صفحه اصلی / اجتماعی / امیدواری اسرائیل به تداوم مذاکرات تبادل اسرا حین حملات نظامی/ حملات مجدد اشغالگران به غزه/ ورود اولین کامیون‌های حامل کمک‌ها به غزه پس از پایان آتش‌بس

امیدواری اسرائیل به تداوم مذاکرات تبادل اسرا حین حملات نظامی/ حملات مجدد اشغالگران به غزه/ ورود اولین کامیون‌های حامل کمک‌ها به غزه پس از پایان آتش‌بس

تل‌آویو به میانجیگران اعلام کرده قصد دارد برای یک روز به آرامش برگردد

رژیم صهیونیستی میانجیگران را از قصد خود برای بازگشت به توافق با جنبش حماس آگاه کرده، توافقی که بر اساس آن آتش‌بس یک روزه در ازای آزادی زنان و کودکان اسیر در نوار غزه قید شده‌است.

به گزارش ایسنا، سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی (کان ۱۱) در شامگاه جمعه، به نقل از یک مقام صهیونیست که نامش فاش نشده گزارش داد، منافعی برای رژیم صهیونیستی در بازگشت به آتش‌بس یک روزه در ازای آزادی زنان و کودکانی وجود دارد که هنوز در نوار غزه بازداشت هستند.

پیش‌بینی‌های اشغالگران اشاره می‌کند که شانس دستیابی به آتش‌بس طی شب گذشته بسیار اندک بود، در حالی که مقامات گفتند که نبرد با قدرت کامل ادامه دارد، در عین حال بازگشت به توافق آتش‌بس ممکن است بین دو تا چهار روز طول بکشد.

این امر پس از آن صورت می‌گیرد که اشغالگران پیشنهاد حماس را برای آزادی اجساد اسرا به عنوان بخشی از هشتمین گروه تبادل اسیران که قرار بود روز جمعه اجرا شود، رد کردند که منجر به پایان آتش‌بس و از سرگیری جنگ اشغالگران در نوار غزه شد.

بر اساس گزارش‌های عبری، حماس از آزادی زنان اسیر خودداری و درخواست کرده به توافق دیگری که شامل آزادی اسیران مرد می‌شود، منتقل شود، این موضوع از سوی اسرائیل رد شد و می‌خواهد آزادی همه زنان اسیر خود را کامل کند.

در همین راستا، قطر، مصر و واشنگتن شامگاه جمعه اعلام کردند که تلاش‌های مشترکی برای برقراری هر چه سریع‌تر آتش‌بس بشردوستانه در نوار غزه انجام می‌دهند.

محمد بن عبدالرحمان آل ثانی، وزیر امور خارجه قطر گفت: قطر متعهد به ادامه تلاش‌ها با شرکای خود برای بازگشت به آرامش در غزه است.

وی افزود: ادامه بمباران نوار غزه پس از پایان آتش‌بس، تلاش‌های میانجی‌گری را پیچیده و فاجعه انسانی را در این نوار تشدید می‌کند.

جان کربی، سخنگوی شورای امنیت ملی در کاخ سفید نیز با بیان اینکه واشنگتن به همکاری با اسرائیل، مصر و قطر برای بازگرداندن آتش‌بس بشردوستانه ادامه می‌دهد، افزود: می‌خواهیم «گروگان‌های» بیشتری را آزاد و کمک‌های بیشتری را وارد نوار غزه کنیم.

ضیاء رشوان، رئیس سرویس اطلاعات دولتی مصر نیز گفت: «مصر از شکسته شدن آتش‌بس موقت بشردوستانه در نوار غزه بسیار متاسف است.» وی خاطرنشان کرد: «مصر در حال حاضر حداکثر تلاش را با شرکای خود (قطر و ایالات متحده) برای بازگشت آتش‌بس در اسرع وقت به غزه انجام می‌دهد.»

