صفحه اصلی / اجتماعی / جنجال VAR در بازی عربستان و آرژانتین/ دو گل سالم آرژانتین مردود اعلام شد!

جنجال VAR در بازی عربستان و آرژانتین/ دو گل سالم آرژانتین مردود اعلام شد!

به گزارش دانستنی نیوز، آرژانتین جام جهانی قطر ۲۰۲۲ را به بدترین شکل ممکن آغاز کرد.  روز گذشته از گروه C بازی های جام جهانی قطر ۲۰۲۲ تمی های عربستان و آرژانتین به مصاف یکدیگر رفتند. در این بازی جنجالی تیم عربستان با نتیجه ۲ بر ۱ تیم آرژانتین را شکست داد. اما در حالی تیم ملی فوتبال عربستان موفق به شکست آرژانتین شد که بسیاری بر این باورند که نتیجه واقعی این دیدار ۳ بر ۲ به نفع آرژانتین بود.

در این دیدار ابتدا آرژانتین در دقیقه ۱۰ با گلی که لیونل مسی از روی نقطه پنالتی زد از عربستان پیش افتاد. در دقیقه ۲۱ بازی لیونل مسی با فرار از تله آفساید گل دیگری را برای آرژانتین به ثمر رساند که کمک داور بازی آن را آفساید اعلام کرد.

 

در دقیقه ۲۸ بازی نیز لائوتارو مارتینز گل سوم آرژانتین را به ثمر رساند اما داور این دیدار با وجود بازبینی فیلم با کمک VAR (کمک داور ویدئویی) گل آرژانتین را آفساید اعلام کرد. این در حالی بود که مسی که در آفساید حضور داشت در به ثمر رسیدن این گل هیچ نقشی نداشت. با این حال این گل نیز از سوی داور مردود اعلام شد.

 

گل سالم آرژانتین به عربستان که مردود اعلام شد

عربستان در دقیقه ۴۹ به گل اول خود رسید و چهار دقیقه بعد در دقیقه ۵۳ سالم الدوساری گل دوم این تیم را وارد دروازه آرژانتین کرد و این بازی با نتیجه ۲ بر ۱ به سودعربستان به پایان رسید.

انتهای پیام/


لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=133358

این مطالب را نیز ببینید!

انقلاب اسلامی ایران چگونه به پیروزی رسید؟

از سال ۴۲ تا ۵۷، اجتماعات بسیاری توسط رژیم پهلوی به خاک و خون کشیده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.