صفحه اصلی / اجتماعی / ادامه حملات هوایی اسرائیل به غزه/ موافقت اسرائیل با درخواست آمریکا برای به تعویق انداختن حمله زمینی به غزه/ احتمال آزادی ۵۰ اسیر دوملیتی توسط حماس

ادامه حملات هوایی اسرائیل به غزه/ موافقت اسرائیل با درخواست آمریکا برای به تعویق انداختن حمله زمینی به غزه/ احتمال آزادی ۵۰ اسیر دوملیتی توسط حماس

رژیم صهیونیستی حومه بیمارستان القدس را بمباران کرد 

منابع خبری از حمله هوایی رژیم صهیونیستی به حومه بیمارستان القدس در غزه خبر دادند.

به گزارش ایسنا، جنگنده‌های صهیونیستی بامداد امروز دوشنبه(اول آبان) اطراف بیمارستان القدس در غزه را بمباران کردند.

هنوز گزارشی درباره تلفات احتمالی ناشی از این حمله هوایی رژیم صهیونیستی منتشر نشده است.

سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد که ۲۰ بیمارستان از مجموع ۳۵ بیمارستان نوار غزه از خدمت خارج شده‌اند.

سازمان مزبور افزود، حدود ۱۳۰ کودک در بیمارستان‌های غزه به دستگاه تنفس مصنوعی متصل هستند و هر لحظه با مرگ دست و پنجه نرم می‌کنند.

بیشتر بخوانید: 

شانزدهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پانزدهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

دوازدهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

یازدهمین روز عملیات
حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

 

دهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

 نهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

 هشتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

 هفتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

 ششمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهارمین روز عملیات طوفان الاقصی

سومین روز عملیات طوفان الاقصی

دومین روز عملیات طوفان الاقصی

 اولین روز عملیات طوفان الاقصی

شهدای غزه به ۴۷۴۱ نفر رسید

وزارت بهداشت فلسطین در بیانیه‌ای از افزایش تعدادی شهدای جنگ غزه به ۴۷۴۱ شهید خبر داد.

به گزارش ایسنا، وزارت بهداشت فلسطین بامداد امروز دوشنبه(اول آبان) اعلام کرد که آمار شهدای غزه در ۱۶ روز جنگ صهیونیستی علیه این منطقه، به ۴۷۴۱ نفر افزایش یافته است.

وزارتخانه یادشده اعلام کرد که در میان شهداء ۱۸۷۳ کودک، ۱۰۲۳ زن و ۱۸۷ سالخورده وجود دارد.

همچنین شماره مجروحان فلسطینی به ۱۴۲۴۵ نفر رسیده است.

مقام اسرائیلی: آتش‌بسی در غزه در کار نخواهد بود

یک مقام ارشد رژیم‌صهیونیستی:آتش‌بسی در غزه در کار نخواهد بود. هم اسرائیل و هم آمریکا می‌خواهند که همه گروگانها در سریعترین زمان ممکن آزاد شوند.

نمی توان اجازه داد که تلاش‌های بشردوستانه بر ماموریت نابودی حماس تأثیر بگذارد.

تصاویری از حمله‌ گسترده بامداد امروز صهیونیست‌ها به غزه را در فیلم مشاهده می‌کنید.

آمریکا و اروپا: از اسرائیل حمایت می‌کنیم

آمریکا، کانادا، فرانسه، آلمان، ایتالیا و انگلیس در بیانیه مشترکی بر حمایت همه‌جانبه خود از رژیم صهیونیستی با عنوان ادعایی حق دفاع از خود تاکید کردند.

در بیانیه سران غرب ادعا شده است خواهان پایبندی به قوانین انسانی بین‌المللی و حمایت از غیرنظامیان هستیم./ تسنیم

خبر شهادت یک خبرنگار زن ایرانی-لبنانی در مرز لبنان و اسرائیل درست است؟/ عکس

دفتر نتانیاهو: اسرائیل کمک‌های بشردوستانه به غزه نمی‌فرستد

دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تل‌آویو هیچ‌گونه کمک بشردوستانه به نوار غزه ارسال نخواهد کرد.