رشوان افزود که تلاش‌ها شامل تمدید آن برای دوره‌های دیگر، برای مقابله با شرایط خطرناک انسانی غزه است که به حد فاجعه رسیده‌است، حال چه با توقف جنگ، چه با ورود سریع و فشرده کمک‌های بشردوستانه و امدادی به ساکنان غزه.

بامداد جمعه آتش‌بس موقت بین حماس و اشغالگران با میانجیگری قطر و مصر پایان یافت؛ آتش‌بسی که به مدت هفت روز ادامه یافت و طی آن اسرا و بازداشت‌شدگانی مبادله شدند و کمک‌های بشردوستانه وارد نوار غزه شد.

امیدواری اسرائیل به تداوم مذاکرات تبادل اسرا حین حملات نظامی

یک رسانه نزدیک به منابع اسرائیلی و آمریکا گزارش داده تل‌آویو امیدوار است مذاکرات تبادل اسرا با حماس حین حملات نظامی ادامه داشته باشد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، پایگاه آکسیوس به نقل از سه مقام اسرائیلی گزراش داده تل‌آویو امیدوار است مذاکرات تبادل اسرا با حماس حین ادامه عملیات نظامی در غزه ادامه داشته باشد. 

مقام‌های اسرائیلی مدعی شده‌اند مذاکرات آتش‌بس به دلیل امتناع حماس از آزادی ۱۰ اسیر زن به شکست منجر شده است. 

با وجود این حماس این ادعای رژیم اسرائیل را «دروغ» خوانده و گفته تل‌آویو از قبل تصمیم خود برای انجام عملیات در غزه را گرفته بود. 

روز جمعه در پنجاه و ششمین روز از آغاز تجاوز صهیونیستها به نوار غزه رژیم صهیونیستی پس از آتش‌بسی که یک هفته به طول انجامید، حملات خود را به این منطقه از سر گرفت.

یک روز قبل‌تر (پنجشنبه) هفتمین مرحله از تبادل اسرا بین حماس و رژیم صهیونیستی صورت گرفت که در جریان آن، صهیونیستها ۳۰ فلسطینی را آزاد کردند و هشت اسرائیلی هم آزاد شدند.

وزارت بهداشت غزه خبر داد که در جریان حملات روز جمعه رژیم صهیونیستی، ۱۷۸ نفر شهید و ۵۸۹ نفر نیز زخمی شده‌اند.

اسامه حمدان از رهبران جنیش حماس تأکید کرد که رژیم صهیونیستی، آغازگر تجاوز امروز بوده و حماس فقط به این تجاوز پاسخ داده است.

حمدان با بیان اینکه  صهیونیستها روز گذشته با درخواست آزادی۱۰ سرباز زن که اسیر بودند، عمدا واسطه‌ها را گمراه کردند، گفت: سیاست اسرائیل در دروغگویی از زمان آغاز حملات ادامه دارد و آمریکاییها نیز روایت آنان را تأیید می‌کنند.

سازمان ملل: ساکنان غزه در چرخه مرگ، ویرانی و بیماری زندگی می‌کنند

معاون دبیرکل سازمان ملل در امور بشردوستانه تاکید کرد که هیچ مکان امنی برای ساکنان نوار غزه وجود ندارد.

به گزارش ایسنا، مارتین گریفیث، معاون دبیرکل سازمان ملل متحد در امور بشردوستانه گفت که هیچ مکان امنی برای ساکنان نوار غزه وجود ندارد و آنها در چرخه‌ای از مرگ، ویرانی و بیماری زندگی می‌کنند.

وی گفت: «تعداد زیادی در ساعاتی پیش (دیروز جمعه) کشته و زخمی شدند. به خانواده‌ها دوباره دستور تخلیه داده شد و امیدها از بین رفت.

به گزارش خبرگزاری فلسطینی، وفا، گریفیث افزود که هفته گذشته نشان داد که «وقتی سلاح‌ها ساکت هستند» چه اتفاقی می‌افتد، و وضعیت در خان یونس یادآور تکان‌دهنده‌ای است از آنچه در صورت خاموش نبودن سلاح‌ها اتفاق می‌افتد.

