صفحه اصلی / اجتماعی / سریع ترین راه پرداخت هزینه ثبت نام آزمون های بین المللی

سریع ترین راه پرداخت هزینه ثبت نام آزمون های بین المللی

در سال‌های اخیر گسترش خدمات و سرویس‌های دیجیتال، برگزاری آموزش‌های مجازی و آزمون‌های آنلاین بین‌المللی را نیز رواج داده است. اما یک شهروند ایرانی به عنوان مثال برای ثبت‌نام در آزمون‌های بین‌المللی مانند آزمون‌ تافل، آیلتس،wes usmle ،gre و … از چه طریقی می‌تواند هزینه ثبت‌نام در آزمون را که عموما به صورت دلاری تعیین می‌شود پرداخت کند؟ در این مقاله قصد داریم با معرفی نوین پرداخت به عنوان یک سایت ایرانی واسط در امور پرداخت‌های بین‌المللی، راهکاری سریع و مطمئن را به منظور انجام تمام تراکنش‌های دلاری در جهت ثبت‌نام آزمون‌های بین‌المللی، در اختیار مخاطبان قرار دهیم.

آشنایی با آزمون‌های بین‌المللی

شرکت در آزمون‌های بین‌المللی یکی از شروط اساسی ورود به دانشگاه‌های خارجی است. کشورهای مهاجرپذیری که دانشگاه‌های معتبری دارند، برای تایید متقاضی و صدور اجازه ورود به دانشگاه‌ها، شرایطی را تعیین می‌کنند که مهم‌ترین آن‌ها برخورداری از مدرک زبان معتبر است. مدرکی که الزاماً باید از طریق آزمون‌های بین‌المللی کسب شود. از طرف دیگر دانشگاه‌ها به فراخور نیاز و اولویت‌های خود مدرک آزمون به‌خصوصی را معتبر می‌دانند و از دانشجوها طلب می‌کنند. در ادامه با برخی از مهم‌ترین آزمون‌های بین‌المللی آشنا خواهیم شد.

آزمون تافل (TOEFL)

آزمون تافل یکی از آزمون‌های بین‌المللی زبان انگلیسی به شمار می‌رود. مدرک تافل در اغلب کشورها اعتبار و رسمیت دارد. عموماً آزمون تافل را به دو روش کتبی و آنلاین برگزار می‌کنند و اعتبار مدرک آن بعد از هر بار قبولی تنها دو سال است. دانشجوها برای ثبت نام آزمون تافل در مرحله اول وارد وب‌سایت ETS می‌شوند و در قسمت آزمون تافل اطلاعات خواسته شده که اطلاعات شخصی است را ثبت می‌کنند. سپس هزینه شرکت در آزمون را پرداخت می‌کنند. پرداخت هزینه ثبت‌نام آزمون تافل به کمک خدمات سایت نوین پرداخت بسیار سریع و ساده انجام خواهد شد.

آزمون آیلتس (IELTS)

آزمون آیلتس نیز از جمله آزمون‌های بین‌المللی معتبر زبان انگلیسی به شمار می‌رود که دانشگاه‌های بین‌المللی زیادی مدرک آن را برای میزان تسلط دانشجویان به زبان انگلیسی، ملاک سنجش قرار می‌دهند. آیلتس نیز دارای دو روش برگزاری است که شامل: روش آکادمیک برای آزمون زبان متقاضیان تحصیل در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا و آزمون جنرال برای آزمون زبان متقاضیان مهاجرت یا تحصیل در مقطع دبیرستان می‌شود.

متقاضیان باید برای ثبت‌نام آزمون آیلتس در مرحله اول به وب‌سایت دانشگاه کمبریج وارد شوند و سپس به قسمت آزمون‌ها مراجعه کنند. آنگاه بعد از انتخاب آزمون آیلتس، گزینه رزرو آزمون را انتخاب و کشور و شهر و مرکز برگزاری آزمون خود را نیز تعیین نمایند. در آخر نیز برای تکمیل فرآیند ثبت‌نام باید هزینه آزمون را پرداخت کنند. در این‌جا نیز دانشجویان ایرانی می‌توانند از خدمات سایت نوین پرداخت به منظور انجام تراکنش ارزی بهره ببرند و فرآیند ثبت‌نام آزمون بین‌المللی خود را تکمیل کنند. 

آزمون GRE

آزمون GRE (جی آر ای) یک آزمون‌ معتبر تخصصی است که به منظور تحصیلات تکمیلی و در راستای سنجش مهارت‌های محاسباتی و استنتاجی متقاضیان برگزار می‌شود. برگزاری آزمون جی آر ای نیز در دو مدل Subject یعنی سنجش تخصص در یک زمینه خاص و جنرال اجرا می‌شود. به منظور ثبت‌نام در آزمون جی آر ای در مرحله اول باید وارد وب‌سایت ETS بشوید و در قسمت آزمون GRE اطلاعات خواسته شده را ثبت کرده و در نهایت نیز هزینه آزمون را پرداخت نمایید. پرداخت هزینه آزمون GRE نیز با استفاده از خدمات سایت نوین پرداخت راهکاری ساده و سریع برای متقاصیان خواهد بود.