به گزارش ایسنا،‌ روزنامه هاآرتص به نقل از دفتر بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گزارش داد: «اسرائیل هیچ‌گونه کمک بشردوستانه به نوار غزه ارائه نخواهد کرد و از هرگونه کمک سایر کشورها که بدون نظارت باشد، جلوگیری خواهد کرد.»

این در حالی است که اولین کاروان کامیون‌های بارگیری شده با کمک‌های انسان دوستانه روز گذشته پس از اینکه طرف صهیونیست اجازه ورود از سمت مصر به نوار غزه را داد، وارد این منطقه شد.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد؛ نیروی هوایی شب گذشته ۳۲۰ هدف را در سراسر نوار غزه بمباران کرد!

موافقت رژیم صهیونیستی با درخواست آمریکا برای به تعویق انداختن حمله زمینی به غزه

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این رژیم با درخواست واشنگتن برای به تأخیر انداختن حمله زمینی به غزه تا زمان رسیدن نیروهای آمریکایی اضافی موافقت کرده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری الجزیره، درحالی جنگ و حملات متجاوزانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه همچنان ادامه دارد و عملیات طوفان الاقصی مقاومت فلسطین علیه اراضی اشغالی وارد هفدمین روز خود شده است، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد، این رژیم با درخواست واشنگتن برای به تأخیر انداختن حمله زمینی به غزه تا زمان رسیدن نیروهای آمریکایی اضافی موافقت کرده است.

مقام صهیونیست: آتش‌بس در غزه در کار نیست، حتی در جریان مذاکرات تبادل اسرا

یک مقام صهیونیستی در سخنانی تاکید کرده است که حملات جنایتکارانه ارتش این رژیم به نوار غزه همچنان ادامه خواهد داشت و متوقف نخواهد شد.

به گزارش ایسنا، این مقام بلند پایه صهیونیست در گفت‌وگو با شبکه سی‌ان‌ان گفت: هدف قرار دادن غزه متوقف نخواهد شد.

وی گفت که مقامات رژیم صهیونیستی از درخواست آمریکا برای تعویق آغاز حمله زمینی به غزه اطلاعی نداشته‌اند.

این مقام صهیونیست همچنین افزود: اسرائیل و آمریکا خواستار آزادی تمامی «گروگان‌ها» (اسرای  صهیونیستی منتقل شده به غزه)در سریع‌ترین زمان ممکن هستند.

این مقام صهیونیست همچنین با هدف سرپوش گذاشتن بر جنایات علیه غیرنظامیان در غزه گفت: نمی‌توان اجازه داد که تلاش‌های بشردوستانه بر ماموریت از بین بردن حماس تاثیر بگذارد.

سی ان ان همچنین به نقل از این مقام بلندپایه صهیونیست گزارش داد: اسرائیل حتی در جریان مذاکرات برای آزادی گروگان‌هایی که در نوار غزه به سر می بردند، با آتش بس موافقت نخواهد کرد.

به گفته وی، آتش بس حتی در جریان مذاکرات برای آزادی بیش از ۲۰۰ گروگان مورد توجه قرار نمی گیرد، زیرا تلاش‌های بشردوستانه نباید بر «مأموریت، یعنی برچیدن حماس» تأثیر بگذارد.

وی همچنین این موضوع را رد کرد که آمریکا به دنبال تاخیر در تهاجم زمینی به غزه است. این مقام گفت: ما این گزارش را تکذیب می‌کنیم. ما گفتگو و رایزنی نزدیک با دولت ایالات متحده داریم. ایالات متحده اسرائیل را در رابطه با عملیات زمینی تحت فشار قرار نمی دهد.

وزیر جنگ سابق رژیم موقت: هیچ راه حل جادویی برای نابودی حماس وجود ندارد

وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی با تاکید بر ضرورت پایان یافته هرچه سریعتر جنگ کنونی در غزه، تاکید کرد که هیچ راه حل جادویی برای نابودی حماس وجود ندارد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «موشه یعلون» رئیس سابق ستاد ارتش رژیم صهیونیستی و وزیر جنگ سابق این رژیم که از مخالفان عملیات زمینی ارتش اشغالگر علیه نوار غزه است، تصریح کرد: وضعیت کنونی پیش از پرداخت هزینه‌های بیشتر از سوی ما، باید متوقف شود. 

