صفحه اصلی / قوانین و مقررات

قوانین و مقررات

حق نشر

● تمامی مطالب، محتوا، قالب و گرافیک در این پایگاه شامل قانون کپی رایت © می باشد. استفاده یا بازنشر به هر شکل توسط سایر سایت ها، وبلاگ ها، نشریات، تلویزیون، اپلیکیشن ها و سایر رسانه ها تنها در صورتی مجاز می باشد که با درج لینک فعال به سایت منبع «دانستنی ها » همراه باشد.

سلب مسئولیت

● پیوند و نام اصلی پایگاه با عنوان “ دانستنی ایران ” و آدرس “ danestanynews.ir ” بوده، کلیه اسم های مشابه، نوعی جعل و سوء استفاده از این نام می باشد و ارتباطی با این مجموعه ندارند.

● شما با استفاده از اطلاعات، مقالات، مطالب و محصولات این پایگاه، موافقت خود را با شرایط و ضوابط موجود در اینجا نشان داده اید.

● این پایگاه تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

● بهره برداری و استفاده از اطلاعات این پایگاه با ذکر نام و لینک فعال” دانستنی ایران” به عنوان منبع و برای مقاصد مطابق با قوانین اعلام شده، مجاز می باشد و در صورت بروز هر گونه تخلف یا استفاده غیرمجاز از اطلاعات، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت پایگاه، پیگرد قانونی خواهد داشت.

● علی رغم این که تیم مدیریت” دانستنی ایران ” نیز می تواند نظرات را ویرایش، حذف و تأیید کند، مسئولیت درج هر نوع نظری بر عهده نظردهنده می باشد.

● فعالیت اشخاص در ” دانستنی ایران” با هر زبان، قومیت، نژاد، دین، ملیت و از هر محل سکونتی آزاد است.

● پایگاه ” دانستنی ایران” یک پایگاه اطلاع رسانی به رسم الخط پارسی است. لذا پارسی نویسی، اولین نکته ای است که در هر دیدگاه یا نظری باید رعایت شود. نوشته های انگلیسی و یا (فینگلیش) بدون اخطار قبلی پاک خواهد شد.

● توهین به هر شخص با هر قومیت، نژاد، زبان، دین و ملیت در این پایگاه ممنوع می باشد و همچنین ارائه نظرات و بحث های تفرقه انگیز بین اقوام ایرانی و ادیان و طرح نظراتی که موجب ایجاد تنش بین نظردهندگان می گردد، خودداری شود.

● کالاها یا سایت های تبلیغ شده غیر مرتبط با ” دانستنی ایران ” ، صرفاً آگهی تبلیغاتی می باشند، پایگاه “دانستنی ایران “مسئولیتی در قبال محتوا یا تأیید آن ها به عهده نخواهد داشت.

● تمامی تماس های الکترونیک با پایگاه “دانستنی ایران” به صورت محرمانه نزد مدیریت پایگاه ثبت می گردد و هرگونه فعالیت خارج از قوانین پایگاه، تهدید، اقدام به هک یا آسیب رساندن به وب و کاربران آن، پیگرد قانونی خواهد داشت و به مسدود شدن IP خاطی منجر خواهد گردید و در صورت درخواست مجاری قانونی اطلاعات خواسته شده، اعلام می گردد.

انتقادات

● بازدیدکنندگان می توانند با ارسال پیام به ایمیل ما، انتقادات و شکایات خود را نسبت به انتشار آگهی های غیر مرتبط و یا مطالب غیر تخصصی به مدیران و یا هماهنگ کننده های پایگاه اعلام نمایند.

● اگر شما نویسنده مطلبی در ” دانستنی ایران ” هستید و مایلید آن موضوع از danestanynews.ir حذف شود یا هر نوع انتقاد نسبت به محتواهای موجود دارید، لطفاً با ما از طریق لینک Contact Us تماس برقرار نمایید، لطفاً در پیام خود: نام و نام خانوادگی، مؤسسه یا وبسایت/وبلاگ، عنوان شغلی، ایمیل یا تلفن، عنوان مطلب و دلیل درخواست را ذکر نمایید. پیغام شما ظرف مدت ۴۸ ساعت جهت بررسی هویت و درخواست، پاسخ داده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.