صفحه اصلی / اجتماعی / زمزمه های تعویق یا منتفی شدن عملیات زمینی اسرائیل در غزه/ گذرگاه رفح بین مصر و غزه بازگشایی شد/ حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان با بمب‌های فسفری

زمزمه های تعویق یا منتفی شدن عملیات زمینی اسرائیل در غزه/ گذرگاه رفح بین مصر و غزه بازگشایی شد/ حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان با بمب‌های فسفری

حماس: آنچه در غزه در جریان است، به جنگی منطقه‌ای منتهی خواهد شد

رییس دفتر سیاسی جنبش حماس گفت: آنچه در غزه در جریان است، به جنگی منطقه‌ای منتهی خواهد شد که دشمن و حامیانش قادر به کنترل آن نخواهند بود.

به گزارش ایسنا، اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» اعلام کرد که مقاومت فلسطین به رغم وحشی‌گری و جنایات صهیونیست‌ها، ابتکار عمل را در این نبرد در دست دارد.

هنیه افزود: تلاش‌های مسئولان آمریکایی و اروپایی را که به دنبال حمایت از اسرائیل هستند، زیر نظر داریم.

رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» تصریح کرد: آمریکا در همراه سازی موضع کشورهای اسلامی و عربی با طرح کوچاندن مردم غزه ناکام ماند.

وی تاکید کرد، ملت فلسطین به سرزمین خود پایبند است و هرگز کوچاندن یا وطن جایگزین را نمی‌پذیرد. هدف کوچاندن مردم غزه به مصر و ساکنان کرانه باختری به اردن است.

رییس دفتر سیاسی جنبش حماس خاطرنشان کرد، ادامه جنایات دشمن علیه مردم غزه تمامی معادلات در فلسطین و منطقه را برهم خواهد زد.

هنیه ادامه داد: آنچه در غزه در جریان است، به جنگی منطقه‌ای منتهی خواهد شد که دشمن و حامیانش قادر به کنترل آن نخواهند بود. به همه هشدار دادیم که این جنگ اگر ادامه داشته باشد، ممکن است به جنگی منطقه‌ای منتهی شود.

وی اضافه کرد، این پیروزی که در ساعات اولیه نبرد محقق شد، سرآغاز شکست دشمن و بهره‌برداری سیاسی از آن به نفع ملت و قضیه فلسطین خواهد بود.

رییس دفتر سیاسی حماس گفت: جنایات دشمن صهیونیستی با کشتار امروز در اردوگاه نور شمس به کرانه باختری و هم‌چنین لبنان نیز کشیده شد تا اراده مقاومت در هم شکسته شود.

وی افزود: به همه اعلام کردیم که این جنایات باید محکوم شود و این قاتلان و جنایتکارانه در دادگاه‌های بین‌المللی محاکمه و مجازات شوند.

هنیه عنوان کرد که آمریکا در فاصله انداختن بین میادین و جبهه‌های مقاومت در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی ناکام ماند.

وی بر ضرورت ارسال فوری کمک‌های بشردوستانه برای مردم غزه تاکید کرد و گفت که غزه امروز به سبب وحشی‌گری‌های صهیونیست‌ها در برابر یک فاجعه انسانی قرار دارد.

فشار آمریکا و اروپا به اسرائیل برای تعویق حمله زمینی به غزه

بیشتر بخوانید:

دوازدهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

یازدهمین روز عملیات
حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

دهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

 نهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

 هشتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

 هفتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

 ششمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهارمین روز عملیات طوفان الاقصی

سومین روز عملیات طوفان الاقصی

دومین روز عملیات طوفان الاقصی

 اولین روز عملیات طوفان الاقصی

کشته شدن یک سرباز صهیونیست و زخمی شدن ۳ تن دیگر در حمله حزب‌الله لبنان

رسانه‌های عبری اعلام کردند، یک سرباز صهیونیست بر اثر اصابت موشک‌های هدایت شونده حزب‌الله در مرز لبنان کشته و ۳ تن دیگر زخمی شدند.

