صفحه اصلی / اجتماعی / دستگیری ۳سارق منزل در تهران و قم/ متهمان تحویل مراجع قضائی شدند

دستگیری ۳سارق منزل در تهران و قم/ متهمان تحویل مراجع قضائی شدند

فرمانده انتظامی ری گفت:  ۳ سارق منزل تحت تعقیب پلیس آگاهی تهران دستگیر شدند و متهمان به سرقت از استان های تهران و قم اعتراف کردند.

به گزارش دانستنی آنلاین،  فرمانده انتظامی شهرستان ری از ۳ دستگیری سارق حرفه ای و سابقه دار منزل ، زورگیری،کیف قاپی که در محدوده “استان تهران – استان قم ” اقدام به سرقت می کردند، خبر داد.

دوستعلی جلیلیان بیان داشت:  در پی وقوع چند فقره سرقت در محدوده”قیامدشت” تیمی از ماموران کلانتری قیامدشت مسئولیت پرونده را برعهده گرفتند و با حضور در محل های سرقت، مشخص شد که سارقان ۳نفر بوده و با ۲ دستگاه موتور سیکلت  سرقت ها را انجام داده اند.

وی افزود : در بررسی و رصدهای اطلاعاتی هویت و مخفیگاه سارقان در محدوده “شهرک صنعتی خاوران” شناسایی و سریعاً تیم های عملیات پس از انجام هماهنگی های قضائی به مخفیگاه متهمان اعزام شدند.

سرقت-منزل-تهران-قم

فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه هر ۳ سارق طی یک عملیات ضربتی دستگیر شدند گفت: در بازدید از این محل ۲دستگاه موتور سیکلت ، یک قبضه سلاح جنگی  با ۳تیر جنگی ، یک قبضه سلاح سرد(چاقو) یک عدد گاز اشک آور ، یک عدد گردنبند طلای زنانه ، ۳عدد سکه طلا، و یک عدد کارت بانکی مسروقه کشف شد .

سرهنگ جلیلیان در پایان تصریح کرد : در تحقیقات و پی جویی ها از متهمان جوان، مشخص شد متهمان سرقت های خود را  در “استان تهران واستان قم” انجام می دادند و تحت تعقیب پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران می باشند، که پس از تکمیل پرونده و پایان تحقیقات متهمان تحویل مراجع قضائی شدند.

/ رکنا


این مطالب را نیز ببینید!

انقلاب اسلامی ایران چگونه به پیروزی رسید؟

از سال ۴۲ تا ۵۷، اجتماعات بسیاری توسط رژیم پهلوی به خاک و خون کشیده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.