صفحه اصلی / اجتماعی / برگزاری یازدهمین کنگره کشوری سوختگی

برگزاری یازدهمین کنگره کشوری سوختگی

دانستنی نیوز:دبیر اجرایی یازدهمین کنگره کشوری سوختگی از برگزاری  این کنگره با شعاردستاوردهای نوین دانش بنیان در سوختگی،  در بهمن ماه  سال جاری خبرداد.

دکتر حمیدرضا علیزاده اطاقور گفت: یازدهمین کنگره کشوری سوختگی با حضور گسترده مسوولین، متخصصین و فوق تخصص های محترم حوزه سوختگی و نیز صاحب نظران کادر درمان سوختگی و ترمیم زخم و دانشجویان مقاطع مختلف تحصیلی ،در روزهای بیست و هفتم و بیست و هشتم بهمن ماه برگزار شد .

وی افزود:شعار کنگره امسال دستاوردهای نوین دانش بنیان در سوختگی بود که در همین راستا مقالات ارزشمند بین المللی و داخلی متعددی ارائه گردید.
یازده سخنرانی آموزشی و هفت پنل تشکیل گردید.

علیزاده با اشاره به اینکه حداقل چهل داور برجسته مقالات کثیر دریافتی از سراسر کشور را به دقت و صرف ساعتها بررسی کردند، گفت: در نهایت یکصد مقاله و پوستر پذیرفته شد.

در این کنگره وزین آخرین دستاوردهای پژوهشی در عرصه های مدیریت اسکار زخم، محصولات دانش بنیان و ترمیم زخم توسط پژوهشگران و اساتید برجسته مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
اصلاح گاید لاین و کوریکولوم سوختگی و نیز اصلاح تعرفه های خدمات درمانی سوختگی مورد بررسی قرار گرفت .

وی گفت:در مجموع بر توجه بیشتر به این حوزه بسیار مهم بهداشت و درمان کشور و ضرورت لزوم تشکیل انجمن علمی سوختگی تاکید شد .

همچنین ضمن تشکر از زحمات مسوولین دلسوز وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، بر لزوم افزایش بودجه‌ کشوری سوختگی جهت خدمت رسانی بهتر به بیماران دردمند سوختگی توسط اساتید برجسته و مسوولین زحمتکش این حوزه تاکید گردید .

کنگره سوختگی کشور

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

این مطالب را نیز ببینید!

انقلاب اسلامی ایران چگونه به پیروزی رسید؟

از سال ۴۲ تا ۵۷، اجتماعات بسیاری توسط رژیم پهلوی به خاک و خون کشیده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.