به گزارش ایسنا، رسانه‌های عبری تایید کردند، در نتیجه شلیک موشک هدایت شونده حزب‌الله لبنان در روز جمعه در مرزهای لبنان یک سرباز صهیونیست کشته و سه سرباز دیگر زخمی شدند.

بیش از ۶۰ درصد جمعیت غزه آواره شده‌اند

یکی از نهادهای سازمان ملل در بیانیه‌ای اعلام کرد بیش از ۶۰ درصد جمعیت غزه اکنون آواره شده‌اند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، دفتر سازمان ملل برای امور هماهنگی‌های انسانی اعلام کرد حدود ۱.۴ میلیون نفر در غزه آواره شده‌اند و بیش از ۵۴۴ هزار نفر در ۱۴۷ پناهگاه اضطراری سازمان ملل اسکان داده شده‌اند. 

مطابق این آمار، بیش از ۶۰ درصد از جمعیت ۲ میلیون نفری باریکه غزه اکنون آواره‌اند. دفتر هماهنگی‌های انسانی سازمان ملل تأکید کرده قطع برق و منع واردات سوخت به غزه اثرات مخربی روی نظام سلامت و دسترسی به آب آشامیدنی سالم خواهد داشت. 

مکرون: پیام‌های مستقیمی به حزب‌الله دادیم/ در نشست مصر شرکت نمی‌کنم

رئیس‌جمهوری فرانسه با تقدیر از نقش قطر در آزادی دو اسیر آمریکایی نزد حماس گفت: «به حزب‌الله لبنان پیام‌های کاملا مستقیمی در راستای اجتناب از افزایش تنش‌ها دادیم.»

به گزارش ایسنا به نقل از الجزیره، امانوئل مکرون در اظهاراتی گفت که در نشست «صلح» مصر شرکت نخواهد کرد اما بعید نیست که در روزها یا هفته‌های آتی سفری به خاورمیانه داشته باشد.

کاخ سفید: جو بایدن مخالف عملیات نظامی اسرائیل در غزه نیست

شفقنا- کاخ سفید از پاسخ منفی جو بایدن به سوال خبرنگاران در مورد موافقت واشنگتن با عملیات نظامی اسرائیل در غزه عقب‌نشینی کرد.

 گاردین نوشت: کاخ سفید در بیانیه‌ای اعلام کرد: رییس جمهور بایدن سوال خبرنگاران در مورد موافقت آمریکا با عملیات زمینی اسرائیل علیه غزه را به درستی نشنیده است.

کاخ سفید از اظهارات جو بایدن که ظاهراً موافقت می‌کرد که «اسرائیل باید تهاجم زمینی احتمالی به غزه را تا زمانی که گروگان‌های بیشتری از آن خارج شوند به تعویق بیاندازد» عقب نشینی کرد و گفت: رئیس‌جمهور آمریکا به طور کامل این سؤال را نشنیده است.

در حالی که بایدن از پله‌ها برای سوار شدن به هواپیما بالا می‌رفت، خبرنگاران با فریاد از او سوال می‌پرسیدند. یکی از سؤالات این بود که آیا اسرائیل باید حمله به غزه را تا زمانی که گروگان‌های بیشتری از آن خارج شوند به تأخیر بیاندازد یا خیر؟

بایدن هم پاسخ داد: بله.

اما کاخ سفید بعداً گفت که بایدن این سوال را به طور کامل نشنیده است.

گفتنی است بمباران غزه به دست اسرائیل دست کم ۴۱۳۷ فلسطینی از جمله صدها کودک را کشته و بیش از یک میلیون نفر را نیز آواره کرده است. با این حال اسرائیل اعلام کرده به زودی به غزه لشکرکشی زمینی خواهد کرد

توصیه بایدن به اسرائیل درباره درگیر نشدن با حزب الله لبنان در شمال

ادامه حملات رژیم صهیونیستی به منازل ساکنان غزه

ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی در پانزدهمین روز از جنگ خود علیه غزه به بمباران مناطق مسکونی ادامه داده که منجر به شهادت افراد بی‌گناه بیشتری شده است.

