صفحه اصلی / اجتماعی / صحنه عجیب سیگار کشیدن دونده در مسابقه ماراتن! + فیلم و عکس

صحنه عجیب سیگار کشیدن دونده در مسابقه ماراتن! + فیلم و عکس

به گزارش دانستنی نیوز، بدون تردید اولویت یک ورزشکار دو ماراتن تقویت و بهبود سلامتی فردی است. اما به تازگی تصاویری از یک دونده چینی که حین دو ماراتن اقدام به کشیدن چند نخ سیگار کرده به سوژه رسانه ها تبدیل شده است.

بنا به گزارش رسانه های محلی چین، چن ۵۰ ساله هنگام شرکت در دو ماراتن سین آنجیانگ در شهر جیانده چین در حالی که مشغول کشیدن سیگار بود دیده شد. تصاویر وی بعد از انتشار در شبکه های اجتماعی تبدیل به تصاویری داغ شد و میلیون ها کاربر کنجکاو شدند تا هویت این فرد را بدانند.

بنا به این گزارش این تصاویر از چن زمانی که او در تاریخ ۶ نوامبر در یک ماراتن ۴۲ کیلومتری  شرکت کرده بود تهیه شد. چن موفق شد در مدت زمان ۳ ساعت و ۲۸ دقیقه این ماراتن را به پایان برساند و از میان حدود ۱۵۰۰ شرکت کننده در رده ۵۱۵ قرار گرفت.

اقدام عجیب دونده در دو ماراتنبرگزار کنندگان ماراتن سین آنجیانگ در شهر جیانده گواهی موفقیت او را به اشتراک گذاشتند که نه تنها ثابت می کرد چن در این ماراتن شرکت کرده بلکه نشان می داد چن ۴۲ کیلومتر را در مدت زمان ۳ ساعت و ۲۸ دقیقه و ۴۵ ثانیه دویده و رتبه  ۵۱۵ را به دست آورده است.

انتشار این تصاویر در شبکه های اجتماعی با بازخورد منفی کاربران همراه بود و بسیاری از آنها به انتقاد از چن پرداختند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: « تمام دونده های پشت سر این دونده مجبور شدند تا دود سیگار را استشمام کنند. آیا این امکان وجود ندارد که کشیدن سیگار در مسابقات مارتن منع شود؟» کاربر دیگری نوشت: « این مرد الگوی بدی است برای آنهایی که می خواهند سیگار را ترک کنند.»

گفتنی است؛ این اولین بار نبود که چن در یک مسابقه دو ماراتن شرکت می کرد. او در ماراتن گوآنژو ۲۰۱۸ ، ماراتن ژئامن ۲۰۱۹ ، ماراتن لیشوی اولترا و همچنین نیمه ماراتن لهاسا نیز حضور داشت. بنا به گزارش ها مسابقه دو ماراتن اولترا ۵۰ کیلومتر و دیگری ۱۲ ساعت به طول کشیده بود.

انتهای پیام/


لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=133165

این مطالب را نیز ببینید!

انقلاب اسلامی ایران چگونه به پیروزی رسید؟

از سال ۴۲ تا ۵۷، اجتماعات بسیاری توسط رژیم پهلوی به خاک و خون کشیده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.