صفحه اصلی / سینما و تئاتر / تاکید سفیر ایران و وزیر امور هنر عمان بر توسعه همکاری‌های هنری بین دو کشور

تاکید سفیر ایران و وزیر امور هنر عمان بر توسعه همکاری‌های هنری بین دو کشور

تاکید سفیر ایران و وزیر امور هنر عمان بر توسعه همکاری‌های هنری بین دو کشور

ایران و عمان

حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا نوری شاهرودی، سفیر جمهوری اسلامی ایران و خانم "سعاد بنت محمد اللواتیه" وزیر وزارتخانه جدیدالتاسیس امور هنری سلطنت عمان ضمن بررسی راه‌های گسترش همکاری‌های هنری دوجانبه بر ضرورت توسعه آن تاکید کردند.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا نوری شاهرودی سفیر جمهوری اسلامی ایران با تبریک انتصاب خانم سعاد اللواتیه به وزارت امور هنری، اقدام سلطان عمان در تشکیل این وزارتخانه را نشاندهنده توجه ویژه عمان به هنر و نقش آن در توسعه انسانی دانست و گفت: جمهوری اسلامی ایران با توجه به ظرفیت عظیم هنرمندان خود آمادگی دارد تا در زمینه‌های مختلف هنری همکاری داشته باشد.

سعاد بنت محمد اللواتیه وزیر امور هنری سلطنت عمان نیز با اشاره به تاریخ دیرینه و روابط مستحکم دو کشور عمان و ایران، جایگاه هنر ایرانی در جهان را بسیار جذاب توصیف کرد و گفت: وزارت تازه تاسیس امور هنری در ابتدای راه قرار دارد و امیدوار هستیم از تجربیات و سابقه دیرینه تاریخ هنری ایران در زمینه‌های فیلم، هنرهای تجسمی و موسیقی‌های محلی و سنتی بهره ببریم.

سیدعلی موسوی زاده رایزن فرهنگی کشورمان نیز در این دیدار، ضمن برشماری ظرفیت‌های همکاری در زمینه‌ هنری به تشریح برخی فعالیت‌های پیگیری شده و آینده ایران پرداخت و بر ضرورت حمایت مسئولان دو کشور از گسترش همکاری‌های مشترک فرهنگی و هنری تاکید کرد.

به گزارش ایسنا ،در این دیدار دو طرف درباره مناسبات هنری از جمله همکاری نهادها و موسسات مختلف فیلم، نمایش، هنرهای تجسمی، عکس و موسیقی سنتی رایزنی کردند.

انتهای پیام

این مطالب را نیز ببینید!

زخم کاری فیلترینگ بر پیکر کسب‌وکارهای اینستاگرامی

اگر چه رسانه‌های اجتماعی با هدف سرگرمی و ایجاد شبکه ارتباطی افراد در سراسر دنیا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.