به گزارش ایسنا، وزارت بهداشت فلسطین از شهادت بیش از ۴۱۳۷ فلسطینی و مجروح شدن ۱۳۰۰۰ فلسطینی خبر داد و هلال احمر تأیید کرد که هشدار رژیم صهیونیستی را برای تخلیه فوری بیمارستان قدس در منطقه تل الهوا در غزه به منظور آمادگی برای بمباران آن دریافت کرده است.

سازمان هلال احمر فلسطین خاطرنشان کرد که بیمارستان قدس که اشغالگران خواستار تخلیه فوری آن شده‌اند، شامل بیش از ۴۰۰ بیمار است.

درخواست نوبلیست‌ها برای آزادی کودکان

۹۰ برنده جایزه نوبل از حماس خواستند تا کودکانی را که به گروگان گرفته آزاد کند. در یک درخواست کتبی که برندگان جایزه نوبل آن را امضا کرده‌اند، تصریح شده که زندانی کردن کودکان “یک جنایت جنگی و جنایتی هوناک علیه بشریت است”.  

در کنوانسیون ژنو برای حفاظت از غیرنظامیان در جنگ، ۱۹ بار به کودکان اشاره شده است. در بیانیه نوبلیست‌ها آمده است: «کودکان هرگز نباید به عنوان ابزارهای چانه‌زنی در جنگ استفاده شوند. این وظیفه مقدس ماست که از این بی‌گناهان حفاظت کنیم.» 

سفیر اسرائیل در سازمان ملل این بیانیه را به این نهاد تحویل داده است./ دویچه وله

شب خونین غزه

در حملات هوایی رِژیم صهیونیستی به منازل مسکونی در مناطق مختلف نوار غزه، ۵۳ فلسطینی دیگر به شهادت رسیدند./ تسنیم

رژیم صهیونیستی پخش اخبار کابینه امنیتی را ممنوع می‌کند

رژیم صهیونیستی که درپی شکست در نبرد «طوفان الاقصی»، با هدف جلوگیری از انتشار حقایق، محدودیت‌هایی را علیه رسانه‌ها در سرزمین‌های اشغالی اعمال کرده بود، این بار درحال بررسی محدود کردن انتشار اخبار مربوط به نشست‌های کابینه امنیتی است.

به گزارش ایسنا، «تزاخی هانگبی»، رئیس شورای امنیت داخلی رژیم‌ صهیونیستی خواستار محدود کردن انتشار اخبار مربوط به نشست‌ها و بررسی‌های صورت گرفته در کابینه امنیتی درباره جنگ غزه شده است.

طبق این گزارش، هانگبی معتقد است که انتشار این اخبار امنیت داخلی رژیم صهیونیستی را متضرر می‌کند.

شاهزاده سعودی، حماس، اسرائیل و غرب را به باد انتقاد گرفت

سخنرانی این هفته شاهزاده ترکی الفیصل در مورد خشونت جاری در خاورمیانه برای یکی از اعضای ارشد خاندان سلطنتی عربستان بیش از حد صراحت داشت./ بی بی سی

آمریکا: گذرگاه رفح بازگشایی می‌شود

سفارت آمریکا در سرزمین‌های اشغالی از بازگشایی گذرگاه رفح در ساعت ۱۰ صبح امروز به وقت محلی خبر داد.

به گزارش ایرنا، سفارت آمریکا در سرزمین‌های اشغالی اعلام کرد که گذرگاه مرزی رفح میان مصر و نوار غزه امروز ساعت ۱۰ صبح به وقت محلی بازگشایی می‌شود.

این سفارتخانه تاکید کرد که اگر گذرگاه رفح بازگشایی شد، روشن نیست که چه تعداد از اتباع خارجی می‌توانند سرزمین‌های اشغالی را ترک کنند.

