صفحه اصلی / اجتماعی / خوش شانس بودم که نقش پروین اعتصامی نصیبم شد/ دیدگاهم نسبت به «پروین» عمیق‌تر و کامل‌تر شد

خوش شانس بودم که نقش پروین اعتصامی نصیبم شد/ دیدگاهم نسبت به «پروین» عمیق‌تر و کامل‌تر شد

این بازیگر در حاشیه جشنواره فیلم فجر در گفتگو با خبرفوری گفت: وقتی که پیشنهاد این نقش به من داده شد قطعا من به تمام زوایا فکر کرده‌ام و عزیزانی هستند که نقد کردند که چرا و چگونه شما می‌توانید این فیلم را بسازید و بازی کنید ولی من چیزی را که می‌خواهم صریح به شما بگویم این است که هر شغلی، هر حرفه‌ای و هر استعدادی که هر شخصی داشته باشد، سوای همه‌ی آنها یک انسان است و یک انسان و یک انسان یک زندگی طبیعی را دارد.

وی افزود: پروین اعتصامی هم قبل از اینکه یک شاعر و یک ادیب باشد یک انسان بوده است و این هم یک برشی از زندگی‌اش است.

او ادامه داد: وقتی ما یک سریالی از یک شخص یا چهره‌ای چون شهریار می‌خواهیم بسازیم، به طور قطع باید عین واقعیت باشد هرآنچه ساخته می‌شود تما از پروین منابع زیادی در دست نیست.

او در ادامه یادآور شد: من درواقع ۱۰ روز بیشتر فرصت نداشتم به پروژه اضافه شدم و در این ۱۰ روز تمام تلاشم را کردم و مطالعات بسیار داشتم.

وی تاکید کرد: از روزی که سر پروژه رفتم تا الان هر شب فکر می کنم که کارم درست بوده یا نه و منتظرم کارم اکران و خوب دیده شود.

وی درباره شخصیت پروین اعتصامی هم گفت: پروین اعتصامی تمام دغدغه‌ها، جهان‌بینی و آن چیزی را که خوب یا بد می‌بیند در شعرهایش است که مثل یک سلاح و گهواره ای است که یک کودک در آن بزرگ می شود. من واقعا خوش شانس بودم که این نقش نصیب من شد چراکه دیدگاهم نسبت به خانم اعتصامی عمیق‌تر، بهتر و کامل‌تر شد.

مشروح گفتگو را در ادامه ببینید:

این مطالب را نیز ببینید!

انقلاب اسلامی ایران چگونه به پیروزی رسید؟

از سال ۴۲ تا ۵۷، اجتماعات بسیاری توسط رژیم پهلوی به خاک و خون کشیده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.