صفحه اصلی / آموزش عالی / دستگیری چند نفر از اعضای جیش‌الظلم و کشف سلاح و مهمات جنگی

دستگیری چند نفر از اعضای جیش‌الظلم و کشف سلاح و مهمات جنگی

به گزارش دانستنی نیوز به نقل از روابط عمومی و تبلیغات قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران در جنوب شرق کشور، رزمندگان قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور در روزهای گذشته طی یک سلسله اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی موفق به انهدام باندهای اشرار و گروهک‌های تروریستی شدند.

بنا بر این اطلاعیه، رزمندگان این قرارگاه در روزهای گذشته طی یک سلسله اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی موفق به انهدام باندهای اشرار و گروهک‌های تروریستی شدند که به شرح زیر است.

فراجای سیستان و بلوچستان موفق به ضربه زدن به یکی از باندهای مهم سلاح و مهمات در جنوب شرق شد که از این باند تعداد ۱۵۴ قبضه سلاح جنگی و مقادیر قابل متنابهی مهمات کشف و ضبط شد و تعداد دو نفر از افراد شاخص این باند دستگیر و تحویل مقامات قضائی شدند.

در همین رابطه سربازان گمنام امام زمان (عج) نیز یکی دیگر از شبکه‌های قاچاق سلاح جنگی به داخل کشور را منهدم و تعداد ۷۰ قبضه سلاح از این باند کشف نمود و ۲ نفر از اعضای باند در این رابطه دستگیر و تحویل مقامات قضائی شدند.

همچنین رزمندگان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان نیز تعداد ۲ نفر از اعضای گروهک تروریستی جیش الظلم را که قصد ورود به کشور را داشتند، دستگیر و به مقامات قضائی تحویل کرد.

این مطالب را نیز ببینید!

انقلاب اسلامی ایران چگونه به پیروزی رسید؟

از سال ۴۲ تا ۵۷، اجتماعات بسیاری توسط رژیم پهلوی به خاک و خون کشیده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.