صفحه اصلی / سینما و تئاتر / آمادگی ایران برای توسعه روابط فرهنگی با تونس

آمادگی ایران برای توسعه روابط فرهنگی با تونس

آمادگی ایران برای توسعه روابط فرهنگی با تونس

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و تونس

ابوذر ابراهیمی ترکمان در حاشیه یازدهمین اجلاس وزرای فرهنگ کشورهای اسلامی عضو آیسسکو با وزیر فرهنگ تونس دیدار و بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران بر توسعه روابط فرهنگی با این کشور تاکید کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، ابوذر ابراهیمی ترکمان، رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی که برای شرکت در یازدهمین اجلاس وزرای فرهنگ کشورهای عضو آیسسکو به تونس سفر کرده است، با محمد زین العابدین وزیر فرهنگ تونس دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار محمد زین العابدین ضمن تشکر از حضور هیات ایرانی در یازدهمین اجلاس وزرای فرهنگ کشورهای عضو آیسسکو بر توسعه همکاری‌ها و روابط فرهنگی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و جمهوری تونس تاکید کرد. وزیر فرهنگ تونس همچنین روابط فرهنگی بین دو کشور را خوب و رو به گسترش توصیف کرد.

ابراهیمی ترکمان نیز ضمن تشکر از دولت تونس برای برگزاری شایسته یازدهمین اجلاس وزرای فرهنگ کشورهای عضو آیسسکو با اشاره به سابقه ۵۰ ساله موافقتنامه فرهنگی بین دو کشور ایران و تونس، بر گسترش همکاری‌های فرهنگی در زمینه‌های مختلف تاکید کرد و از آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای توسعه همکاری‌های فرهنگی با جمهوری تونس خبر داد.

انتهای پیام

این مطالب را نیز ببینید!

زخم کاری فیلترینگ بر پیکر کسب‌وکارهای اینستاگرامی

اگر چه رسانه‌های اجتماعی با هدف سرگرمی و ایجاد شبکه ارتباطی افراد در سراسر دنیا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.