پیش از این دولت مصر اعلام کرده بود که شرط خروج اتباع خارجی، اجازه ورود کمک‌های بشردوستانه به غزه بوده که رژیم صهیونیستی با آن مخالفت کرده است.

از سوی دیگر سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که حماس مانع خروج اتباع خارجی شده و به همین خاطر گذرگاه رفح بازگشایی نشده است.

فایننشال تایمز نوشت: اسرائیل برای قطع تمام ارتباطات با غزه در دوره پس از جنگ برنامه‌ریزی می‌کند

روزنامه فایننشال تایمز انگلیس به نقل از مسئولان صهیونیست اعلام کرد که تل‌آویو برای قطع تمام ارتباطات با نوار غزه بعد از جنگ برنامه‌ریزی می‌کند.

به گزارش ایسنا، روزنامه فایننشیال تایمز انگلیس به نقل از یکی از مسئولان رژیم صهیونیستی اعلام کرد: اسرائیل درباره فراهم کردن کار برای مردم غزه دیگر نقشی نخواهد داشت. ما این بند ناف را بریده‌ایم. گذرگاه‌های مرزی که بین اسرائیل و نوار غزه فعالیت می‌کردند بعد از جنگ دیگر باز نخواهند شد. این مسئله به پایان رسیده است.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی همچنین ادعا کرد که عملیات نظامی بزرگ علیه غزه را پس از خروج غیرنظامیان از این باریکه آغاز خواهیم کرد.

این در حالی است که پیش تر رسانه‌های صهیونیستی گزارش داده بودند که بین کابینه رژیم صهیونیستی در خصوص نحوه حمله زمینی و عمق ورود به غزه اختلاف نظر وجود دارد.

تاکنون منابع خبری فلسطینی و مصری به خبر بازگشایی گذرگاه رفح واکنش نشان نداده اند.

شهادت ۱۷ کارمند سازمان ملل در غزه

 فیلیپ لازارینی مدیر آژانس آنروا وابسته به سازمان ملل اعلام کرد که در جریان بمباران نوار غزه در ۱۵ روز گذشته تاکنون ۱۷ کارمند این سازمان کشته شده و ۳۵ مرکز وابسته به آن هم آسیب دیده است که تعدادی از آن‌ها مستقیما هدف بمباران اسرائیل قرار گرفتند.

رسانه‌های عبری: حزب‌الله به هدفش رسید؛ آگاهی، سردرگمی و تاثیر در حمله زمینی

رسانه‌های صهیونیستی از استراتژی «مشغول‌سازی و سردرگمی» حزب‌الله لبنان علیه نیروهای اشغالگر در شمال سرزمین‌های اشغالی در مرز با لبنان خبر دادند و اعلام کردند که این حزب «به آنچه می‌خواست دست یافت».

به گزارش ایسنا، امیر بوحبوط، تحلیلگر مسائل نظامی وبسایت عبری «واللا» گفت، حزب‌الله به آنچه می‌خواست دست یافت زیرا رهبران و ارتش رژیم صهیونیستی را به حملات در مناطق مرزی عادت داد و هر روز بر تعداد آن افزوده می‌شود.

گذرگاه رفح در مرز مصر و غزه باز شد/ ویدئو

جمهوری خواه سابق آمریکایی از کشته شدن اعضای خانواده‌اش در حمله به کلیسای غزه خبر داد

جاستین آماش:در پی بمباران شبانه یک کلیسای ارتدوکس در غزه، خانواده من به شدت آسیب دیده‌اند. باشد که خداوند مراقب تمامی مسیحیان، تمام اسرائیلی‌ها و فلسطینی‌ها فارغ از دین و مذهبشان باشد که در غزه رنج می‌کشند.