به نوشته رسانه‌های صهیونیستی، وی تصریح کرد: اگر چیزی در خصوص عملیات “الجرف الصلب” (در سال ۲۰۱۴)، باشد که من بابت آن متاسف باشم، این است که ما وارد آن شدیم. هیچ راه حل جادویی برای “از بین بردن حماس”  وجود ندارد».

آمریکا برای حمله زمینی رژیم صهیونیستی به غزه ۲ شرط تعیین کرده است

دولت آمریکا درباره حمله زمینی رژیم صهیونیستی به نوار غزه دو شرط برای این رژیم تعیین کرده است.

به گزارش ایسنا، به نظر می‌رسد که رهبری رژیم صهیونیستی در مورد گزینه‌ها و اشکال حمله زمینی که ارتش اشغالگر تهدید می‌کند در چارچوب تجاوز مستمر خود به نوار غزه انجام می‌دهد، سردرگم است‌.

آموس هارئیل، تحلیلگر مسائل نظامی روزنامه هاآرتص گفت، علت تردید درباره گزینه‌ها و اشکال این حمله زمینی سوالات مطرح شده پیرامون شانس موفقیت آن و نیز محدودیت‌هایی است که جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا تحمیل کرده است.

وی با بیان اینکه اختلافات میان دو سطح سیاسی و نظامی در تل‌آویو درباره حمله زمینی هنوز حل نشده است، احتمال داد، این حمله خشونت‌آمیز باشد. ارتش رژیم صهیونیستی برای این حمله مصمم است و علنا آن را اعلام می‌کند.

به گفته هارئیل، ارتش اشغالگر در این حمله فلسطینی‌های بیشتری از نوار غزه و شمال آن اخراج خواهد کرد.

وی افزود، تهدیدهای رهبران سیاسی و نظامی برای از بین بردن توان نظامی جنبش حماس، انتظارات افکار عمومی را در اراضی اشغالی افزایش داده است و همین امر باعث شد تا این رهبران تاکید کنند که جنگ غزه طولانی خواهد شد.

هارئیل درباره میزان تردید رهبری سیاسی رژیم صهیونیستی درمورد گزینه‌ها و اشکال این حمله گفت، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی با ژنرال ذخیره اسحاق بریک، فرمانده سابق پیاده نظام که جزء فرماندهانی بود که بیشترین انتقاد را به آمادگی ارتش برای جنگ داشت، ملاقات کرد. بریک که با یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز ملاقات کرد، در چندین مصاحبه تلویزیونی خواستار عدم آغاز عملیات زمینی «در حال حاضر، زمان گرفتن و عدم کار بر اساس انتظارات جنبش حماس» شد.

به نظر هارئیل، تشدید تنش‌ها در مرزهای شمالی مجوزی برای نتانیاهو است تا این حمله زمینی را به تعویق اندازد زیرا رژیم صهیونیستی تلاش می‌کند از رویارویی نظامی مستقیم با حزب‌الله لبنان اجتناب کند.

در مورد محدودیت‌های تحمیلی آمریکا، هارئیل گفت، بایدن علیرغم حمایت از نابودی جنبش حماس به عنوان هدف جنگ رژیم صهیونیستی در نوار غزه، دو محدودیت اساسی  ایجاد کرد که این رژیم را در تمامی مسائل مربوط به عملیات زمینی محدود می‌کند و آن دو محدویت، تعهد تل‌آویو به قوانین بین‌المللی و عدم اشغال نوار غزه است.

در عین حال، واشنگتن نگران است که عملیات زمینی در نوار غزه منجر به آسیب رساندن به منافع استراتژیک این کشور در منطقه شود. هارئیل در این باره به مقاله اخیر توماس فریدمن، نویسنده نزدیک به بایدن در مجله «نیویورک تایمز» استناد کرد که هشدار داد، حمله زمینی رژیم صهیونیستی به نوار غزه تهدیدی برای ائتلاف پشتیبان آمریکا در منطقه است که هنری کیسنجر، وزیر خارجه سابق این کشور پس از جنگ ۱۹۷۳ تشکیل داده است.

