صفحه اصلی / اجتماعی / کلاهبرداری ۵میلیارد ریالی با روش اسکیمر

کلاهبرداری ۵میلیارد ریالی با روش اسکیمر

به گزارش دانستنی آنلاین، سرهنگ داود معظمی گودرزی اظهارداشت: تعدادی از شهروندان به پلیس فتا تهران مراجعه و مدعی شدند مبالغی بصورت غیرمجاز از حسابشان برداشت شده است.

وی افزود: پس از اخذ اظهارات مالباختگان این پرونده، موضوع در دستور کار قرار گرفت و کارشناسان پلیس فتا تهران تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کردند.

رئیس پلیس فتا تهران تصریح کرد: تمام قربانیان این پرونده پس از خرید حیوانات خانگی از یک فروشگاه در نقطه ای از تهران حسابشان خالی شده و به روش اسکیمر مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند.

کلاهبرداری 5میلیارد ریالی با روش اسکیمر

وی  در ادامه افزود: مجرمان تحت پوشش کارگران یک مغازه بزرگ فروش حیوانات خانگی در تهران مشغول کار شده و پس از کپی برداری کارت‌های بانکی مالباختگان به وسیله دستگاه اسکیمر اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب بانکی آنان کردند.

معظمی گودرزی گفت: ۲ نفر از مجرمان این پرونده شناسایی و پس از تشریفات قضایی، در محل اختفای خود و در یکی از مناطق جنوبی تهران دستگیر و به همراه تجهیزات اسکیمر به پلیس فتا منتقل شدند.

رئیس پلیس فتا تهران در پایان گفت: متهمان اعتراف کردند که از بیش از ۲۸ نفر را با این روش به ارزش مالی حدود پنج میلیارد ریال کلاهبرداری کردند.

 

/میزان

این مطالب را نیز ببینید!

انقلاب اسلامی ایران چگونه به پیروزی رسید؟

از سال ۴۲ تا ۵۷، اجتماعات بسیاری توسط رژیم پهلوی به خاک و خون کشیده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.