صفحه اصلی / اجتماعی / حمله اسرائیل به بیمارستان اندونزیِ غزه

حمله اسرائیل به بیمارستان اندونزیِ غزه

حملات مستقیم رژیم صهیونیستی به بیمارستان اندونزیِ غزه

مقامات فلسطینی میگویند که نظامیان رژیم صهیونیستی با محاصره بیمارستان اندونزی در حال حملات مستقیم به این بیمارستان هستند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، منابع فلسطینی از حمله شبانه رژیم صهیونیستی به یک بیمارستان دیگر در غزه خبر داده و می‌گویند که این بار بیمارستان اندونزی مستقیما هدف بمباران اسرائیل قرار گرفته است.

مدیر بیمارستان اندونزی می‌گوید که این بیمارستان ظرفیت ۱۴۰ بیمار را دارد اما در حال حاضر بیش از ۶۰۰ بیمار در آن حضور دارند.

وی با بیان اینکه این بیمارستان ۴ ساعت زیر حملات اسرائیل قرار دارد همچنین گفته که انتظار می‌رود صهیونیست‌ها از آنها بخواهند این بیمارستان را نیز مثل بیمارستان الشفا تخلیه کنند.

مدیر بیمارستان اندونزی همچنین گفت هنوز میزان تلفات و خسارات دقیقا معلوم نیست.

وزیر بهداشت فلسطین در غزه نیز گفت: به دلیل استقرار تک تیراندازان ارتش رژیم صهیونیستی در مجاورت بیمارستان اندونزی، وضعیت وحشت در میان بیماران و کادر پزشکی ایجاد شده است.

رکورد جدید القسام؛ انهدام ۲۹ خودروی نظامی رژیم صهیونیستی در یک روز

گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس اعلام کرد که روز یکشنبه، ۲۹ خودروی زرهی اشغالگران (تانک، نفربر و بولدوزر) را در مناطق التوام، جبالیا، بیت لاهیا و زیتون منهدم کرده است.

به گزارش ایسنا، گردان‌های عزالدین القسام-شاخه نظامی حماس- یکشنبه شب در بیانیه‌ای اعلام کرد که در جریان درگیری‌های روز یکشنبه، ۲۹ خودروی نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را در مناطق التوام، جبالیا، بیت‌لاهیا و الزیتون منهدم کرد.

القسام اعلام کرد که مبارزان این گردان‌ها از صبح روز یکشنبه، ۲۹ خودروی زرهی صهیونیستی (تانک، نفربر و بولدوزر) را در محورهای مختلف نبرد در غزه به طور کلی یا جزئی منهدم کرده و نیروهای کماندوی ارتش رژیم صهیونیستی را هم در داخل ساختمانی در جحر الدیک با راکت‌های ضدزره TBG هدف قرار داده و بسیاری از آن‌ها را کشته یا زخمی کرده و شماری دیگر از نیروهای دشمن را هم با راکت‌های ضدنفر و سلاح تیربار هدف قرار داده و کشته یا زخمی کرده است.

شاخه نظامی حماس افزود: یک تانک، یک نفربر و گروهی از نیروهای پیاده ارتش رژیم صهیونیستی را در مدرسه‌ای در نزدیکی بیمارستان الرنتیسی هدف قرار داده و تعدادی از نیروهای دشمن را کشته یا زخمی کرده‌ایم.

در همین حال، شبکه خبری الجزیره اعلام کرد که تانک‌های ارتش رژیم صهیونیستی در بعضی محورهای نبرد در غزه و شمال آن به سبب حملات سخت و کاری گردان‌های القسام، مجبور به عقب‌نشینی شدند.

بیشتر بخوانید:

چهل و چهارمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و سومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و دومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و یکمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهلمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

سی و نهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

سی و هشتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

سی و هفتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

سی و ششمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

سی و پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

 

سی و چهارمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

سی‌ و سومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

سی‌ و دومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

سی‌ و یکمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

سی‌امین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و نهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و هشتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و هفتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و ششمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و چهارمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و سومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و دومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیستمین و یکمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیستمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

نوزدهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هجدهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هفدهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شانزدهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پانزدهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

دوازدهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

یازدهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

 

دهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

نهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هشتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هفتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

ششمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهارمین روز عملیات طوفان الاقصی

سومین روز عملیات طوفان الاقصی

دومین روز عملیات طوفان الاقصی

 اولین روز عملیات طوفان الاقص

 

تعداد شهدای غزه به بیش از ۱۳ هزار نفر رسید

دفتر رسانه‌ای دولت فلسطین تعداد شهدای جنگ غزه را بیش از ۱۳ هزار نفر اعلام کرده است که از این میان بیش از ۵۵۰۰ نفر کودک هستند.

