را بفهمند و بتوانند گفتمانی بین جوانان ایجاد کنند.

او گفت: خضریان به‌عنوان یک وکیل جوان توانسته با قشر جوان گفتگوی خوبی داشته باشد، پیشنهاد ما امثال ایشان است. جوان امروز نمی‌تواند با ما و حداد عادل ارتباط بگیرد.

ابطحی در ادامه گفت: جبهه پایداری سعی کرده است با سفرهای مختلف به استان‌های کشور فضا را تلطیف کند و به سمت مشارکت حداکثری ببرد.

وی بیان کرد: درحال حاضر که فضای سیاسی سرد و بی‌رمق است، اما امیدواریم مشارکت بیشتر از قبل باشد.

او در انتها افزود: سعی می‌کنیم از افرادی که خارج از جبهه توانمندی لازم و تخصص‌های لازم را دارند نیز حمایت کنیم. مجلس شایستگان چیزی است که ما به‌دنبال آن در انتخابات پیش‌ رو هستیم، مجلسی که همه نسبت به زمینه کاری خود متخصص و مجرب باشند.

این مطالب را نیز ببینید!

انقلاب اسلامی ایران چگونه به پیروزی رسید؟

از سال ۴۲ تا ۵۷، اجتماعات بسیاری توسط رژیم پهلوی به خاک و خون کشیده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.