صفحه اصلی / استانها / هدف از برگزاری کنگره علامه بلادی، تشویق به پژوهش است
ایسنا/بوشهر رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر اظهار کرد: هدف از برگزاری کنگره علامه بلادی بوشهری، پرداختن به موضوعات موردنیاز جامعه، معرفی پژوهشگران و تشویق آنها و همچنین ترغیب طلاب و دانشجویان برای ورود به حوزه پژوهش است. حجت‌الاسلام یوسف جمالی در نشست مطبوعاتی به مناسبت برگزاری کنگره علامه بلادی بوشهری گفت: روز سه شنبه ۱۲ آذر ماه پنجمین کنگره علامه بلادی بوشهری در مصلی جمعه بوشهر و با حضور نماینده ولی فقیه و رئیس اوقاف کشور به عنوان سخنران ویژه برگزار خواهد شد. وی با اشاره به محورهای پنجمین کنگره علمی و پژوهشی علامه بلادی افزود: موضوعات عام علوم انسانی، شعار سال، موضوعات مرتبط با حوزه دین، فلسفه و کلام، اخلاق، زندگینامه علما، تاریخ اسلام و تشیع، ادبیات عرب، گام دوم انقلاب، علوم قرآنی و حدیث، زندگی‌نامه علمای استان بوشهر و علامه بلادی از جمله موضوعات این کنگره است. به گزارش ایسنا، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر تاکید کرد: هدف از برگزاری کنگره علامه بلادی بوشهری، پرداختن به موضوعات مورد نیاز جامعه، معرفی پژوهشگران و تشویق آنها و همچنین ترغیب طلاب و دانشجویان برای ورود به حوزه پژوهش و شناخت روحانیون و فضلا و همچنین معرفی آثار برجای مانده از علما و پیشینیان است. جمالی خاطرنشان کرد: از حدود ۸۰۰ اثر ارسال شده به این کنگره تعداد ۹ اثر به عنوان اثر برتر و ۱۲ اثر نیز به عنوان شایسته تجلیل انتخاب شده است. انتهای پیام

هدف از برگزاری کنگره علامه بلادی، تشویق به پژوهش است

کنگره علامه بلادی

ایسنا/بوشهر رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر اظهار کرد: هدف از برگزاری کنگره علامه بلادی بوشهری، پرداختن به موضوعات موردنیاز جامعه، معرفی پژوهشگران و تشویق آنها و همچنین ترغیب طلاب و دانشجویان برای ورود به حوزه پژوهش است.

حجت‌الاسلام یوسف جمالی در نشست مطبوعاتی به مناسبت برگزاری کنگره علامه بلادی بوشهری گفت: روز سه شنبه ۱۲ آذر ماه پنجمین کنگره علامه بلادی بوشهری در مصلی جمعه بوشهر و با حضور نماینده ولی فقیه و رئیس اوقاف کشور به عنوان سخنران ویژه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به محورهای پنجمین کنگره علمی و پژوهشی علامه بلادی افزود: موضوعات عام علوم انسانی، شعار سال، موضوعات مرتبط با حوزه دین، فلسفه و کلام، اخلاق، زندگینامه علما، تاریخ اسلام و تشیع، ادبیات عرب، گام دوم انقلاب، علوم قرآنی و حدیث، زندگی‌نامه علمای استان بوشهر و علامه بلادی از جمله موضوعات این کنگره است.

به گزارش ایسنا، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر تاکید کرد: هدف از برگزاری کنگره علامه بلادی بوشهری، پرداختن به موضوعات مورد نیاز جامعه، معرفی پژوهشگران و تشویق آنها و همچنین ترغیب طلاب و دانشجویان برای ورود به حوزه پژوهش و شناخت روحانیون و فضلا و همچنین معرفی آثار برجای مانده از علما و پیشینیان است.

جمالی خاطرنشان کرد: از حدود ۸۰۰ اثر ارسال شده به این کنگره تعداد ۹ اثر به عنوان اثر برتر و ۱۲ اثر نیز به عنوان شایسته تجلیل انتخاب شده است.

انتهای پیام

این مطالب را نیز ببینید!

آتش‌نشانی جان ۹۰۰ همدانی را نجات داد

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: آتش نشانان همدان در هشت ماهه نخست امسال، ۹۲۹ نفر از شهروندان را طی ۲۹۷۷ عملیات اطفاء حریق، امدادونجات و احتیاط حریق و حوادث نجات دادند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.