به گزارش ایسنا، دفتر رسانه‌ای دولت فلسطین در نوار غزه طی بیانیه‌ای اعلام کرد که شمار شهدای غزه از آغاز جنگ تاکنون به بیش از ۱۳ هزار نفر رسیده که بیش از ۵۵۰۰ نفر از شهدا کودک و ۳۵۰۰ نفر هم زن هستند.

در این بیانیه همچنین آمده است که بیش از ۶۰۰۰ نفر از جمله بیش از ۴۰۰۰ زن و کودک هنوز در مناطق مختلف نوار غزه زیر آوار هستند و امدادرسانی به آن‌ها امکان پذیر نبوده است.

همزمان وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که در حملات روز یکشنبه رژیم صهیونیستی به شمال غزه، ۱۵۰ فلسطینی به شهادت رسیدند.

همزمان ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که بیش از ۱۰۰ نفر از فلسطینیان ساکن نوار غزه را بازداشت کرده است.

وزیر صهیونیست خواستار اسکان مجدد فلسطینیان در خارج از غزه به جای بازسازی آن شد

وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی از جامعه جهانی خواست به جای ارسال پول برای بازسازی نوار غزه که در معرض بمباران مداوم نیروهای صهیونیست است، اسکان داوطلبانه فلسطینی‌ها را در خارج از نوار غزه را تشویق و ترغیب کند.

به گزارش ایسنا، آژانس خبری فلسطینی «سوا» این اظهارات گیلا گملیل وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی در روز یکشنبه را منتشر کرد. او پیشنهاد کرده‌است که اسکان داوطلبانه فلسطینی‌ها «به دلایل بشردوستانه» از داخل غزه به خارج از نوار غزه تشویق شود.

وزیر صهیونیست از آژانس امداد و کار سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی (آنروا) انتقاد و خاطرنشان کرد که جامعه بین‌المللی می‌تواند در تامین مالی اسکان مجدد و کمک به ساکنان در ساختن زندگی جدید خود در کشورهای میزبان کمک کند!

پیش از این جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که مردم فلسطین سزاوار کشور خود هستند و غزه و کرانه باختری باید توسط یک اقتدار تازه فلسطین اداره شوند.

نتانیاهو: اجازه نمی‌دهیم محمود عباس امور غزه را به دست بگیرد

حملات خمپاره‌ای و موشکی حزب‌الله لبنان به مواضع نظامی صهیونیست‌ها

منابع رسانه‌ای امروز (دوشنبه) از حملات خمپاره‌ای و موشکی حزب‌الله لبنان به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

به گزارش ایسنا، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی در این باره اعلام کرد که چند خمپاره از خاک لبنان به مواضع ارتش این رژیم در مناطق مرزی شلیک شد.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کرد که نظامیان این رژیم در پاسخ به این اقدام، حملاتی را به محل شلیک این خمپاره‌ها انجام دادند.

طبق گزارش شبکه المیادین، در همین راستا، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: مجاهدان ما بار دیگر مرکز فرماندهی لشکر ۹۱ در پادگان «برانیت» را با دو فروند موشک «برکان» هدف قرار دادند.

حزب‌الله لبنان پیش از این بیانیه، در یک بیانیه دیگر اعلام کرده بود که پادگان برانیت را به صورت مستقیم با دو موشک برکان هدف قرار داده و تلفاتی را در میان نظامیان دشمن برجای گذاشته است.

همزمان با عملیات طوفان‌الاقصی از سوی مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی، مرزهای لبنان و سرزمین‌های اشغالی نیز طی روزهای اخیر شاهد تبادل آتش میان ارتش رژیم صهیونیستی و حزب‌الله لبنان بوده‌است.

رسانه‌های عبری در این باره گزارش داده‌اند که از زمان آغاز نبرد طوفان‌الاقصی و شلیک موشک از جنوب لبنان، چند افسر و نظامی صهیونیست کشته و نیروهای اشغالگر مجبور به تخلیه هزاران شهرک‌نشین از شمال فلسطین اشغالی شدند. تعدادی از شهرک‌نشینان هم به صورت داوطلبانه شهرک‌ها را ترک کردند و بیشتر شهرک‌های شمالی در حال حاضر خالی شده و فقط سربازان دشمن در آنجا مستقر هستند.

