صفحه اصلی / آموزش عالی / نوزدهمین همایش ملی انجمن مطالعات برنامه درسی ایران ۳اسفند برگزار میشود

نوزدهمین همایش ملی انجمن مطالعات برنامه درسی ایران ۳اسفند برگزار میشود

دانستنی نیوز:نوزدهمین همایش ملی انجمن مطالعات برنامه درسی ایران به همت دانشگاه شهید چمران اهواز در روزهای سوم و چهارم اسفند ماه برگزار میشود.

در این همایش که با حضور اندیشمندان و صاحب نظران در حوزه اجتماعی و آموزشی برگزار خواهد شد، موضوعاتی مانند ویژگی های یک نظام تربیتی مسئولیت پذیر،نهادینه کردن مسئولیت اجتماعی در بین دانش آموزان،نقش آموزش عالی در جهت دهی مسئولیت پذیری اجتماعی دانشجویان و اعضای هیئت علمی،تربیت معلم و مسئولیت اجتماعی معلمان،مبانی فلسفی،جامعه شناختی و روانشناختی مسئولیت اجتماعی،توجه به ماهیت جهانشمولی مسئولیت اجتماعی در برنامه درسی،مسئولیت اجتماعی نظام آموزشی در دستیابی به توسعه پایدار و … مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

برنامه زمانی همایش برنامه درسی و مسئولیت اجتماعی:  فایل  pdf برنامه این همایش جهت اطلاع علاقمندان و شرکت کنندگان در این همایش در لینک زیر قابل دانلود است.

برنامه زمانی همایش برنامه درسی و مسئولیت اجتماعی

دانلود مقاله محققان آموزش و مسئولیت

مراسم افتتاحیه همایش برنامه درسی و مسئولیت اجتماعی فردا ساعت ۸:۳۰ در سالن فردوسی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار میشود.

این همایش در بخش نخست بصورت حضوری و مجازی برگزار میشود.

در بخش سوم شرکت کنندگان در همایش مقالات خود را بصورت آنلاین ارائه خواهند کرد.

برنامه کارگاه های جانبی که بصورت آنلاین و حضوری برگزار میشود:

 

بخش میزگرد ها هم در دوروز چهارشنبه و پنجشنبه با موضوعات مسئولیت اجتماعی درسیاست گذاری آموزشی(ضرورت ها و مهارت ها) و مساله تربیت معلم ومسئولیت اجتماعی با حضور کارشناسان برگزار خواهد شد.

این مطالب را نیز ببینید!

انقلاب اسلامی ایران چگونه به پیروزی رسید؟

از سال ۴۲ تا ۵۷، اجتماعات بسیاری توسط رژیم پهلوی به خاک و خون کشیده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.