پرواز پهپادهای ارتش اسرائیل در مرز لبنان

▫️پهپادهای شناسایی ارتش رژیم صهیونیستی با پرواز بر فراز مناطق مرزی ناقوره تا شبعا در حال جمع‌آوری اطلاعات از تحرکات نظامی حزب‌الله در مرزهای جنوب لبنان و همچنین برآورد خسارات وارده به مراکز نظامی ارتش اسرائیل در جریان درگیری‌های روزهای اخیر با رزمندگان حزب‌الله هستند./تسنیم

 درخواست اسرائیل از اتباعش: فورا مصر و اردن را ترک کنید

 اسرائیل دلیل طرح این درخواست را «تشدید تظاهرات» علیه این کشور عنوان کرده است. هشدار مشابهی نیز پیش از این برای شهروندان اسرائیل در ترکیه مطرح شده بود./یورونیوز

ادعای ارتش رژیم صهیونیستی برای آمادگی در برابر حملات انصارالله

ارتش رژیم صهیونیستی در یک رجز خوانی ادعا کرد، نیروی هوایی این رژیم برای مقابله با حملات انصارالله یمن آماده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از روسیا الیوم، در پی رهگیری موشک‌ها و پهپادهای شلیک شده از یمن به سمت رژیم صهیونیستی توسط ناوشکن نیروهای دریایی آمریکا، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد، این رژیم بهترین نیروی هوایی جهان را در اختیار دارد و برای مقابله با چنین تهدیداتی آماده است.

وی افزود، این اقدام آمریکا نشان دهنده قابلیت دفاعی آن و روابط مستحکم میان ارتش رژیم صهیونیستی و فرماندهی مرکزی آمریکاست.

روزنامه «تایمز اسرائیل» نوشت، دو مسؤول صهیونیستی تصریح کردند که این موشک‌ها به سمت اراضی اشغالی پرتاب شده است.

مسؤولان آمریکایی گفتند، ناوشکن «یواس‌اس کارنی» نیروی دریایی آمریکا چندین موشک انصارالله را در سواحل یمن ساقط کرده است،؛ اما هیچ‌کدام از آنها مستقیم به سمت این ناو شلیک نشده بود.

حزب‌الله لبنان: با موشک‌ها و سلاح‌هایمان در تمامی جبهه‌ها حضور داریم

رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان با اشاره به آمادگی این حزب در تمامی جبهه‌ها با موشک‌ها و سلاح‌هایش تاکید کرد، آینده‌ای که در غزه و فلسطین ساخته خواهد شد، ساخته نیروهای دلاور مقاومت خواهد بود.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت العهد، هاشم صفی‌الدین، رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان امروز (شنبه) در مراسم بزرگداشت شهدا در جنوب لبنان اظهار کرد: حزب‌الله در تمامی جبهه‌ها با موشک‌ها و سلاح‌های خود حضور خواهد داشت.

صفی‌الدین گفت: جهان غرب برای دفاع از اسرائیل شتافت چون احساس می‌کرد اسرائیل در خطر است.

رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان در ادامه تاکید کرد: در قاموس مقاومت حتی یک روز اقدامی روانی یا احساسی وجود ندارد بلکه تنها واکنشی به اشغالگری و بازتابی از گرایش ملی و شناختی بوده است.

او گفت: دشمن هنوز سرزمین ما را در اشغال داشته و ماهیت ما را تهدید می‌کند و هنوز در فکر گرفتن انتقام شکست خود در سال ۲۰۰۶ است.

این مقام حزب‌الله لبنان افزود: ما در مقاومت همواره در چارچوب به حق و درست دفاع از سرزمین، میهن و مقدساتمان مبارزه می‌کنیم و مبارزه امروز ما برای یک مساله به حق و برای دفاع از میهن است. آنچه امروز در غزه در حال وقوع است، تنها به غزه و فلسطین مربوط نیست.

رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان با تاکید بر اینکه غرب در کشتارهایی که رژیم اشغالگر اسرائیلی در حق مردم بی‌دفاع فلسطین مرتکب می‌شود، شریک است، گفت: رویکرد انتقامی که حکام غربی دارند، باعث شده آنها برای نابودی ملت‌ها آماده باشند.

