صفحه اصلی / اجتماعی / کرونا در چین دوباره اوج گرفت

کرونا در چین دوباره اوج گرفت

به گزارش دانستنی نیوز، آمار جدید کمیته سلامت ملی چین در روز شنبه ( امروز) از افزایش شمار مبتلایان به کرونا برای سومین روز متوالی در این کشور حکایت دارد. بر اساس این آمار که در تاریخ ۲۵ نوامبر اعلام شد ۳ هزار و ۴۷۴ مورد از مبتلایان دارای علائم کرونا و ۳۱ هزار و ۷۰۹ مورد نیز بدون علائم بودند. این در حالی است که در روز قبل (پنجشنبه) ۳۲۹۴۳ نفر بیمار جدید شناسایی شده بود که ۳۱۰۳ نفر دارای علائم و ۲۹۸۴۰ نفر بدون علائم بودند.


آمارهای جدید ابتلا به کرونا در چین در حالی به بالاترین حد خود رسیده است که کلان شهرهایی همچون چونگ کینگ و گوآنژو همچنان به مبارزه خود برای مهار شیوع بیماری ادامه می دهند. چونگ کینگ، شهری در جنوب غربی چین که دارای ۳۲ میلیون جمعیت است ۷۷۲۱ بیمار جدید را در روز جمعه شناسایی کرد که نسبت به روز گذشته ۲۰ درصد افزایش را نشان می دهد.

مقامات بهداشت محلی در گوآنژو، شهری مرفه با ۱۹ میلیون جمعیت در جنوب چین، روز جمعه از شناسایی ۷۴۱۹ نفر در روز جمعه خبر دادند. این آمار  در مقایسه با روز پنجشنبه که ۷۵۲۴ نفر بیمار شناسایی شده بودند روند کاهشی را نشان می داد.

افزایش کرونا در چین

بر اساس آمار منتشرشده کمیته بهداشت ملی چین در روز شنبه، شمار مبتلایان در پکن، پایتخت چین نیز با ۵۸ درصد افزایش به ۲۵۹۵ رسید. این آمار تقریبا از روند افزایشی در اکثر استان های چین حکایت دارد و در استان های هبئی، سی چوان، شانژی و کینگهای بیش از هزار مورد جدید ثبت شد.


لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=133735

این مطالب را نیز ببینید!

انقلاب اسلامی ایران چگونه به پیروزی رسید؟

از سال ۴۲ تا ۵۷، اجتماعات بسیاری توسط رژیم پهلوی به خاک و خون کشیده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.