صفحه اصلی / آموزش عالی / نشر شهید کاظمی خسارت قطع همکاری با طاقچه را جبران می‌کند

نشر شهید کاظمی خسارت قطع همکاری با طاقچه را جبران می‌کند

به گزارش دانستنی نیوز، پس از انتشار تصاویر هنجارشکنانه کارکنان پلتفرم طاقچه حدود ۵۰ ناشر از ادامه همکاری با این اپلیکیشن انصراف دادند. اما با توجه به از دسترس خارج شدن اپلیکیشن طاقچه، هنوز پاسخی برای جبران خسارت مخاطبان این پلتفرم توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و این اپلیکیشن دریافت نشده است. اما انتشارات شهید کاظمی به عنوان یکی از ناشرانی که با این اپلیکیشن اعلام قطع همکاری کرده با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد، خسارت ناشی از این قطع همکاری را برای مخاطبان کتاب‌های خود جبران می‌کند.

مشروح متن این بیانیه در ادامه می‌آید؛

«انتشار تصاویری از هنجارشکنی برخی از کارکنان مجموعه طاقچه سبب شد تا جمعی از ناشران آثار پرفروش فرهنگی و مذهبی از جمله انتشارات شهید کاظمی با این پلتفرم قطع همکاری کنند.

در این مدت پیام‌هایی از برخی از همکاران، دوستان و مخاطبان مبنی‌بر اینکه: «ای کاش این قطع همکاری صورت نمی‌گرفت» دریافت شد. با وجود اینکه نشر شهید کاظمی با انصراف از پلتفرم طاقچه، به‌خاطر پرفروش بودن آثارش متضرر می‌شود، همچنان بر حرکتی که مبتنی بر شرع مقدس اسلام است پایبند است.

یادآور می‌شود؛ از برخی از مخاطبان نیز پیام‌هایی دریافت شده که به‌خاطر اتفاق پیش آمده، پلتفرم طاقچه را حذف و از ادامه فعالیت در آن انصراف دادند که این امر قطعاً باعث متضرر شدن مخاطبان می‌شود. اگرچه نشر شهید کاظمی یک ناشر خصوصی است و با مشکلات مالی همچون تأمین کاغذ، هزینه‌های چاپ کتاب و عوامل مرتبط با آن مواجه است؛ اما همواره تلاش می‌کند در بخش قیمت تمام شده کتاب، رضایت مخاطب را مورد توجه قرار دهدو در واقع یکی از دغدغه‌های اصلی این نشر حمایت از عموم مخاطبان است، از این رو، نشر شهید کاظمی در تلاش است تا به‌نوعی خسارت‌های احتمالی مخاطبان خود را که از پلتفرم طاقچه انصراف دادند، جبران نماید.

این انتشارات؛ با بررسی‌های میدانی و پیگیری زیر ساخت و بستر مناسب جهت ارائه کتاب‌های الکترونیک در آینده‌ای نزدیک، روش جبران این خسارت را اعلام خواهد کرد. مخاطبان عزیزی که بعلت هنجارشکنی کارکنان طاقچه از آن خارج شدند می‌توانند با ارسال کلمه «طاقچه» به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۴۱۴۴۱ از پیگیری‌های مربوطه در صورت فراهم شدن جبران خسارت وارده شده و نحوه جبران آن اطلاع کسب کنند.»

این مطالب را نیز ببینید!

انقلاب اسلامی ایران چگونه به پیروزی رسید؟

از سال ۴۲ تا ۵۷، اجتماعات بسیاری توسط رژیم پهلوی به خاک و خون کشیده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.