صفحه اصلی / اقتصادی / یک هزار و ۴۶۹ میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران اردبیل پرداخت شد

یک هزار و ۴۶۹ میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران اردبیل پرداخت شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی نوبخت شامگاه سه شنبه در دیدار با معاون تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل اظهار کرد: یک هزار و ۴۶۹ میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران استان اردبیل پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه ۲۰۹ هزار تن گندم از کشاورزان اردبیلی خریداری شد، گفت: قیمت خرید تضمینی در سال جاری نسبت به سال زراعی گذشته افزایش بسیار خوبی داشته است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی دولتی استان اردبیل بیان کرد: بر اساس آمار جهاد کشاورزی پیش بینی می‌شود امسال حدود ۱۶۰ هزار تن گندم از گندم کاران استان به صورت تضمینی خریداری شود.

نوبخت ادامه داد: ۴۴ مرکز شامل مراکز خرید ملکی و سیلوهای بخش خصوصی و مباشر، جهت خرید محصول گندم در استان اردبیل از هر لحاظ تجهیز و در حال خرید تضمینی هستند.

وی افزود: در صورت نگهداری گندم در انبار بدون ثبت در سامانه، گندم نگهداری شده قاچاق محسوب شده و علاوه بر مصادره محصول انبار شده به نفع دولت و صاحب آن به تعزیرات حکومتی معرفی خواهد شد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل بیان کرد: کشاورزان نباید نگران پرداخت بهای گندم تحویلی به مراکز خرید باشند چرا که به تدریج و با اولویت ارائه گندم به مراکز خرید و سیلوها پرداخت مطالبات گندم‌کاران به صورت کشوری در حال انجام است.

این مطالب را نیز ببینید!

انقلاب اسلامی ایران چگونه به پیروزی رسید؟

از سال ۴۲ تا ۵۷، اجتماعات بسیاری توسط رژیم پهلوی به خاک و خون کشیده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.