صفحه اصلی / اجتماعی / ۳۰۰۰۰ نیروی پلیس درگیر مراسم اربعین

۳۰۰۰۰ نیروی پلیس درگیر مراسم اربعین

دانستنی آنلاین: فرمانده نیروی انتظامی گفت: بیش از ۳۰ هزار نیروی پلیس در مراسم معنوی اربعین به زائران ایرانی و دیگر کشورها خدمات‌رسانی خواهند کرد.

۳۰۰۰۰ نیروی پلیس درگیر مراسم اربعین

به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین، سردار حسین اشتری در حاشیه مراسم تجدید میثاق با آرمان های بلند امام راحل در جمع خبرنگاران افزود: از هفته های گذشته نیروهای پلیس در مرزهای زمینی و هوایی برای ارائه هر بهتر خدمات به زائران اربعین حسینی استقرار یافته‌اند.

وی با اشاره به اینکه زیرساخت‌های لازم برای تردد هر چه بهتر زائران فراهم شده است، افزود: نیروهای خدماتی و امنیتی ناجا در تمام مسیر منتهی به مرزهای کشور عراق حضور دارند تا زائران پیاده روی اربعین با امنیت و آرامش بالایی در این مراسم حضور یابند.

اشتری ادامه داد: زائران مراسم پیاده روی اربعین با رعایت قوانین و ضوابط باید پلیس را در اجرای ماموریت سنگین خود یاری دهند تا امسال نیز مانند سال‌های گذشته شاهد امنیت و آرامش در این مراسم باشیم.

وی در خصوص تردد اتباع بیگانه نیز گفت: اتباع بیگانه از ۶ مرز وارد کشور می‌شوند به همراه اتباعی که در داخل کشور ساکن هستند باید از مرز شلمچه برای حضور در مراسم پیاده‌روی اربعین تردد کنند.

فرمانده ناجا ابراز کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته با گمرک عراق تمامی خودروهای کاپیتاژ شده (دریافت پروانه خروج، گواهینامه و پلاک بین المللی) از مرز چزابه وارد خاک عراق شوند.

وی با بیان اینکه هدف اصلی ناجا ایجاد امنیت و آرامش برای مردم است، تصریح کرد: نیروی انتظامی با حضور حداکثری در اقصی نقاط کشور به دنبال حفظ جان، مال، ناموس و آبروی هم‌میهنان است.

وی ادامه داد: مجاهدان فی سبیل الله نیروی انتظامی برای جلوگیری از هرگونه بی نظمی و آسیب اجتماعی شبانه روز تلاش می کنند با هر گونه معضلی که مردم را تهدید کند به شدت برخورد می کنند.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه همدلی و هماهنگی خوبی بین پلیس و مردم ایجاد شده است، افزود: امروز اعتماد مردم به پلیس ارتقا پیدا کرده و هر روز نیز رو به افزایش است.

این مطالب را نیز ببینید!

انقلاب اسلامی ایران چگونه به پیروزی رسید؟

از سال ۴۲ تا ۵۷، اجتماعات بسیاری توسط رژیم پهلوی به خاک و خون کشیده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.