صفحه اصلی / سینما و تئاتر / اجلاس سراسری فعالان مردمی جهاد و شهادت برگزار می‌شود

اجلاس سراسری فعالان مردمی جهاد و شهادت برگزار می‌شود

اجلاس سراسری فعالان مردمی جهاد و شهادت برگزار می‌شود

نشانند

پنجمین اجلاس سراسری فعالان مردمی جهاد و شهادت با حضور فعالان این حوزه در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا،حجت‌الاسلام حسین جوشقانیان دبیر پنجمین اجلاس سراسری فعالان مردمی جهاد و شهادت(شبکه ملی وارثون) در نشست خبری این اجلاسیه بیان کرد: فرهنگ جهاد و شهادت به قدری مهم است که تضمین کننده فرهنگ و حفظ حیات اسلام است. این مجمع نزدیک یک دهه است که به طور تشکیلاتی کار در راستای جهاد و شهادت کار را دنبال می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: چهار گردهمایی ملی برگزار کردیم. این اجلاسیه با سالروز اعلام بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مصادف شده است. بخشی از جامعه ما که تقریبا ۷۰۰ مجموعه هستند دعوت شده‌اند که ۳۵۰ مجموعه مردمی اعلام حضور قطعی کردند تا در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گردهم آیند.

حجت‌الاسلام جوشقانیان ادامه داد:در راستای اهداف علمی، بازخوانی نقش و کارکرد فرهنگ جهاد و شهادت در بیانه گام دوم انقلاب اسلامی، بررسی نقش فرهنگ جهاد و شهادت در راستای پیشبرد گام دوم، بررسی کارکرد فرهنگ جهاد و شهادت در عرصه تقابل با دشمن در جبهه جنگ نرم و سخت، برگزاری نشست‌های تخصصی مثل راویان و فعالان قرآنی یا فرهنگی و مجموعه‌های فعال در راهیان نور، نشر آثار دفاع مقدس و جهاد و شهادت نیز مد نظر قرار دارند .

رییس شبکه فعالان جهاد و شهادت (وارثون) گفت: شخصیت های کشوری و لشکری متعددی برای این اجلاس دعوت شده است تا در روزهای ۱۲ و ۱۳ دی ماه در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس حضور داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه بیانات مقام معظم رهبری در باب جهاد و شهادت که نزدیک ۲۰۰۰ فراز از سال ۶۸ تا ۹۳ است نیز در این اجلاس رونمایی خواهد شد.
حجت‌الاسلام جوشقانیان یادآور شد: ممکن است تصور شود که برگزاری این اجلاس موازی کاری است اما این در حالی است که ما در پی کاهش موازی کاری‌ها و همگرایی نیروها هستیم تا با آگاهی و آشنایی با فعالیت‌های هم و آگاهی از ظرفیت‌های نهادها و مردم همراه بکدیگر برای پیشبرد فرهنگ جهاد و شهادت متمرکز شویم.
انتهای پیام

این مطالب را نیز ببینید!

زخم کاری فیلترینگ بر پیکر کسب‌وکارهای اینستاگرامی

اگر چه رسانه‌های اجتماعی با هدف سرگرمی و ایجاد شبکه ارتباطی افراد در سراسر دنیا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.