صفحه اصلی / آموزش عالی / رعایت عفاف و حجاب مطالبه عموم مردم از پلیس است

رعایت عفاف و حجاب مطالبه عموم مردم از پلیس است

به گزارش دانستنی نیوز، سردار قاسم رضایی ظهر پنج شنبه در کمیسیون عملیات فرماندهی انتظامی گلستان، اظهار کرد: رعایت عفاف و حجاب از جمله مطالبات آحاد مردم بوده و پلیس برابر وظیفه قانونی خود با جدیت در این راستا ورود کرده است.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور افزود: دشمنان قسم خورده نظام با استفاده از حداکثر ظرفیت‌های خود مشغول برنامه ریزی برای انحراف جوانان و تضعیف انقلاب اسلامی هستند لذا در چنین شرایطی باید هوشیار بوده و اجازه ندهیم نقشه‌های پلید آنان عملی شود.

وی با اشاره به آغاز طرح‌های ویژه فراجا برای مقابله با بدحجابی، گفت: مردم طی چند روز گذشته استقبال گسترده‌ای از طرح‌های پلیس داشته اند که از همکاری خوب شهروندان و اقشار مختلف قدردانی می‌کنیم.

رضایی افزود: باید با تمام توان در مسیر خدمت به مردم و اعتلای انقلاب اسلامی تلاش کنیم تا شرمنده شهدا نشویم.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور گفت: خدای متعال را شاکریم که به ما توفیق داد در نظام مقدس جمهوری اسلامی سرباز ولایت هستیم لذا باید این فرصت گرانبها را قدر دانست و از آن نهایت بهره را ببریم.

وی افزود: مجموعه انتظامی گلستان در بحث نظم و انضباط سازمانی و همدلی کارکنان بسیار خوب عمل کرده که قابل تقدیر است.

رضایی با تاکید بر مقابله بی امان با اراذل و اوباش، تصریح کرد: پلیس تکیه گاه مظلومان است و نباید اجازه دهیم دستی برای نا امنی و ضربه به مردم در جامعه بالا رود.

وی گفت: مقابله با سرقت و مواد مخدر از اولویت‌های پلیس بوده که برنامه ریزی های هدفمندی در این حوزه صورت گرفته و باید با تمام توان برای اجرای هرچه بهتر آن تلاش کنیم.

این مطالب را نیز ببینید!

انقلاب اسلامی ایران چگونه به پیروزی رسید؟

از سال ۴۲ تا ۵۷، اجتماعات بسیاری توسط رژیم پهلوی به خاک و خون کشیده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.