صفحه اصلی / استانها / هم قسم شدن اعضای ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد در برگزاری انتخاباتی سالم

هم قسم شدن اعضای ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد در برگزاری انتخاباتی سالم

استاندار کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اعضای ستاد انتخابات این استان جهت تلاش برای برگزاری یک انتخابات سالم، ایمن، با رعایت امانت داری، بی طرفانه و بدون هرگونه جانبداری هم قسم شدند.

"حسین کلانتری"در نشستدر نشست امروز ستاد انتخابات استان و در جمع اعضای این ستاد از جمله فرمانداران و روسای کمیته های ستاد افزود: همه مصمم هستیم تا انتخابات را بر اساس آموزه های دینی و بر ریل قانون برگزار کنیم و هدف سلامت، امنیت، امانتداری و مشارکت بالای مردم است و حق انتخاب با مردم می باشد و آنچه که مردم انتخاب کنند و خروجی هر چه باشد برای ما اهمیت دارد به آن ارج مینهیم و مبارک است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: همه فرمانداران شهرستانها و مسئولان حوزههای انتخابیه و دیگر روسای کمیته های این ستاد چنانچه به هر عنوان و دلیلی قادر به انجام وظایف خود نسبت به رعایت کامل مر قانون و تعهد، رسالت، تکلیف و امانتی که در امر انتخابات به آنها واگذار شده نمی باشند و یا با معزوراتی مواجهند در همین جلسه اعلام کنند و من به شهامتش ارج نهاده و در جای دیگری به خدمت می گیرم.
وی به مجریان و دستاندرکاران امر انتخابات توصیه کرد که از هرگونه جانبداری از کاندیدای خاص یا فعالیت علیه کسی به شدت خودداری کنند و همه تلاش خود را برای انتخاباتی پرشور و حداکثری به کار بندند.
کلانتری با تاکید به اینکه تحت هیچ شرایطی نباید به ارکان انتخابات خدشه ای وارد و یا شبهه ای در مراحل و فرآیند انتخابات ایجاد شود، تصریح کرد: مسائل طایفه ای، باندی، قومی، قبیله ای و حزبی در انتخابات جایی ندارد و قرار گرفتن بر ریل قانون و اجرای آن ملاک اصلی است.
استاندار تاکید کرد: تمام مراحل و فرآیند انتخابات از لحظه ابتدا و تا پایان آن باید با تعامل، همکاری، هماهنگی و در یک فضای صمیمی، اخوت و دوستی و براساس قانون بین اعضای هیات اجرایی، هیات بازرسی و هیات نظارت به پیش رود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مسئله انتخاب معتمدین هیات های اجرایی با ویژگیهای شخصیتی دینی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی در همه حوزههای انتخابیه استان اشاره کرد و گفت: معتمدین باید افرادی پایبند به قانون، مردمدار، متعهد، مومن و از امانتدارترین، صادق ترین، متنفذترین و بدون حاشیه و از همه گروه ها و اصناف مختلف باشند.
حسین کلانتری به موضوع انعکاس اخبار مراحل مختلف فرآیند انتخابات و گزارش مستمر و روزانه آن به ستاد انتخابات استان و تسلط کامل بر حوزه های انتخابیه و مدیریت شایسته آن تاکید کرد و گفت: انتظار می رود که در مراحل انجام نام نویسی نامزدهای انتخابات یازدهیمن دوره مجلس سورای اسلامی ورود و حضور آنها در محلهای ثبت نام به صورت متعارف باشد.
استاندار تصریح کرد: فرمانداران برای هر چه بهتر، باشکوهتر و سالمتر برگزاری انتخابات به بررسی پرونده انتخابات ادوار گذشته بپردازند و با آسیب شناسی به رفع نقاط ضعف و با تقویت نقاط قوت زمینه را برای انتخابات پیش رو فراهم سازند.
حسین کلانتری با بیان اینکه ثبت نام نامزدهای انتخاباتی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه، ۱۰ آذر ماه ۹۸ آغاز و تا روز شنبه، ۱۶ آذرماه ۹۸ ادامه خواهد داشت، افزود: مدت زمان ثبت نام در هر روز از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ عصر و به مدت ۱۰ ساعت است.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، استاندار کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: داوطلبین نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حتی می توانند از طریق گوشی تلفن همراه نام نویسی کنند.
انتهای پیام

این مطالب را نیز ببینید!

آتش‌نشانی جان ۹۰۰ همدانی را نجات داد

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: آتش نشانان همدان در هشت ماهه نخست امسال، ۹۲۹ نفر از شهروندان را طی ۲۹۷۷ عملیات اطفاء حریق، امدادونجات و احتیاط حریق و حوادث نجات دادند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.