او ادامه داد: آمریکا، کشورهای اروپایی و غربی کشور نیستند بلکه گروه‌ها و مافیاهای کشتار هستند اما مردم غزه امروز با صبر و مقاومت خود این پاسخ مناسب را می‌دهند که هرگز مقاومت را رها نخواهند کرد. نیروهای مقاومت در این منطقه دست به اسلحه هستند و برای نبرد تا آخر راه آماده هستند. کشتارها در غزه همبستگی ملت‌های اسلامی و عربی و باور آنها به مقاومت را افزایش خواهد داد.

ادعای ارتش رژیم صهیونیستی برای آمادگی در برابر حملات انصارالله

ارتش رژیم صهیونیستی در یک رجز خوانی ادعا کرد، نیروی هوایی این رژیم برای مقابله با حملات انصارالله یمن آماده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از روسیا الیوم، در پی رهگیری موشک‌ها و پهپادهای شلیک شده از یمن به سمت رژیم صهیونیستی توسط ناوشکن نیروهای دریایی آمریکا، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد، این رژیم بهترین نیروی هوایی جهان را در اختیار دارد و برای مقابله با چنین تهدیداتی آماده است.

وی افزود، این اقدام آمریکا نشان دهنده قابلیت دفاعی آن و روابط مستحکم میان ارتش رژیم صهیونیستی و فرماندهی مرکزی آمریکاست.

 وزیر دفاع اسرائیل: حزب الله تصمیم گرفته در جنگ شرکت کند و بهای سنگینی می‎پردازد/الجزیره

حمله موشکی قسام به تل‌آویو  

گردان‌های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس از حملات موشکی به تل‌آویو در پاسخ به جنایات صهیونیست‌ها علیه مردم غزه خبر داد.

رسانه‌های عبری از به صدا در آمدن آژیر خطر در تل آویو خبر داده بودند./ تسنیم

آزادی گروگان ها در ازای توقف حملات به غزه

محمد نزال، از مقامات ارشد حماس پیشنهاد داده است که اگر ارتش اسرائیل حملات خود به غزه را متوقف کند، گروگان‌های غیرنظامی بیشتری را آزاد خواهد کرد.

این عضو دفتر سیاسی حماس در مصاحبه با شبکه الجزیره در عین حال اشاره کرد که نظامی‌های اسرائیلی و شهرک‌نشینان آزاد نخواهند شد.

او یک روز پس از آزادی دو نفر از بیش از دویست گروگان – یک زن آمریکایی و دخترش – توسط حماس این موضوع را مطرح کرد.

جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا از آزادی این دو گروگان استقبال کرد. اما ارتش اسرائیل هیچ نشانه‌ای از تمایل به توقف بمباران غزه یا به تعویق انداختن برنامه‌های خود برای حمله زمینی ابراز نکرده است./ بی بی سی

ارتش اسرائیل: هرگز اجازه ورود سوخت را به نوار غزه نخواهیم داد.

منابع خبری از شلیک ده‌ها فروند راکت به سمت بن گوریون و تل آویو خبر می‌دهند.

رژیم اشغالگر مرکز دفاع شهری را در نوار غزه بمباران کرد.

رسانه‌های فلسطینی: در بمباران ۵ خانه در جنوب نوار غزه ۳۳ فلسطینی شهید شدند و ده ها نفر نیز زخمی شدند.

افزایش شهدای فلسطین به ۴۳۸۵ نفر/ ۱۷۵۶ نفر کودک /۱۳ هزار و ۵۶۱ نفر زخمی +فیلم

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که آمار شهدای حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه به چهار هزار و ۳۸۵ نفر افزایش یافت که یک هزار و ۷۵۶ نفر از آنها کودک و ۹۷۶ نفر زن هستند.

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از الجزیره، براساس اعلام وزارت بهداشت فلسطین، شمار زخمی ها هم به ۱۳ هزار و ۵۶۱ نفر رسیده است.

در حالی آمار شهدا و مجروحان غزه در حال افزایش است که سران شماری از کشورهای عربی و غیرعربی در کنفرانس سران صلح قاهره ۲۰۲۳ با موضوع بررسی تجاوزگری رژیم صهیونیستی به غزه و کاستن از تنش در فلسطین بر رفع محاصره غزه و توقف کشتار غیر نظامیان تاکید کردند.

