صفحه اصلی / اجتماعی / رشد ۳۹ درصدی کمک‌های مردمی برای تهیه لوازم‌التحریر

رشد ۳۹ درصدی کمک‌های مردمی برای تهیه لوازم‌التحریر

دانستنی آنلاین:معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گفت: کمک‌های مردمی برای تهیه و توزیع لوازم‌التحریر بین نیازمندان ۳۹ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافت.

به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین،رضا عسکریان معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد درباره توزیع لوازم‌التحریر برای دانش‌آموزان نیازمند، اظهار داشت: تاکنون نسبت به سال گذشته کمک‌های مردمی در خصوص کمک به نیازمندان رشد خوبی داشته است و کمیته امداد حدود پنج نوع جمع آوری کمک را دارد.

 وی ادامه داد: کمک‌های مراکز نیکوکاری، خیرین، کمک‌های نقدی و دیگر موارد در خصوص تهیه لوازم‌التحریر بوده است که بین دانش‌آموزان محروم توزیع شده است.

 معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد افزود: دانش‌آموزان محسنین و کم‌بضاعت که دارای حامی هستند، لوازم‌التحریر آنها توسط این حامیان تهیه و در بین آنها توزیع شده است و اگر کمک‌هایی به صورت نقدی به حساب‌های مشخص شده کمیته امداد واریز شده، ما نیز نسبت به تهیه لوازم التحریر و توزیع آن اقدام کرده‌ایم.

عسکریان با اشاره به اینکه کمک‌های مردمی در تهیه لوازم‌التحریر ۳۹ درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است، گفت: تاکنون کمک‌های مردمی از مرز ۵۰ میلیارد برای تهیه لوازم‌التحریر گذشته است و ما هر سال شاهد افزایش کمک‌های مردمی نسبت به سال گذشته آن هستیم.

وی یادآور شد: از فردا نیز جشن عاطفه‌ها در مدارس سراسر کشور آغاز می‌شود و احتمالاً در ماه مهرماه نیز به صورت نمادین، زنگ جشن عاطفه‌ها را در مدارس خواهیم داشت.

 معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امدادتأکید کرد: امسال همکاری‌های خوبی را با اولیا و مدیران مدارس خواهیم داشت تا بتوانیم به صورت عادلانه‌تری کمک‌ها به دانش‌آموزان را توزیع کنیم.

وی افزود: مدارسی که از جهت درآمدی وضعیت بهتری دارند، با مدارس سطح پایین‌تر تعامل و همکاری خواهند داشت.

 معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد یادآور شد: جمع‌بندی کمک‌های صورت گرفته به نیازمندان نیز تا ۲۰ مهرماه اعلام می‌شود.

این مطالب را نیز ببینید!

انقلاب اسلامی ایران چگونه به پیروزی رسید؟

از سال ۴۲ تا ۵۷، اجتماعات بسیاری توسط رژیم پهلوی به خاک و خون کشیده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.