صفحه اصلی / اجتماعی / رائفی پور: اگر مساله اسحاق پیش نمی آمد و قالیباف شرایط ما را می‌پذیرفت، از او حمایت می کردیم / باید بنزین را به خود مردم بدهیم

رائفی پور: اگر مساله اسحاق پیش نمی آمد و قالیباف شرایط ما را می‌پذیرفت، از او حمایت می کردیم / باید بنزین را به خود مردم بدهیم

علی‌اکبر رائفی‌پور در بازدید از غرفه خبرفوری در نمایشگاه رسانه‌های ایران گفت: به دنبال جبهه سیاسی نبودم اما قانون جدید این بود که اگر بخواهید برای مجلس لیست بدهید حتما باید جبهه باشید. وی افزود: شفافیت و پاسخگویی ملاک ما برای حمایت از نامزدان است.

او بیان داشت: دو ساعت بعد از درخواست قالیباف، به دادستانی دعوت شدم.

باید فکری به حال بنزین کرد، به همه مردم باید بنزین داد/ شیوه‌های دیگر منجر به آبان ۹۸ می شود

علی‌اکبر رائفی‌پور اظهار داشت: کسانی که در شبکه‌های اجتماعی از من دفاع می‌کنند، فی سبیل الله کار می‌کنند و وقتی به دفاع کنندگان از من می‌گویند پروژه‌بگیر، آن‌ها ناراحت می‌شوند و کنش‌گرتر می‌شوند.

وی افزود: برای خراب کردن تصویر من، اکانت‌های فیک می‌سازند.

رائفی پور درباره مهم ترین نگرانی هایش گفت: نگرفتن تصمیمات مهم از نگرانی های من است. بعضی از نمایندگان بخاطر ترس از مردم و چون حوصله و سواد توضیح دادن ندارند، تصمیمات قاطع نمی گیرند. باید برای بنزین کاری کرد و راهکار من این است که بنزین را به خود مردم بدهیم.

رائفی‌پور در پاسخ به به گمانه‌زنی‌ها درباره پیوستنش به «امنا» گفت: در جلسه با این دوستان شرایطی داده ام و گفته‌ام این شرایط را می‌پذیرید؟ می‌گویند حرف‌های خوبی است، اما گفته‌ام باید همه نامزدهایی که از آن‌ها قصد حمایت دارم، شرایط را بپذیرند.

از حق خود گذشتیم و کاندیدا نشدیم تا مردم باور کنند

او با بیان اینکه “از حق خود گذشتیم و کاندیدا نشدیم تا مردم باور کنند” اظهار کرد: از قالیباف خواسته‌ام پاسخ دهد، شنیده‌ام گفته است ۱۲ اسفند بعد از انتخابات با رائفی‌پور صحبت می‌کند.

رائفی‌پور گفت: حلقه اطرافیان قالیباف متخصص دشمن‌تراشی برای ایشان هستند.

او ادامه داد: سعید محمد اگر کاندیدا می‌شد در تهران سرلیست می‌شد. اگر برای تبلیغات انتخاباتی هزینه کنیم، شفاف‌سازی می‌کنیم.

وی گفت:  ماه‌ها پیش با احمدی‌نژاد جلسه گذاشتم و نکات قوت و منفی او را گفتم.

بخش دیگری از این گفتگو را ببینید.

این مطالب را نیز ببینید!

انقلاب اسلامی ایران چگونه به پیروزی رسید؟

از سال ۴۲ تا ۵۷، اجتماعات بسیاری توسط رژیم پهلوی به خاک و خون کشیده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.