صفحه اصلی / اجتماعی / پخش برنامه«فامیل بازی» از شبکه افق

پخش برنامه«فامیل بازی» از شبکه افق

برنامه «فامیل بازی» شبکه افق سعی دارد کانون خانواده ایرانی را به جامعه مدرن امروزی یادآوری کند و همچنین به مساله فرزندآوری نیز بپردازد.

به گزارش دانستنی آنلاین، سید هاشم موسوی تهیه‌کننده تلویزیون گفت : این برنامه در ۱۰۰ قسمت تولید و پخش خواهد شد ؛ ۱۰ قسمت از آن تولید و آماده پخش شده، است و باقی ۹۰ قسمت آن در مرحله تولید قرار دارد.

وی افزود: برنامه «فامیل بازی» به همت شبکه افق تولید می‌شود و محور اصلی آن خانواده‌های ایرانی هستند که ۱۰ نفر از اعضای خانواده شامل پدربزرگ، مادربزرگ، پدر و مادر، خواهر و برادر، عمه، خاله، عمو، دایی و اعضای خانواده آن‌‌ها در برنامه حضور خواهند داشت.

موسوی بیان داشت: تک فرزندی امروزه یکی از اساسی‌ترین مشکل‌های جامعه است و ما در این برنامه با فرصتی که ایجاد شده، قصد داریم تا فامیل را کنار هم جمع و فضای صمیمی و قدیمی را دوباره برای خانواده‌های ایرانی ایجاد کنیم.

تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی «فامیل بازی» در پایان به فرصتی برای حضور در برنامه اشاره کرد و گفت: دعوت خانواده‌ها از طریق مراجعه به درگاه اینترنتی FAMILBAZI.IR یا شماره تلفن‌های ۰۲۱۴۴۲۱۴۸۲۶ و ۰۹۳۹۱۳۵۲۱۴۸ امکان پذیر است و علاقه‌مندان می‌توانند به عنوان شرکت کننده یا تماشاچی ثبت نام کنند.

«فامیل بازی» با اجرای ابراهیم شفیعی و مرتضی رستمی مسابقه‌ای با محوریت خانواده است که با یادآوری نقش و جایگاه پدربزرگ و مادربزرگ در خانواده ایرانی، راهکارهایی برای پیوند نسل سوم خانواده با نسل اول را به مخاطبان خود معرفی کرده و ابعاد سبک زندگی ایرانی و اسلامی را در تعامل‌های خانواده اصیل ایرانی به شیوه‌های طنز و شورانگیز مطرح می کند

/صداوسیما


این مطالب را نیز ببینید!

انقلاب اسلامی ایران چگونه به پیروزی رسید؟

از سال ۴۲ تا ۵۷، اجتماعات بسیاری توسط رژیم پهلوی به خاک و خون کشیده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.