آزمون PTE

آزمون PTE از دیگر آزمون‌های بین‌المللی زبان انگلیسی به شمار می‌رود، اما در مقایسه با آزمون تافل و آیلتس، در میان متقاضیان مختلف چندان فراگیر نیست. اما در عین‌حال اعتبار بالایی دارد و نتایج این آزمون در کشور استرالیا مورد توجه و تایید است. آزمون PTE به سه شکل آکادمیک، عمومی و کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود. به منظور ثبت‌نام آزمون PTE در مرحله اول به وب‌سایت رسمی PTE مراجعه کنید و یک حساب کاربری شخصی ایجاد کنید و اطلاعات شخصی‌تان آن‌جا را وارد نمایید. آنگاه ایمیل تایید را دریافت خواهید کرد. سپس باید به بخش زمان‌بندی آزمون مراجعه کنید و آن‌جا مکان و زمان آزمون را انتخاب نمایید. در نهایت نیز مرحله تکمیل فرآیند و پرداخت هزینه آزمون فرا خواهد رسید که می‌توانید همچنان از خدمات سایت نوین پرداخت برای انجام تراکنش ارزی و پرداخت هزینه آزمون بهره ببرید.

پرداخت هزینه آزمون‌های بین‌المللی با سایت نوین پرداخت

همانطور که می‌دانید امکان استفاده از کارت‌های اعتباری بین‌المللی مانند ویزا کارت و مستر کارت، در حال حاضر برای شهروندان ایرانی‌ها وجود ندارد. بنابراین ما سایت نوین پرداخت را به شما پیشنهاد می‌کنیم. نوین پرداخت شرکتی است که فرآیند خرید از سایت‌های خارجی را برای کاربران ایرانی انجام می‌دهد.

در واقع نوین پرداخت می‌تواند هر پرداخت ارزی آنلاین را با بهترین نرخ‌ها و متفاوت‌ترین خدمات برای متقاضیان ایرانی انجام بدهد. دانشجویان ایرانی می‌توانند به سادگی با ثبت نام در سایت نوین پرداخت و به کمک پنل کاربری که برای آن‌ها ایجاد می‌شود، درخواست پرداخت هزینه آزمون‌های بین المللی را ثبت نمایند.

چرا سایت نوین پرداخت؟

سایت نوین پرداخت به دانشجویان ایرانی این امکان را می‌دهد که هزینه تمام آزمون‌های بین‌المللی را به راحتی پرداخت کنند و فرآیند پرداخت ارزی را برای آن‌ها انجام می‌دهد. نوین پرداخت اصولا خدمات و مزایای ویژه‌ای را ارائه می‌کند که سبب محبوبیت این سایت نزد دانشجویان و متقاضیان ایرانی شده است. خدمات سایت نوین پرداخت شامل خدمات ویزا کارت، خدمات ارزهای دیجیتال و خدمات پی پال نیز می‌شود که در روند خرید و پرداخت ارزی کاربران ایرانی مفید و موثر خواهد بود. برخی از خدمات نوین پرداخت عبارتند از:

امکان شارژ حساب پی پال 

ثبت نام آزمون‌های بین‌المللی 

خرید ووچر پرفکت مانی 

شارژ حساب وب مانی 

سرعت بالای انجام تراکنش‌های ارزی 

برخورداری از پشتیبانی ۲۴ ساعته 

دریافت کم‌ترین کارمزد در پرداخت‌های ارزی 

امنیت بالا در تراکنش‌های ارزی 

خرید دلار پرفکت مانی و شارژ خودکار 

کسانی که حساب پرفکت مانی دارند، به راحتی می‌توانند به کمک ووچرهای پرفکت مانی یا روش‌های پرداختی دیگر حساب پرفکت مانی خود را شارژ کنند و برای آن اعتبار خریداری کنند. پرفکت مانی یک سیستم پرداخت پویا و قابل اعتماد است که عموما کاربران از آن به منظور انجام عملیات مربوط به حواله‌های با مبالغ بالا استفاده می‌کنند‌.

از جمله مزایای برجسته استفاده از سیستم پرداخت پرفکت مانی، استفاده از آن به عنوان روش پرداخت مناسب برای کسب درآمدهای بین‌المللی است. اگر کاربر بخواهد موجودی حساب پرفکت مانی خود را به ارزهای رایج دیگری مانند ریال در کشور ایران یا دلار و یورو تبدیل کند و به اصطلاح اقدام به فروش پرفکت مانی و یا نقد کردن ووچرهای پرفکت مانی خود کند، می‌تواند به راحتی اینکار را انجام دهد. شما می‌توانید با استفاده از خدمات سایت نوین پرداخت این فرآیند را در کوتاه‌ترین زمان با کارمزدی بسیار منصفانه و اندک به انجام رسانید.

کلام پایانی

چنانچه می‌خواهید به منظور تامین شروط دانشگاه مورد نظرتان، در یکی از آزمون‌های بین‌المللی شرکت کنید، لزوماً در هنگام ثبت‌نام و برای تکمیل فرآیند ثبت‌نام، باید پرداخت ارزی انجام دهید. بنابراین به منظور پرداخت هزینه‌ آزمون‌های بین‌المللی، استفاده از خدمات و سرویس‌های پرداخت ارزی سایت نوین پرداخت می‌تواند راهکار بسیار ساده و سریعی برای کاربران ایرانی باشد. نوین پرداخت با ارائه خدمات پرداخت ارزی فرآیند خرید از سایت‌های خارجی و پرداخت هزینه آزمون‌های بین‌المللی را برای کاربران ایرانی آسان کرده است.

این مطالب را نیز ببینید!

انقلاب اسلامی ایران چگونه به پیروزی رسید؟

از سال ۴۲ تا ۵۷، اجتماعات بسیاری توسط رژیم پهلوی به خاک و خون کشیده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.