هارئیل در مورد این تردیدهای رهبری رژیم صهیونیستی پیرامون حمله زمینی به تبعات اقتصادی و اجتماعی آن در اراضی اشغالی پرداخت به خصوص که رژیم صهیونیستی مجبور خواهد بود برای مدتی طولانی تعداد زیادی از نیروهای ذخیره را به خدمت بگیرد.

وی همچنین به هشدارهایی مبنی بر اینکه ارتش اشغالگر ممکن است متحمل خسارات انسانی قابل توجهی شود و اینکه عملیات زمینی منجر به کشته شدن تعداد زیادی در میان غیرنظامیان فلسطینی شود و همین مساله فشار بین‌المللی بر رژیم صهیونیستی برای توقف جنگ را تشدید خواهد کرد، اشاره کرد.

در مقابل هارئیل گفت که ارتش رژیم صهیونیستی علاقه دارد از جنگ در نوار غزه برای پس گرفتن جایگاه منطقه‌ای این رژیم و متقاعد کردن کشورهای عضو پیمان ابراهیم برای این امر که رژیم صهیونیستی همچنان قوی است استفاده کند و از این طریق پایبندی این کشورها به اتحاد خود با تل‌آویو را تضمین کند.

احتمال آزادی ۵۰ اسیر دوملیتی توسط حماس

یک مسئول نظامی اسرائیلی اعلام کرد که احتمال دارد حماس ۵۰ اسیر دو ملیتی را آزاد کند.

در هفدهمین روز جنگ غزه رژیم اشغالگر مرتکب جنایت بزرگی دیگر شد و در بمباران های وحشیانه نوار غزه طی شب گذشته صدها فلسطینی را به شهادت رساند. این بمبارانها که مناطق مسکونی و بیمارستان ها را هدف قرار داد طی ۲۴ ساعت گذشته منجر به شهادت ۴۰۰ فلسطینی شد.

به گزارش جماران، یک مسئول نظامی اسرائیلی اعلام کرد که احتمال دارد حماس ۵۰ اسیر دو ملیتی را آزاد کند.

حمله زمینی به غزه به تعویق افتاد

ارتش رژیم صهیونیستی از به تعویق انداختن حمله زمینی به غزه، خبر داد.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این رژیم با درخواست واشنگتن برای به تأخیر انداختن حمله زمینی به غزه تا زمان رسیدن نیرو‌های آمریکایی اضافی موافقت کرده است.

به گزارش ایسنا، در حالی جنگ و حملات متجاوزانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه همچنان ادامه دارد و عملیات طوفان الاقصی مقاومت فلسطین علیه اراضی اشغالی وارد هفدمین روز خود شده است، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد، این رژیم با درخواست واشنگتن برای به تأخیر انداختن حمله زمینی به غزه تا زمان رسیدن نیرو‌های آمریکایی اضافی موافقت کرده است.

پیشتر روزنامه نیویورک تایمز آمریکا نیز اعلام کرده بود، کاخ سفید به رژیم صهیونیستی پیشنهاد داد که برای به دست آوردن زمان بیشتر برای مذاکره درباره آزادی صهیونیست‌هایی که توسط حماس طی عملیات طوفان الاقصی بازداشت شده‌اند و اجازه دادن به ورود کمک‌های بشردوستانه بیشتر به غزه، حمله زمینی را به تأخیر بیندازد.

این روزنامه نوشت، آمریکا هدف دیگری نیز از به تأخیر انداختن حمله زمینی رژیم صهیونیستی به غزه دارد و آن آمادگی برای مقابله با حملات گروه‌های مقاومت علیه اهداف آمریکا در خاورمیانه است.

این روزنامه در ادامه، نوشت: آمریکا همچنان از حمله زمینی به غزه حمایت می‌کند. آزادی جودت و ناتالی رعنان، دو اسیر آمریکایی که توسط حماس بازداشت شده بودند، باعث شد تا آمریکا بر رژیم صهیونیستی برای به تأخیر انداختن حمله زمینی فشار بیاورد.

