صفحه اصلی / اجتماعی / اعزام ۱۱۰ پاکبان و استقرار ماشین آلات خدمات شهری ازسوی شهرداری کرج در اربعین

اعزام ۱۱۰ پاکبان و استقرار ماشین آلات خدمات شهری ازسوی شهرداری کرج در اربعین

به گزارش دانستنی نیوز به نقل از پایگاه خبری کرج امروزغلامرضا رضوانی ضمن اشاره به اینکه ستاد اربعین شهرداری کرج از مدتی قبل فعالیت خود را آغاز و وظیفه معاونت خدمات شهری برای خدمات رسانی به زائرین در این ایام مشخص شده است، بیان داشت: با توجه به وقفه دو ساله‌ای که شیوع کرونا در برگزار مراسم اربعین ایجاد کرده بود، امسال حضور مردم پرشور پیش بینی می‌شود.

وی افزود: عمده وظایف شهرداری کرج در حوزه خدمات رسانی به زائرین اربعین در حوزه خدمات شهری تعریف شده که قطعا با حساسیت و برنامه ریزی درست انجام می‌شود.

وی ابراز کرد: بنا شده ۱۵۰ دستگاه اتوبوس در مرز مهران مستقر شوند و زائرین را به شهر کوت منتقل کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه معاونت خدمات شهری شهرداری کرج در بحث تنظیف محلاتی در شهرهای نجف و کربلا نیز وظایفی به عهده دارد، افزود: برای این کار بنا شده ۱۱۰ پاکبان به این شهرها اعزام شوند و در صورت مساعد بودن شرایط از ۱۵ شهریور ماه اعزام خواهند شد.

رضوانی اظهارداشت: علاوه براین، ۱۸ دستگاه ماشین آلات خدمات شهری از جمله ماشین آلات حمل زباله برای خدمات رسانی از کرج اعزام می‌شوند.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری کرج افزود: در کنار این موارد، شهرداری کرج از طریق استقرار موکب امام علی (ع) در نقطه صفر مرزی به زائرین خدما رسانی میکند و البته بخشی از تامین هزینه موکب مرکزی کرج در شهر نجف را هم به عهده گرفته است.

وی توضیح داد: خوشبختانه تقسیم کار برای خدمات رسانی لازم به زائرین در اربعین حسینی (ع) صورت گرفته و امیدواریم مثل سنوات گذشته شرایط به خوبی پیش برود.

این مطالب را نیز ببینید!

انقلاب اسلامی ایران چگونه به پیروزی رسید؟

از سال ۴۲ تا ۵۷، اجتماعات بسیاری توسط رژیم پهلوی به خاک و خون کشیده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.