حملات موشکی حزب‌الله لبنان به یک مرکز فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی

منابع رسانه‌ای امروز (دوشنبه) از حملات خمپاره‌ای و موشکی حزب‌الله لبنان به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

به گزارش ایسنا، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی در این باره اعلام کرد که چند خمپاره از خاک لبنان به مواضع ارتش این رژیم در مناطق مرزی شلیک شد.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کرد که نظامیان این رژیم در پاسخ به این اقدام، حملاتی را به محل شلیک این خمپاره‌ها انجام دادند.

طبق گزارش شبکه المیادین، در همین راستا، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: مجاهدان ما بار دیگر مرکز فرماندهی لشکر ۹۱ در پادگان «برانیت» را با دو فروند موشک «برکان» هدف قرار دادند.

حزب‌الله لبنان پیش از این بیانیه، در یک بیانیه دیگر اعلام کرده بود که پادگان برانیت را به صورت مستقیم با دو موشک برکان هدف قرار داده و تلفاتی را در میان نظامیان دشمن برجای گذاشته است.

همزمان با عملیات طوفان‌الاقصی از سوی مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی، مرزهای لبنان و سرزمین‌های اشغالی نیز طی روزهای اخیر شاهد تبادل آتش میان ارتش رژیم صهیونیستی و حزب‌الله لبنان بوده‌است.

شهرک‌نشین‌ها: اگر حزب‌الله در شمال بماند، جایی برای بازگشت نداریم

شهرک‌نشین‌های ساکن شمال اراضی اشغالی تاکید کردند به دلیل تشدید عملیات‌های نظامی حزب‌الله در شمال اراضی اشغالی، آنها حاضر نیستند به شهرک‌های خود واقع در مرزها با لبنان بازگردند.

به گزارش ایسنا، موشه داویدوویچ، رئیس انجمن شهرک‌های واقع در خط درگیری در شمال فلسطین اشغالی در گفت‌وگویی با روزنامه عبری زبان «معاریو» اظهار کرد: ۷۰ هزار شهرک‌نشین در شهرک‌های مختلف پراکنده شده‌اند بدون اینکه کابینه پاسخ روشنی در خصوص بازگشت آنها به شهرک‌هایشان در شمال با توجه به عملیات‌های نظامی حزب‌الله بدهد.

داویدویچ گفت: اگر حزب‌الله در شمال باقی بماند، شهرک‌نشین‌ها هرگز به این منطقه بازنخواهند گشت حتی اگر نظامیان «اسرائیلی» در شهرک‌ها باقی بمانند.

به نقل از سایت شبکه خبری المیادین، رئیس انجمن شهرک‌های واقع در شمال فلسطین اشغالی افزود: با شهرک‌نشین‌هایی که منتقل شدند، دیدار کردم‌، آنها گفتند، تا زمانی که جانشان بدون خطر امنیتی جدی در امنیت نباشد، هرگز به خانه‌های خود در مرزهای شمالی بازنخواهند گشت.

او در ادامه گفت: به نظر می‌رسد سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله تحت تاثیر اظهارات نخست وزیر و اعضای کابینه قرار نگرفته و در حال افزایش شلیک موشک‌ها و پرواز پهپادها و موشک‌های ضد زره در مرزها است.

ویکی تاواریت، یک زن شهرک‌نشین از ساکنان شهرک‌های واقع در فاصله سه متری نوار مرزی با لبنان گفت که حاضر به بازگشت به شهرک خود و زندگی در شمال اراضی اشغالی نیست.

ایریز بیرجمان، دیگر شهرک‌نشینی که بیش از یک ماه است همراه با خانواده‌اش از شهرکی در الجلیل منتقل شده، ضمن انتقاد از عملکرد بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، نارضایتی خود را از اظهارات او در خصوص بازدارندگی این رژیم در برابر حزب‌الله ابراز داشت و گفت: اینها کلماتی پوچ و بی‌معنا همانند آنهایی است که پیش از این شنیدیم.

افشای کشتار صهیونیست‌ها در روز هفتم اکتبر توسط بالگرد اسرائیلی

روزنامه هاآرتص با استناد بر مدارک و ارزیابی‌های مقامات اسرائیلی به این نتیجه رسیده است که جنبش حماس از فستیوال موسیقی هفتم اکتبر (۱۵ مهر) در نزدیکی کیبوتصی در حوالی نوار غزه از قبل خبر نداشت.