نیروی هوایی اسرائیل ویدئوی دیگری از بمباران بی وقفه و گسترده نوار غزه منتشر کرد

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی نفوذ به غزه شد

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در سخنانی مدعی نفوذ نظامیان این رژیم به غزه شد.

به گزارش ایسنا، شبکه الجزیره به نقل از سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نیروی زمینی ارتش رژیم صهیونیستی به مناطقی در غزه نفوذ کرده است.

طبق ادعای سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی این اقدام در راستای جست‌وجوی اسیران در نوار غزه انجام شده است.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی درحالی مدعی چنین اقدامی شده است که گردان‌های شهید «عزالدین قسام» شاخه نظامی جنبش حماس یکشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که یک نیروی زرهی ارتش رژیم اشغالگر با عبور چند متر از دیوار مرزی در شرق خان یونس وارد نوار غزه شد که در دام نیروهای مقاومت افتاد و پس از آن، نیروهای دشمن مجبور به عقب‌نشینی شدند.

در این بیانیه آمده است: رزمندگان شاخه نظامی حماس در این عملیات، فورا نیروی نفوذی دشمن را محاصره کرده و ۲ بولدزر و یک تانک نیروی زرهی دشمن را منهدم کردند.

حملات جدید  گردان‌های قسام

 گردان‌های شهید عزالدین قسام اعلام کرد که در پاسخ به کشتار غیر نظامیان فلسطینی چندین موشک به شهر اشغالی عسقلان شلیک کرده است. 

 این گردان‌ها افزود که تجمع نظامیان صهیونیستی در نزدیکی شهرک مفکعیم در حومه غزه را هم هدف حملات  موشکی خود قرار داده است.

یاوه‌گویی نتانیاهو درخصوص ورود حزب‌الله لبنان به جنگ با صهیونیست‌ها

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در رجزخوانی و یاوه‌گویی‌های جدید اعلام کرد که ورود حزب‌الله لبنان به جنگ منجر به ویرانی‌ای می‌شود که تصورش برای حزب‌الله و لبنان غیرممکن است.

به گزارش ایسنا، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد که ورود حزب‌الله به جنگ منجر به ویرانی‌ای می‌شود که تصورش برای حزب‌الله و لبنان غیرممکن است.

به گزارش «الجزیره»، نتانیاهو روز یکشنبه در بین نیروهای صهیونیست، جنگ با غزه را موضوع مرگ یا زندگی برای رژیم صهیونیستی توصیف کرد.

نتانیاهو در ادامه یاوه‌گویی‌هایش خطاب به نیروهای رژیم صهیونیستی مدعی شد: «اگر حزب‌الله تصمیم بگیرد که به جنگ علیه اسرائیل وارد شود، مرتکب بزرگترین اشتباه خود شده است و ما به شدت به آن ضربه خواهیم زد.»

حماس: آمادگی مقابله با هرگونه حمله زمینی به غزه را داریم

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس):جنون رژیم جنایتکار صهیونیستی در بمباران غیرنظامیان، نشان دهنده آشفتگی و سردرگمی فرماندهی ارتش این رژیم در مدیریت جنگ است. مقاومت منسجم و قوی است و توانایی مدیریت جنگ را داد. مقاومت آمادگی کامل برای مقابله با هرگونه تجاوز زمینی به غزه را دارد./ تسنیم

نخست وزیر سابق اسرائیل خود را در حمله حماس مقصر دانست

عزم دستکم ۳ وزیر دولت نتانیاهو برای استعفا

اسرائیل نمی‌خواهد پس از پایان جنگ با حماس، بر نوار غزه حکومت کند/ برای حمایت از نیروهای آمریکایی در
خاورمیانه آمادگی کامل داریم

حماس: سوخت تمام بیمارستان‌های غزه تمام شد

جنبش حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد: سوخت تمام بیمارستان های نوار غزه تمام شده است و کمک‌هایی که در دو روز گذشته به این منطقه رسیده است برای رفع نیازهای مردم کافی نیست. حماس بر لزوم افزایش تلاش‌های کشورهای عربی و سازمان ملل برای ایجاد گذرگاه انسانی فوری برای ورود کمک‌های بشردوستانه به غزه تأکید کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت النشره، جنبش حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد: ورود مقادیر بسیار محدودی از کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه ظرف دو روز گذشته نیازهای روز افزون ملت ما را در سایه ادامه تجاوز و محاصره وحشیانه و کاهش شدید تمام مواد غذایی، دارو و سوخت بیمارستان‌ها برطرف نمی‌کند.