وی اشاره کرد، تمامی ساکنان نوار غزه در راس‌شان کودکان، زنان و مردان در دومین ماه از جنگ اشغالگران علیه غزه در رعب و وحشت به سر می‌برند.

گریفیث بر افزایش کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه و دستیابی به آتش‌بس انسانی تاکید کرد.

این اظهارات در حالی است که خبرگزاری فلسطین از شهادت ۱۷۸ تن و زخمی شدن ۵۸۹ تن دیگر که اکثر آنها کودک و زن بودند، در بمباران روز جمعه رژیم صهیونیستی خبر داد. روز جمعه، ارتش اشغالگر رسماً از آغاز مجدد درگیری‌ها خبر داد و از «فعال شدن مجدد آتش درگیری»” در نوار غزه صحبت کرد.

جمعیت هلال احمر فلسطین نیز اعلام کرد که نیروهای صهیونیست از ورود کامیون‌های کمک رسانی از مصر از طریق گذرگاه زمینی رفح جلوگیری کردند.

حملات مجدد اشغالگران به غزه/ صهیونیست‌ها قصد ازسرگیری تهاجم زمینی را دارند

منابعی در ارتش رژیم صهیونیستی گفتند که تهاجم زمینی به نوار غزه در روزهای آینده به شیوه‌ای هوشمندانه و غافلگیرکننده از سر گرفته می‌شود. این در حالی است که اشغالگران امروز، شنبه به حملات در غزه ادامه می‌دهند.

به گزارش ایسنا، خبرنگار الجزیره گزارش داد، در حملات صهیونیست‌ها در مناطقی در شرق خان یونس در جنوب غزه یک تن شهید و تعدادی زخمی شدند.

این خبرنگار همچنین گفت، در حملات شبانه صهیونیست‌ها به شرق خان یونس و جبالیا کمربندهای آتش ایجاد شد.

طبق گفته این خبرنگار، یک جوان در پی هدف قرار گرفتن در یکی حملات در شرق خان یونس در اطراف مدارسی که پناهجویان در آنجا پناه گرفته‌اند، شهید شد.

قایق‌های جنگی رژیم صهیونیستی نیز غرب شهر دیر البلح در مرکز غزه و ساحل خان یونس را گلوله‌باران کردند.

به گفته منابع المیادین، تانک‌های اسرائیلی نیز مناطق شرقی را همزمان با حملات هوایی هدف قرار دادند. کمربند آتش در محله الفیاض تا مناطق شمال شرقی شهرک القراره در خان یونس ایجاد شد.

خبرنگار الجزیره همچنی اعلام کرد، در حملات شدید رژیم صهیونیستی به دیرالبلح در مرکز نوار غزه و خان ​​یونس (جنوب) دست کم هفت فلسطینی به شهادت رسیدند.

این در حالی است که منابع گفتند که از صبح جمعه تاکنون بیش از ۲۰۰ هدف در رفح، الشجاعیه، الزیتون، جبالیا و بیت حانون مورد هدف قرار گرفته که از جمله آنها منازل رهبران گردان‌های القسام، شاخه نظامی حماس بوده‌است.

این منابع افزودند که انتظار دارند با خلع سلاح تعدادی از نیروهای ذخیره، از تعداد نیروهای ذخیره کاسته شود، زیرا آنها پیش‌بینی می‌کنند که جنگ برای مدت طولانی ادامه یابد و این نیروها طی مراحلی وارد جنگ شوند.

این منابع ادامه دادند، انتظار می‌رود نیروهای ذخیره در شمال اسرائیل با هدف کاهش بار اقتصادی رژیم صهیونیستی خلع سلاح شوند.