به گزارش ایسنا، به گفته یک منبع پلیس، بررسی‌ها همچنین نشان می‌دهند که ظاهرا یک بالگرد رزمی ارتش رژیم صهیونیستی که به محل حادثه رسیده و به سمت مهاجمان شلیک کرده، گلوله‌هایش به برخی از شرکت‌کنندگان این جشنواره نیز اصابت کرده است. به گفته پلیس، ۳۶۴ نفر در این جشنواره کشته شدند.

به گفته پلیس و دیگر مقامات صهیونیستی، یکی از یافته‌هایی که این ارزیابی را تقویت می‌کند، این است که اولین حمله‌کننده‌ها از مسیر ۲۳۲ به محل رسیده‌اند و نه از جهت مرز.

علاوه بر این مسئله، به گفته منابع پلیس صهیونیستی، این فستیوال در ابتدا برای پنجشنبه و جمعه برنامه‌ریزی شده بود و به درخواست برگزارکنندگان، یک روز اضافی در روز شنبه به آن اضافه شد. تغییر لحظه آخری این ارزیابی را تقویت می‌کند که جنبش حماس از این رویداد اطلاعی نداشت.

یک منبع پلیس صهیونیستی گفت: بر اساس برآورد ما حدود ۴۴۰۰ نفر در این مراسم شرکت کردند که اکثریت آن‌ها چهار دقیقه پس از حمله موشکی، متفرق شدند و فرار کردند.

عفو بین‌الملل: شواهد جدیدی مبنی بر ارتکاب جنایات جنگی اسرائیل در غزه داریم

عفو بین‌الملل اعلام کرد که نمونه‌هایی از جنایات بی‌دلیل رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان در نوار غزه را مستند کرده است.

به گزارش ایسنا، عفو بین‌الملل در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد: ما دو مورد را به عنوان نمونه ثبت کردیم که در آن حملات اسرائیل بدون وجود شواهدی دال بر وجود اهداف نظامی، غیرنظامیان فلسطینی را هدف قرار داده است.

طبق نوشته روزنامه القدس العربی، در این بیانیه آمده است: این حملات، حملات مستقیم کورکورانه علیه غیرنظامیان یا اهداف غیرنظامی بود و باید به عنوان جنایات جنگی مورد بررسی قرار گیرند. «اسرائیل» ویدئویی از لحظه حمله هوایی به یک کلیسا به عنوان مرکز فرماندهی حماس منتشر کرد، اما بلافاصله آن را حذف کرد.

عفو بین‌الملل در این باره گزارش داد: نه ارتش و نه مقامات اسرائیل هیچ اطلاعاتی برای حمایت از این ادعا که ساختمان ویران‌شده «مرکز فرماندهی حماس» است، ارائه نکردند.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما از دادستان دیوان کیفری بین‌المللی می‌خواهیم اقدامات مشخصی را برای تسریع در تحقیقات درباره جنایات جنگی در غزه انجام دهد.

این نهاد افزود: هیچ مکانی در غزه امن نیست و حملات غیرقانونی اسرائیل نشان دهنده بی‌اعتنایی آشکار به جان فلسطینیان است.

 گسترش حملات حزب الله به شمال فلسطین اشغالی/ موشک باران، گلوله باران و حملات پهپادی

به گزارش جماران؛ طبق گزارش الجزیره، حزب الله لبنان اعلام کرد که با موشک و گلوله های توپ تجمع نیروهای پیاده نظام نیروهای اسرائیلی را در مثلث الطیحات هدف قرار داد و به طور مستقیم آنها را مورد اصابت قرار داد.

در همین حال، آژیرهای خطر در بخش شرقی مرزهای شمالی فلسطین اشغالی با جنوب لبنان به صدا در آمده است.

در تحولی دیگر، رسانه های اسرائیلی از نفوذ چندین پهپاد به شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

خبرنگار العالم  نیز درحالی از تشدید حملات مقاومت در مرز لبنان و فلسطین اشغالی خبر داده که وزیر جنگ رژیم این رژیم گفته که بیش از ۱۰۰۰ موشک و گلوله توپ به پایگاه‌های اسرائیلی اصابت کرده است.

حسین عزالدین خبرنگار شبکه خبری العالم از مرز لبنان گزارش داد که جبهه جنوب با فلسطین اشغالی طی ساعات گذشته به جبهه‌ای سوزان تبدیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: توپخانه رژیم صهیونیستی به شهرک عیتا الشعب در لبنان شلیک کرد و در مقابل مقاومت نیز برای سومین روز متوالی پادگان برانیت را هدف قرار داد.