شهادت ۲ رزمنده مقاومت لبنان در حملات رژیم صهیونیستی

مقاومت لبنان از شهادت دو تن از رزمنده‌های خود در نتیجه حملات رژیم صهیونیستی به خاک این کشور خبر داده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه المیادین، گردان‌های لبنانی مقاومت در برابر اشغالگری رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد که «علی کمال عبد العال» و «حسین حسان عبد العال» دو تن از رزمندگان این گردان‌ها در حملات رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.

ورود محموله دیگر کمک‌های نظامی آمریکا به سرزمین‌های اشغالی

منابع رسانه‌ای از ورود محموله دیگری از کمک‌های نظامی آمریکا به رژیم صهیونیستی به سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

به گزارش ایسنا، رسانه‌های عبری زبان در این باره اعلام کردند که یک هواپیمای آمریکایی در فرودگاه «رامون» در نزدیکی شهر «ایلات» در جنوب اراضی اشغالی فرود آمد.

ادامه هشدارهای ارتش اسرائیل برای تخلیه غزه

حمله پهپادی ارتش اسرائیل علیه یک جوخه ضد تانک در جنوب لبنان

زخمی شدن ۳ صهیونیست در حمله موشکی لبنان

شبکه تلویزیونی کان: ۳ نظامی اسرائیلی در جریان شلیک موشک ضد زرهی که از لبنان به سوی شهرک مسگاف عام صورت گرفته بود، زخمی شدند. 

رسانه‌های فلسطینی: هم‌اکنون درگیری شدیدی بین رزمندگان فلسطینی و ارتش رژیم صهیونیستی در الجلیل غربی در مرز لبنان در جریان است.

کاخ سفید: با اسرائیل درباره عملیات بزرگ در غزه رایزنی می کنیم

کاخ سفید دوشنبه بعد از ظهر از رایزنی با تل آویو در خصوص آخرین تحولات غزه و احتمال درگیری بین رژیم صهیونیستی با نیروهای مقاومت خبر داد.

 به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، کاخ سفید آمریکا از ادامه رایزنی با مقامات ارشد رژیم صهیونیستی در خصوص آخرین تحولات غزه و احتمال عملیات نظامی این رژیم خبر داد.

به گزارش منابع خبری، کاخ سفید دوشنبه بعد از ظهر به وقت تهران اعلام کرد: «ما در حال ارتباط با اسرائیل در مورد برنامه‌های راهبردی و پیشگیرانه آن قبل از عملیات بزرگ در غزه هستیم.»

آنکارا رسماً اخراج اسماعیل هنیه از ترکیه را تکذیب کرد

ترکیه امروز (دوشنبه) رسماً گزارش‌هایی را که مدعی شده بودند اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس از این کشور اخراج شده است، تکذیب کرد.

وزیر جنگ اسرائیل: مرحله بعدی جنگ، هوایی زمینی و دریایی است

یوآو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز مدعی شد که ارتش این رژیم برای مرحله آتی جنگ آماده می‌شود.

گالانت در جریان بازدید از سواحل غزه همچنین گفت:  این حمله به صورت هوایی، زمینی و دریایی خواهد بود./فارس

سازمان ملل: بیش از ۱۹ هزار تن در لبنان خانه‌های خود را ترک کرده‌اند

در حال تکمیل…

این مطالب را نیز ببینید!

انقلاب اسلامی ایران چگونه به پیروزی رسید؟

از سال ۴۲ تا ۵۷، اجتماعات بسیاری توسط رژیم پهلوی به خاک و خون کشیده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.