صفحه اصلی / اجتماعی / هوای استانهای شمالی خنک می شود – پایگاه خبری دانستنی آنلاین

هوای استانهای شمالی خنک می شود – پایگاه خبری دانستنی آنلاین

وی افزود:  امروز در گیلان و مازندران بارش خفیف و پراکنده باران به همراه کاهش نسبی دما پیش بینی می شود و از بعدازظهر فردا تا روز یکشنبه با نفوذ جریانات خنک شمالی به سواحل دریای خزر، در شمال آذربایجان غربی و شرقی، سواحل دریای خزر، خراسان شمالی وشمال خراسان رضوی روند کاهش نسبی دما پیش بینی می شود.

به گفته کارشناس سازمان هواشناسی دریای خزر در این مدت مواج و متلاطم خواهد بود.

گودرزی بیان داشت: از امروز در شهرهای مرزی غرب و جنوب غرب کشور آسمان غبار آلود خواهد بود و کاهش کیفیت هوا در این مناطق پیش بینی شده است.

هوای استانهای شمالی خنک می شود

بر اساس اعلام کارشناس سازمان هواشناسی روز جمعه در شرق مازندران و گلستان و همچنین در ارتفاعات هرمزگان و جنوب کرمان رگبار خواهیم داشت و برای روز شنبه در شمال آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل و سواحل شمالی کشور بارش پراکنده باران پیش بینی شده است.

گودرزی گفت: در ساعات بعد از ظهر امروز هم در بخش‌هایی از ارتفاعات هرمزگان، جنوب کرمان و جنوب سیستان و بلوچستان رگبار رخ خواهد داد.

به گفته گودرزی تهران نیز طی پنج روز آینده  آسمانی صاف خواهد داشت و بیشنیه دمای امروز تهران امرور ۳۸درجه بالای صفر و روز جمعه به ۴۰ درجه بالای صفرخواهد رسید.

میانگین بارندگی کل کشور از ابتدای سال زراعی (مهر ۱۴۰۰) تا ۲۴ تیر امسال ۱۶۳.۷ میلیمتر ثبت شد. میزان بارش پارسال در این بازه زمانی ۱۳۶.۵ میلمتر بود، بنابراین بارش سال جاری حدود ۲۰ درصد بیشتر از سال گذشته است./ایرنا

این مطالب را نیز ببینید!

انقلاب اسلامی ایران چگونه به پیروزی رسید؟

از سال ۴۲ تا ۵۷، اجتماعات بسیاری توسط رژیم پهلوی به خاک و خون کشیده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.