صفحه اصلی / اجتماعی / بهروز شعیبی فیلمساز حکومتی است؟/ ویدئو

بهروز شعیبی فیلمساز حکومتی است؟/ ویدئو

این کارگردان مطرح، در گفتگو با ویژه‌برنامه جشنواره فیلم فجر خبرفوری گفت: کارگردانی در زمان حاضر اولویت بیشتری برایم پیدا کرده است تا بازیگری و زمان بیشتری هم از من می‌گیرد. 

وی افزود: برای هر فیلم تقریبا ۲ سال درگیر هستم و در این زمان قاعدتا نمی‌توانم کار دیگری را قبول کنم و کارگردانی باعث شده که خیلی از پیشنهادهای بازیگری را نتوانم قبول کنم. همزمان انجام بازیگری و کارگردانی برایم کار سختی است.

شعیبی در بخشی از این گفتگو تصریح کرد: در “بدون قرار قبلی” یک سکانس و در “سیانور” هم خیلی شرایط را به گونه‌ای چیدیم که من بتوانم بازی کنم.

وی درباره فیلمساز حکومتی بودن هم گفت: قطعا من از سفارش پرهیز نمی‌کنم من وقتی با یک سازمانی کار می‌کنم فکر می‌کنم وقتی تعامل درستی شکل بگیرد به عنوان کسی که باید کار را اجرا کنم قاعدتا با دغدغه های خودم و با سلیقه و تلاش خودم آن کار را انجام می‌دهم. 

این کارگردان یادآور شد: هر جایی که برای سینما هزینه‌ای بگذارد وفیلمی به عنوان یک کالای فرهنگی تولید کند به عقیده من کار درستی انجام می‌دهد.

شعیبی خاطرنشان کرد: آرزوی من بود که بتوانم فیلم بسازم و این فیلمسازی تداوم داشته باشد. امروز هم آن آرزو همچنان برقرار است و امیدوارم بتوانم این مسیر را ادامه دهم و فیلم بسازم.

وی در این گفتگو یادی از حسام محمودی هم کرد: حسام انقدر پسر خوبی بود که حیف شد انقدر زود از میان ما رفت، خیلی‌ها از شباهت میان ما می‌گفتند هم به حسام هم به من که در ناخودآگاه هم باعث شده بود من و حسام هم یک حس خوبی نسبت به هم داشته باشیم. خیلی افسوس می‌خورم که دیگر در میان ما نیست. چقدر خوب شد یادی از حسام محمودی عزیز کردیم.

این مطالب را نیز ببینید!

انقلاب اسلامی ایران چگونه به پیروزی رسید؟

از سال ۴۲ تا ۵۷، اجتماعات بسیاری توسط رژیم پهلوی به خاک و خون کشیده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.