حمله سایبری گسترده به سیستم‌های بیمارستانی رژیم صهیونیستی

منابع عبری از یک حمله سایبری گسترده که سیستم‌های بیمارستانی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده، خبر می‌دهند/ منشا این حمله سایبری عراق و روسیه عنوان شده است. /میزان

هم‌اکنون غزه در زیر شدیدترین بمباران منازل توسط رژیم اشغالگر

ارتش اسرائیل: با طرح گسترش جنگ موافقت شد!

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی با ادعای موافقت این رژیم با طرح‌های گسترش جنگ گفت به آمادگی برای مرحله بعدی جنگ ادامه می‌دهیم.

شلیک چند موشک از لبنان به پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی 

ارتش رژیم صهیونیستی امروز (شنبه) از شلیک چند موشک از لبنان به سمت پایگاه‌های ارتش این رژیم در مزارع شبعا خبر داد.

به گزارش ایسنا، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که چند موشک از لبنان به سمت پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی در مزارع شبعا اشغالی شلیک شد.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که یک موشک هدایت‌شده از لبنان به سمت یک شهرک یهودی‌نشین شلیک شد.

حملات توپخانه‌ای ارتش سوریه علیه مواضع مسلحین

ارتش سوریه از ساعاتی قبل، حملات توپخانه‌ای خود علیه مواضع مسلحین در مناطق معربلیت و الفطیره واقع در جنوب ادلب را آغاز کرده است. همزمان با این حملات، جنگنده‌های روسیه نیز مواضع مسلحین را در برخی از مناطق استان ادلب از جمله منطقه ارمناز مورد هدف قرار دادند.

شهادت ۱۶ عضو از یک خانواده‌ فلسطینی

مرد فلسطینی که ۱۶ عضو خانواده‌اش را در بمباران منزلشان از دست داده است، نوزاد شهیدی را بر دستان خود گرفته و می‌گوید: «پیام ما به نتانیاهو این است که تسلیم نمی‌شویم و پیروز خواهیم شد».

حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان با بمب‌های فسفری

خبرنگار المیادین گزارش داد که رژیم صهیونیستی به شهرک‌ها و روستاهای جنوب لبنان با بمب‌های فسفری حمله کرده است.

حمله یک سرباز اسراییلی به نتانیاهو

در جریان بازدید نتانیاهو از یک پایگاه نظامی، یک سرباز صهیونیست به او حمله می کند: همه دوستان من سلاخی شدند… شما اسرائیل را نابود کردید.

حملات اسرائیل امروز ۱۹۵ شهید برجای گذاشت

یک منبع پزشکی فلسطینی به شبکه الجزیره گفت: از صبح امروز بر اثر وحشیانه رژیم صهیونیستی ۱۹۵ فلسطینی شهید و ۴۳۹ نفر دیگر زخمی شدند.

دفتر اطلاع رسانی دولت غزه نیز اعلام کرد: ۱۷۶ مدرسه مورد حمله رژیم صهیونیستی قرار گرفت که ۳۰ مدرسه به طور کامل غیر قابل استفاده شده است.

قسام: قصد آزادی ۲ اسیر را داشتیم، اسرائیل نپذیرفت

سخنگوی گردانهای عزالدین القسام خبر داد که قصد داشتند دو اسیر اسرائیلی را آزاد کنند، ولی مسئولان صهیونیست حاضر به پذیرش آنان نشدند.

کودکان غزه نام خود را روی دست‌شان می‌نویسند تا اگر شهید شدند، امدادگران آنها را شناسایی کنند

این خبر بروزرسانی شده است.

این مطالب را نیز ببینید!

انقلاب اسلامی ایران چگونه به پیروزی رسید؟

از سال ۴۲ تا ۵۷، اجتماعات بسیاری توسط رژیم پهلوی به خاک و خون کشیده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.