صفحه اصلی / اجتماعی / حملات موشکی از نوار غزه به به تل‌آویو و دیگر شهرهای اسرائیل

حملات موشکی از نوار غزه به به تل‌آویو و دیگر شهرهای اسرائیل

این به دنبال پرتاب موشک‌های متعدد از نوار غزه به سمت شهرک‌های اطراف این منطقه موسوم به «غلاف غزه» و چندین شهر در داخل اراضی اشغالی بود.

فلسطین الیوم گزارش داد، گروه‌های مقاومت ده‌ها موشک را به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف غزه شلیک کردند که آژیرهای خطر در کل «غلاف غزه» و عسقلان به صدا درآمد.

به گزارش ایسنا، صداهای انفجارهای متوالی در غزه نیز به دلیل تلاش سامانه گنبد آهنین برای رهگیری موشک‌های شلیک شده مقاومت شنیده شد.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در این باره گفت، آژیرهای خطر در منطقه بزرگ تل‌آویو فعال شدند.

او همچنین افزود، سامانه گنبد آهنین برای مقابله با حملات گسترده به شهرک‌های صهیونیست نشین فعال شده است. به گفته سخنگوی نظامی رژیم صهیونیستی،‌ سامانه گنبد آهنین در پی حملات گسترده به شهرک‌های جنوب تل‌آویو تا شمال غزه، شهرک‌های غلاف غزه، بئر السبع و منطقه عراد در نقب فعال شدند.

شبکه الجزیره نیز گزارش داد، حملات موشکی گسترده‌ای از غزه انجام شده و صدای آژیرهای هشدار در جنوب تل‌آویو، اسدود، عسقلان،‌ در پایگاه هوایی بالماخیم در جنوب تل‌آویو و صدای انفجارهایی در غرب قدس اشغالی شنیده شده است.

شبکه ۱۴ عبری نیز اعلام کرد، اخباری منتشر شده که موشک‌های مقاومت به تل‌آویو و عسقلان اصابت کرده و یک شهرک نشین زخمی شده است. همچنین از شهرک‌نشینان اطراف غزه خواسته شده در پناهگاه‌ها بمانند.

کانال ۱۲ عبری هم گزارش داد، آژیرهای خطر در شهرک بیت شیمش در غرب قدس اشغالی نیز به صدا درآمدند. تل‌آویو هدف حملات موشکی سنگین و دوربرد از غزه قرار گرفته است.

به دلیل وضعیت امنیتی تمام مدارس غزه تا اطلاع ثانوی تعطیل شده‌اند.

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی طی ساعات آتی جلسه‌ای را با مسؤولان امنیتی به دلیل حوادث رخ داده برگزار می‌کند.

منابع محلی به الجزیره گفتند، مقاومت فلسطین وارد درگیری‌های مسلحانه با نیروهای اشغالگر در چندین نقطه در مرزهای شرقی غزه شده است.

گردان‌های القسام نیز اعلام کرد، محمد ضیف (ابوخالد) فرمانده ستاد در گردان‌های القسام به زودی بیانیه‌ای برای ملت فلسطین و جهان اسلام و عرب منتشر خواهد کرد.

 رهبر نظامی حماس: امروز هر کسی اسلحه دارد باید آن را بیرون بیاورد

محمد ضیف رهبر نظامی حماس گفت: آغاز عملیات «طوفان الاقصی» را اعلام می کنیم و اعلام می‌کنیم که اولین حمله که مواضع، فرودگاه‌ها و استحکامات نظامی دشمن را هدف قرار داد شامل بیش از ۵۰۰۰ موشک و گلوله بود.

 هشدار داده بودیم بی حرمتی به مسجدالاقصی و فلسطینی ها در مسجدالاقصی عواقب سختی به دنبال دارد، دشمن حرمت مسجدالاقصی را شکستند.

ای برادران ما در مقاومت اسلامی در لبنان، سوریه، عراق و ایران، امروز روزی است که جبهه ها و پرچم ها متحد می شوند.

 امروز هر کسی اسلحه دارد باید آن را بیرون بیاورد، وقت آن است که هر یک از شما کامیون، ماشین یا تبر خود را بیرون بیاورید. تاریخ درخشان ترین و شریف ترین صفحات خود را می گشاید.

نفوذ بی سابقه مبارزان فلسطینی به شهرک های صهیونیست‌نشین

فرمانده القسام: امروز روند تشکیل کشور مستقل فلسطین آغاز می شود

به گزارش الجزیره فرمانده گردان های القسام اعلام کرده است از امروز هماهنگی امنیتی با اشغالگران پایان می یابد و روند تشکیل کشور مستقل فلسطین را مجددا آغاز می کند.

اسارت نظامیان صهیونیست به دست نیروهای مقاومت

نیروهای مقاومت فلسطین در عملیات امروز خود موسوم به طوفان الاقصی از اسارت نظامیان ارتش رژیم اسرائیل و پلیس این رژیم در اطراف غزه خبر داد. 

تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد که شمار کشته‌ها زیاد است.

مشرق نیوز: به هلاکت رسیدن چندین صهیونیستی بر اثر حمله راکتی مقاومت

عکس یادگاری با تانک درحال سوختن!

فلسطینیان با تانک اسرائیلی که صبح امروز مورد هدف راکت های مقاومت قرار گرفت عکس یادگاری گرفتند

 

 

در حال تکمیل…

این مطالب را نیز ببینید!

انقلاب اسلامی ایران چگونه به پیروزی رسید؟

از سال ۴۲ تا ۵۷، اجتماعات بسیاری توسط رژیم پهلوی به خاک و خون کشیده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.