صفحه اصلی / اجتماعی / معتادان متجاهر در خانواده درمان شوند

معتادان متجاهر در خانواده درمان شوند

به گزارش دانستنی آنلاین، محمد جمال لو معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر در نشست اظهار کرد: احتمالا برای بسیاری از مشکلات ما راهکارهایی وجود دارد که به دلیل فرآیندها دچار سقف شیشه ای شده‌ایم و این می تواند اجازه تغییر را ندهد.

وی افزود: ما یک خانه خلاق نوآوری را راه اندازی کرده ایم و به دنبال این هستیم که به یک راه حل مشترک برای کمک به حوزه اعتیاد برسیم.

جمال لو اظهارداشت: اصولا تغییر با یک لشکر رخ نمی دهد بلکه می تواند با یک یا چند نفر این تغییر شکل بگیرد و در ستاد به دنبال آن هستیم که خروجی های مطلوبی را به دست آوریم.

معتادان متجاهر در خانواده درمان شوند

وی درادامه گفت: در این نشست به دنبال ایجاد زیست‌بوم نوآوری مبارزه با مواد مخدر و استفاده از تمامی ظرفیت‌های نوآوری در این حوزه هستیم.

این مسئول بیان داشت: ما این اتفاق را از سال گذشته طی تفاهم ستاد مبارزه با مواد مخدر و معاونت علمی ریاست جمهوری مرکز نوآوری یاریگران زندگی راه‌اندازی شد.

معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر یادآور شد: طرح‌هایی که به این مرکز می‌آید پس از بررسی و تایید تا سقف یک میلیارد تومان مورد حمایت قرار می‌گیرند.

معتادان متجاهر در خانواده درمان شوند

وی تصریح کرد: ما به دنبال این هستیم که بسیاری از معتادان متجاهر در خانواده درمان شوند و نیازی به اردوگاه و کمپ نباشد. به همین دلیل موضوع پابندهای الکترونیکی برای ما اهمیت دارد.

این مسئول در پایان اظهارداشت:در حوزه پیشگیری به دنبال باورمندی هستیم، این مکانیسم‌های باورمندی از طریق استارتاپ‌ها و جوانان انجام می‌شوند.

/فارس

این مطالب را نیز ببینید!

انقلاب اسلامی ایران چگونه به پیروزی رسید؟

از سال ۴۲ تا ۵۷، اجتماعات بسیاری توسط رژیم پهلوی به خاک و خون کشیده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.