صفحه اصلی / اجتماعی / وضعیت سایت دفع  زباله دزفول هم اکنون مطلوب است

وضعیت سایت دفع  زباله دزفول هم اکنون مطلوب است

دزفول زباله

ایمان کناری زاده، رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری دزفول ضمن بیان اینکه یکی از معضلات سایت پسماند شهرداری، آتش سوزی‌های روزانه بود، گفت: برای حل این مشکل سامانه خنک کننده و خاموش کردن آتش در آنجا مستقر شد تا به صورت خودکار زباله‌ها را خنک نگه دارد تا دچار آتش سوزی نشوند .
وی در ادامه بیان کرد: در طرح جامع سایت پسماند دزفول چندین سلول بهداشتی طراحی شده تا مانع ورود شیرآبه زباله به سفره‌های زیرزمینی شود؛ فعالیت یکی از این سلول‌ها از پارسال به دلایلی متوقف شده بود که با پیگیری انجام شده دوباره شروع  به کار کرد.
وی با بیان اینکه  تجهیزات این سایت باید به صورت مستمر به روزرسانی شوند، افزود: طبق نظر کارشناسان محیط زیست، وضعیت سایت دفع  زباله دزفول هم اکنون مطلوب است.
کناری زاده به هزینه زیاد این سایت اشاره کرد و ادامه داد: ۷۰ هزارتن زباله  انبار شده در این محل دفع شده است.
وی با بیان اینکه سایت دفع زباله دزفول به دوربین مداربسته و نگهبان مجهز شده گفت: اپلیکیشن اندو (تفکیک از مبدا) که در دزفول طراحی شده از طریق نرم افزار بازار  قابل دریافت است و شهروندان می‌توانند  تفکیک زباله از منزل را انجام دهند.
کناری زاده به برگزاری همایش دزفول شهر پاک در این شهرستان اشاره کرد و گفت: این همایش دیروز با استقبال خوب جمعی از شهروندان، دوستداران محیط زیست و مسوولان محلی همراه بود.

رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری دزفول با بیان اینکه سایت دفع زباله دزفول در زمینی به وسعت ۴۸ هکتار راه اندازی شده است افزود:روزانه حدود ۲۰۰ تن زباله در دزفول تولید می‌شود.

انتهای پیام/ ایرنا

 

این مطالب را نیز ببینید!

انقلاب اسلامی ایران چگونه به پیروزی رسید؟

از سال ۴۲ تا ۵۷، اجتماعات بسیاری توسط رژیم پهلوی به خاک و خون کشیده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.