خبرنگار العالم به نقل از یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت که بیش از ۱۰۰۰ موشک و گلوله توپ به پایگاه‌های اسرائیلی اصابت کرده و این یک پیشرفت کیفی در هدف قرار دادن این پایگاه‌ها است.

بنابر گزارش خبرنگار العالم،‌ مقاومت مواضع رژیم صهیونیستی را در رویسات العلم، المطله، المرج، تله هونین، العباد، یفتاح قدس، الراهب، زرعیت و خله ورده در عیتا الشعب هدف قرار داد.

حسین عزالدین تصریح کرد: اشغالگران تصور می کردند شرایط بد جوی مانع از پاسخگویی مقاومت به حملات آنها می شود، اما چنین نشد و بیش از ۱۳ پایگاه رژیم اشغالگر صهیونیستی هدف قرار گرفت بلکه به برخی پایگاه‌ها در یک روز دو بار حمله شد.

حملات پهپادی و توپخانه‌ای حزب‌الله به اهداف صهیونیستی

حزب‌الله لبنان از حملات جدید پهپادی و توپخانه‌ای به پایگاه‌های صهیونیستی خبر داد و رسانه‌های عبری نیز به موفقیت‌ این حملات اذغان کردند.

به گزارش ایسنا، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که «رزمندگان مقاومت لبنان در راستای حمایت از مردم مقاوم و شجاع غزه، امروز(دوشنبه) با سه پهپاد مواضع نظامیان صهیونیست در نزدیکی منطقه کریات شمونه را هدف قرار دادند».

در این بیانیه آمده است که در این حملات مستقیم، صهیونیست‌ها تلفات دادند.

حزب الله در بیانیه جداگانه دیگری نیز اعلام کرد امروز مراکز استقرار نظامیان صهیونیست در غرب کریات شمونه را هدف حملات توپخانه‌ای قرار داده است.

بر اساس این بیانیه، در این حملات نیز نظامیان صهیونیست تلفات دادند.

از سوی دیگر، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که سه پهپاد که از خاک لبنان وارد حریم فلسطین اشغالی شدند، اهداف خود را در نزدیکی پایگاه ارتش اسرائیل در مرزهای شمالی مورد اصابت قرار دادند.

رسانه‌های صهیونیستی نیز اعلام کردند که رادارهای ارتش اسرائیل نتوانستند پهپادهای هجومی حزب الله لبنان را رهگیری کنند و این پهپادها با موفقیت اهداف خود را مورد اصابت قرار دادند.

صبح امروز نیز حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: زرمندگان ما پادگان «زبدین» در مزارع اشغالی شبعا در لبنان را با سلاح‌های مناسب و به صورت مستقیم هدف قرار دادند.

 در این بیانیه آمده است: این حمله در حمایت از ملت ثابت قدم و پایدار فلسطین در غزه و در حمایت از مقاومت شجاعانه و شرافتمندانه آن‌ها انجام شد.

خبرنگار الجزیره نیز گزارش داد که سه موشک به سمت پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی در المالکیه در مقابل شهر عترون در جنوب لبنان شلیک شد.

حزب‌الله لبنان همچنین اعلام کرد که تجمع نیروهای پیاده نظام رژیم صهیونیستی در مجاورت مقر الضهیره را با گلوله‌های توپخانه هدف قرار داد و این گلوله‌ها به اهداف مورد نظر اصابت کردند.

رسانه‌ نظامی حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای دیگر اعلام کرد: «مجاهدان مقاومت اسلامی در حمایت از مردم استوار فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنان، امروز با گلوله‌های توپخانه یک تجمع پیاده نظام اسرائیلی را در مثلث طیحات هدف قرار دادند که مستقیما به اهداف مورد نظر اصابت کردند.

رسانه‌ نظامی حزب‌الله همچنین اعلام کرد: «مبارزان مقاومت اسلامی در حمایت از مردم استوار فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت شجاعانه و شرافتمندانه‌شان، صبح امروز، دوشنبه بار دیگر مقر نظامی برانیت مرکز فرماندهی لشکر ۹۱ را با دو موشک برکان هدف قرار دادند». ​

در حال تکمیل…

این مطالب را نیز ببینید!

انقلاب اسلامی ایران چگونه به پیروزی رسید؟

از سال ۴۲ تا ۵۷، اجتماعات بسیاری توسط رژیم پهلوی به خاک و خون کشیده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.