این منابع خاطرنشان کردند: اظهارات گروگان‌ها که منتشر شده به جمع‌آوری داده‌های اطلاعاتی در نوار غزه کمک می‌کند و این اطلاعات با سایر اطلاعات با هدف استفاده از آن در جنگ بررسی می‌شوند. این در حالی است که منابع ارتش اشغالگر گفته‌اند که برخی از شهادت اسیران سابق نادرست است.

به گفته ارتش اشغالگر، در حال حاضر ۱۳۷ اسیر صهیونیست از جمله ۱۷ زن در نوار غزه هستند. ۱۱۳ اسیر از جمله ۲۴ خارجی که در جریان تبادل اسرا که از جمعه گذشته تا دیروز در نوار غزه به سر می‌بردند، آزاد شده‌اند.

یورش صهیونیست‌ها به کرانه باختری و قدس و بازداشت چند فلسطینی

منابع رسانه‌ای صبح امروز (شنبه) از یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف کرانه باختری و قدس اشغالی و بازداشت شماری از فلسطینی‌ها خبر دادند.

به گزارش ایسنا، شبکه الجزیره اعلام کرد که رژیم صهیونیستی به بهانه تعقیب چند «مظنون» فلسطینی به مناطق مختلف کرانه باختری یورش برد.

خبرنگار الجزیره در این باره گفت: نظامیان رژیم اشغالگر به شهرهای «جنین»، «قلقیلیه» و الخلیل و روستاهای «بیتا» در جنوب نابلس، «بدیا» در غرب «سلفیت» و «المزرعه غربی» در شمال غرب رام الله یورش برده و وارد خانه‌های فلسطینی‌ها شدند.

طبق این گزارش، نظامیان رژیم صهیونیستی همچنین با تفتیش خانه‌های فلسطینی‌ها شماری از آنها را بازداشت کردند.

نظامیان رژیم اشغالگر همچنین به شهرک «صور باهر» واقع در جنوب شرق قدس اشغالی یورش بردند.

منابع محلی صحنه‌هایی از یورش نظامیان پلیس اشغالگر به همراه خودروها و تجهیزات نظامی‌شان به شهرک صور باهر را منتشر کردند.

ابلاغ  طرح «منطقه حائل» رژیم صهیونیستی در غزه به کشورهای عربی

در پی انتشار اخباری از طرح رژیم صهیونیستی برای ایجاد یک «منطقه حائل» در نوار غزه، منابع مطلع از ابلاغ این طرح به چند کشور عربی توسط نخست‌وزیر رژیم اشغالگر خبر دادند.

به گزارش ایسنا، منابع مصری و منطقه‌ای اعلام کردند، رژیم صهیونیستی به چند کشور عربی از تمایل خود برای ایجاد منطقه حائل در نوار غزه برای جلوگیری از هرگونه حمله احتمالی به سرزمین‌های اشغالی به عنوان بخشی از پیشنهادات مطرح شده در خصوص دوره «پساجنگ» در غزه اطلاع داده است.

طبق گزارش رویترز، سه منبع منطقه‌ای گزارش دادند که رژیم صهیونیستی مصر، اردن و امارات را در جریان طرح خود قرار داده است.

این منابع همچنین فاش کردند که این ایده به عربستان سعودی نیز ارائه شده است.

این منابع اعلام نکرده‌اند که عربستان سعودی از چه طریقی در جریان این طرح رژیم صهیونیستی قرار گرفته است؛ چراکه ریاض کانال‌های ارتباط رسمی مستقیم با این رژیم ندارد.

منابع مذکور همچنین اعلام کردند که ترکیه نیز از طرح ایجاد منطقه حائل در غزه مطلع شده است.

طبق گزارش رویترز، دولت‌های مصر، عربستان سعودی، قطر، اردن و ترکیه هنوز به درخواست‌ها برای اظهار نظر در این باره پاسخ نداده‌اند.

خبرگزاری رویترز جمعه شب به نقل از «آویر فولک»، مشاور بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود که این رژیم طرحی برای ایجاد منطقه حائل در نوار غزه دارد و این طرح شامل سه هدف است که به مرحله «مابعد حماس» اختصاص دارد.

