صفحه اصلی / اقتصادی / قائم مقام مالی ایران خودرو منصوب شد

قائم مقام مالی ایران خودرو منصوب شد

دانستنی آنلاین:حاج فتحعلی‌ها از مدیران پاکدستی است که درشرایط کنونی کشور با استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود  می‌تواند مسیر ارتقای سازمانی را بهبود بخشد.

به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین، از ایکوپرس،ایکوپرس، دراین حکم آمده است به توجه به سوابق و شایستگی های ایشان انتظار دارد فعالیت های مرتبط با امور مالی و اقتصادی شرکت ایران خودرو و تمامی شرکت های تحت پوشش گروه را به نحوی راهبری و سازماندهی کنید که چشم انداز ها و اهداف متعالی گروه طی یک برنامه جامع و کارآمد تحق یابد.
گفتنی است،‌ عباس حاج فتحعلی‌ها دارای مدرک دکترای مهندسی صنایع از دانشگاه تربیت مدرس است و در سوابق و تجربیات کاری وی، مدیر عاملی بیمه آسیا، مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی، معاون بهره برداری و نوسازی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، مدیر عامل سازمان بهروری ملی ایران، عضو هیات مدیره بیمه البرز و… به چشم می خورد.
وی دارای تالیفات متعددی از جمله کتب و مقالات علمی در نشریات و همایش های تخصصی بوده و در دانشگاه های مختلف تدریس داشته است.
حاج فتحعلی‌ها از مدیران پاکدستی است که درشرایط کنونی کشور با استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود  می‌تواند مسیر ارتقای سازمانی را بهبود بخشد.

این مطالب را نیز ببینید!

انقلاب اسلامی ایران چگونه به پیروزی رسید؟

از سال ۴۲ تا ۵۷، اجتماعات بسیاری توسط رژیم پهلوی به خاک و خون کشیده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.