صفحه اصلی / اجتماعی / “ابومسلم” باید بایرن مونیخ شود / تیم‌ محبوب مشهدی‌ها، جادوگر دارد؟

“ابومسلم” باید بایرن مونیخ شود / تیم‌ محبوب مشهدی‌ها، جادوگر دارد؟

محمدرضا عباسی، مالک وقت باشگاه فوتبال ابومسلم با حضور در دفتر خبرفوری در مشهد گفت: تبدیل ابومسلم به تیم اول کشور همت می‌خواهد که در این شهر کم پیدا می‌شود. چرا سپاهان، تراکتور، ذوب آهن، پرسپولیس و استقلال از بودجه دولتی ارتزاق کنند ولی ابومسلم نه.

وی ادامه داد: بودجه دولتی از مشهد به اصفهان می‌رود، شورای چهارم آدم‌های بسیار کوچکی بودند استاندار وقت زیر لوح صنعتگرانی که به ورزش کمک می‌کردن رو امضا نکرد.

عباسی در باره صحت حضور یک جادوگر در تیم مشهدی تاکید کرد: ما اگر دنبال جادو و جنبل بودیم که تیم ما سقوط نمی‌کرد ما چون یک بخش خصوصی بودیم و خیلی چیزها را باج نمی دادیم، همه چیز از شهر خودمان شروع شد.

وی بیان کرد: به پدیده خوب پول دادند ولی به ما ندادند، وقتی سقوط کردیم هیچکس پیگیر ما نشد. من دفترم شده بود ستاد انتخاباتی آقای اصولی، ولی متاسفانه وقتی که آمد عملکردی که من انتظار داشتم نداشت .

مالک وقت باشگاه فوتبال ابومسلم افزود: ما بدبختانه لیگ سه هم نتوانستیم تیم داشته باشیم خیلی بد است در هیچ لیگی تیم نداریم آرزوی همه تیم های لیگ این بود مشهد تیم داشته باشه تا به زیارت اما رضا بیایند. ما دو تا استادیوم درجه یک داریم ولی تیم نداریم مدیران ما دنبال دردسر نیستند.

وی با بیان اینکه استادیوم امام رضا هم صحن ورزشی امام شود گفت:  مشهد موش آزمایشگاهی همه شهرها شده است یک مسئول شهر صدایش در نیامد که چرا یحیی گل محمدی را از پدیده می‌برید  من از طرز حرف زدن مرزبان خوشم نمی‌آمد. با سرمربی‌گری اکبر میثاقیان موافق نبودم.

ویدئوی کامل این گفتگو را در ادامه ببینید:

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;}.h_iframe-aparat_embed_frame .ratio{display:block;width:100%;height:auto;}.h_iframe-aparat_embed_frame iframe{position:absolute;top:0;left:0;width:100%;height:100%;}

 

این مطالب را نیز ببینید!

انقلاب اسلامی ایران چگونه به پیروزی رسید؟

از سال ۴۲ تا ۵۷، اجتماعات بسیاری توسط رژیم پهلوی به خاک و خون کشیده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.