صفحه اصلی / اجتماعی / مشکل بزرگ پرسپولیس در خط حمله است/ امکانات استقلال، در حد لیگ‌ محلات!

مشکل بزرگ پرسپولیس در خط حمله است/ امکانات استقلال، در حد لیگ‌ محلات!

سیدمهدی سیدصالحی در گفتگو با خبر فوری بیان داشت: اگر سپاهان در قانون سقف قرارداد تخلفی کرده، چرا سازمان لیگ قرارداد این بازیکنان را ثبت و کارت بازی‌شان را صادر کرد؟

وی افزود: اگر بین ١۶ تیم لیگ برتری فقط مشکل از سپاهان بوده که جریمه به حق است، ولی اگر ٩ باشگاه دیگر هم متخلف هستند، باید باقی تیم‌ها هم جریمه می‌شدند.

سیدصالحی گفت: اگر سپاهان ١٢ امتیاز نداشت، باز هم این کسر ۴ امتیازی صورت می‌گرفت؟ کسر ۴ امتیاز از سپاهان از شانس قهرمانی این تیم کم نکرد و برای قهرمانی می‌جنگند.

او به صعود سپاهان در آسیا امیدوار است و گفت: گرچه در بازی اول ۲ امتیاز از دست رفت، اما سپاهان می‌تواند به مرحله بعدی لیگ قهرمانان صعود کند. تیم‌های ایرانی در مقابل تیم‌های عربستانی همیشه کار سختی داشته‌اند.

سیدصالحی در مورد بازی پرسپولیس و النصر بیان داشت: برگزاری بازی بدون حضور تماشاگران از قدرت پرسپولیس کم کرد. مشکل مهم پرسپولیس، ضعف در خط حمله و گلزنی است که باید این ضعف را برطرف کند.

بازیکن سابق فوتبال در مورد تیم استقلال تهران گفت: شرایط این تیم در حد یک تیم محلات بود و هیچ گونه برنامه ریزی و آماده سازی نداشته‌است. نبود مربی بدنساز در اول فصل برای استقلال گران تمام می‌شود و دست جواد نکونام خیلی خالی است.

این مطالب را نیز ببینید!

انقلاب اسلامی ایران چگونه به پیروزی رسید؟

از سال ۴۲ تا ۵۷، اجتماعات بسیاری توسط رژیم پهلوی به خاک و خون کشیده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.