وی گفت، این طرح شامل «نابودی حماس، خلع سلاح غزه و پایان دادن به اقدامات حماس در غزه» است. عمق منطقه حائل هنوز مشخص نیست و احتمالا به یک یا دو کیلومتر یا صدها متر در داخل غزه برسد.

نقشه جدید رژیم صهیونیستی از تقسیم بندی غزه برای کوچ اجباری فلسطینیان

روزنامه فایننشال تایمز می‌گوید: «ارتش اسرائیل این بار به جای آنکه حمله‌ای تمام‌عیار را در شمال غزه انجام دهد، می‌خواهد به غیرنظامیان غزه بگوید تا از مناطق مختلف این شهر کوچ کنند و بدین ترتیب راه را برای نیروهایش هموار سازد.»

به گزارش ایسنا، نقشه‌ای که روز جمعه توسط ارتش رژیم صهیونیستی منتشر شده، غزه را به ۶۲۰ بلوک جداگانه تقسیم می‌کند که از اندازه دو زمین فوتبال تا ۲۵ کیلومتر مربع متغیر است.

فایننشال تایمز گزارش می‌دهد، این ارتش به ساکنان غزه گفته‌است که «نقشه را با دقت دنبال کنند» و «جهت حفظ امنیت خود» به مکان‌های خاصی بروند.

مشخص نیست که ۲.۳ میلیون غیرنظامی غزه که دسترسی کمی به برق یا اینترنت دارند، چگونه قرار است دستورالعمل‌ها را دنبال کنند. بسیاری از آن‌ها همچنین پیشتر از خانه‌های خود آواره شده‌اند.

تصمیم ارتش رژیم صهیونیستی یک روز پس از بازدید آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا از سرزمین‌های اشغالی علنی شد.

اشغالگران منع آمد و شد در شهرک‌های شمالی اعمال کردند

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از دستورالعمل‌های صادر شده به ساکنان شمالی اراضی اشغالی مبنی بر عدم تردد بین شهرک‌ها خبر دادند.

به گزارش ایسنا، رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند، ارتش این رژیم پس از ارزیابی اوضاع، دستورالعمل‌هایی به ساکنان شمالی اراضی اشغالی مبنی بر تردد نکردن بین شهرک‌ها صادر کرده است.

براساس گزارش سایت المیادین، رسانه‌ها همچنین اعلام کردند، دستورالعمل‌هایی نیز مبنی بر ایجاد موانع بر سر مسیرها و ممانعت از انجام فعالیت‌های کشاورزی صادر شده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کردند، دروازه‌های شهرک‌ها بسته خواهد شد و موانعی در مسیرها در هر منطقه ایجاد خواهد شد و باید تردد داخل شهرک‌ها کاهش یابد.

پیشتر «آویحای شترین»، رئیس شهرک «کریات شمونه»، در پیامی به ساکنان این شهرک در شمال اراضی اشغالی گفته بود که به این شهرک بازنگردند.

وی در این پیام تاکید کرده بود: تا زمانی که واقعیت در مرزهای شمالی تغییر نکند، ساکنان کریات شمونه مجبور به بازگشت نیستند.

رسانه‌های صهیونیستی نیز تأیید کردند که شهرک‌های شمال فلسطین اشغالی از سکنه خالی شده‌اند و امکان بازگرداندن ساکنان و وضعیت به روال قبلی ظرف یک سال و یا حتی بیشتر وجود ندارد.

مقامات درمانی غزه که تحت کنترل حماس هستند، می‌گویند از روز جمعه تاکنون ۱۹۳ نفر کشته شده‌اند

بر اساس این به روز رسانی، از زمان پایان آتش‌بس هفت روزه، ۶۵۲ نفر دیگر هم زخمی شده‌اند.

