صفحه اصلی / اجتماعی / در خراسان جنوبی طرح سه روزه مبارزه با قاچاق سوخت اجرا شد

در خراسان جنوبی طرح سه روزه مبارزه با قاچاق سوخت اجرا شد

جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی  از توقیف ۱۴۵ دستگاه خودرو حامل سوخت خارج از شبکه توزیع خبرداد.

به گزارش دانستنی نیوز، سرهنگ حسن شجاعی‌نسب اظهار داشت: ماموران انتظامی استان خراسان جنوبی در اجرای طرح سه روزه مبارزه با قاچاق سوخت همچنین برخورد با خودروهای شوتی، شناسایی محل‌های عبور قاچاقچیان سوخت و پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با انجام ایست و بازرسی‌های مقطعی و کنترل محورهای مواصلاتی در سطح استان، ۱۴۵ دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل سوخت شناسایی و برای بررسی بیشتر متوقف شدند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: ماموران انتظامی در بازرسی از خودروها، مقدار ۷۳ هزار و ۲۴۵ لیتر سوخت قاچاق خارج ار شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی را کشف کردند.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش سوخت‌های کشف شده را بیش از ۲۲ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال برآورد کردند افزود: ماموران انتظامی در این رابطه ۸۲ متهم را دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ شجاعی‌نسب خاطرنشان کرد: پلیس با همه توان در حوزه مبارزه با قاچاق سوخت، با قانون‌شکنان قاطعانه و بدون اغماض برخورد می‌کند و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت‌های غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

این مطالب را نیز ببینید!

انقلاب اسلامی ایران چگونه به پیروزی رسید؟

از سال ۴۲ تا ۵۷، اجتماعات بسیاری توسط رژیم پهلوی به خاک و خون کشیده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.