به گفته این مقامات، تعداد افراد کشته شده در غزه از ۱۵هزارنفر فراتر رفته است که ۷۰ درصد آنها زنان و کودکان هستند./ بی بی سی

ورود اولین کامیون‌های حامل کمک‌ها به غزه پس از پایان آتش‌بس

جمعیت هلال احمر فلسطینی اعلام کرد اولین کامیون‌های کمک‌های بشردوستانه پس از پایان آتش‌بس موقت، وارد غزه شده‌اند.

به گزارش ایسنا، منابع امنیتی مصر و منابع هلال احمر فلسطین به خبرگزاری رویترز اعلام کردند که اولین کاروان حامل کمک‌ها از زمان پایان یافتن آتش‌بس انسانی در غزه از سمت مصری گذرگاه «رفح» وارد شده و قبل از ادامه مسیر به سمت نوار غزه برای تفتیش و بازرسی در مسیر گذرگاه العوجه هستند.

منابع همچنین اعلام کردند، دو کامیون حامل سوخت و ۵۰ کامیون حامل کمک از سمت مصر عبور کرده و برای تفتیش و بازرسی به سمت گذرگاه العوجه حرکت کرده‌اند.

بامداد جمعه آتش‌بس موقت بین حماس و اشغالگران با میانجیگری قطر و مصر پایان یافت؛ آتش‌بسی که به مدت هفت روز ادامه یافت و طی آن اسرا و بازداشت‌شدگانی مبادله شدند و کمک‌های بشردوستانه وارد نوار غزه شد.

تل‌آویو زیر موشک باران سنگین گردان های القسام

گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) در پاسخ به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در حق فلسطینیان، تل‌آویو و برخی مناطق دیگر را موشک‌باران کرد.

اسرائیل کشته شدن ۳ فرمانده ارشد خود را تأیید کرد

رژیم صهیونیستی شنبه شب کشته شدن ۳ فرمانده ارشد خود را تأیید کرد.

این سه فرمانده ارشد از آغاز عملیات طوفان الاقصی (۱۵مهرماه) تاکنون کشته شدند.

این سه فرمانده شامل سرهنگ روی لیوی فرمانده یگان چند منظوره، “سرهنگ جاناتان اشتاینبرگ فرمانده تیپ ناحال و سرهنگ آساو حمی فرمانده تیپ جنوبی لشکر غزه در ارتش رژیم صهیونیستی بودند.

ساعاتی پیش نیز ارتش رژیم صهیونیستی کشته شدن ۴ تن دیگر از نظامیان خود را تأیید کرد تا شمار کشته‌های ارتش اسرائیل طبق اعلام رسمی از آغاز حمله زمینی به غزه به ۷۲ نفر برسد.

این خبر بروزرسانی شده است.

بیشتر بخوانید: 

پنجاه و ششمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پنجاه و پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پنجاه و چهارمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پنجاه و دومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پنجاهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پنجاهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و نهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و هشتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و هفتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و ششمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و چهارمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و سومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و دومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و یکمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهلمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و هفتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و ششمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و چهارمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و سومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و دومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و یکمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهلمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

سی و نهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

سی و هشتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

سی و هفتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

سی و ششمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

سی و پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

سی و چهارمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

سی‌ و سومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

سی‌ و دومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

سی‌ و یکمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

سی‌امین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و نهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و هشتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و هفتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و ششمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و چهارمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و سومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و دومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیستمین و یکمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیستمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

نوزدهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هجدهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هفدهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شانزدهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پانزدهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

دوازدهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

یازدهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

دهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

نهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هشتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هفتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

ششمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهارمین روز عملیات طوفان الاقصی

سومین روز عملیات طوفان الاقصی

دومین روز عملیات طوفان الاقصی

 اولین روز عملیات طوفان الاق

 

این مطالب را نیز ببینید!

انقلاب اسلامی ایران چگونه به پیروزی رسید؟

از سال ۴۲ تا ۵۷، اجتماعات بسیاری توسط رژیم پهلوی به خاک و خون کشیده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.