صفحه اصلی / اخبار / رفتار عجیب مقامات قطری با خبرنگار دانمارکی حین گزارش زنده تلویزیونی + فیلم

رفتار عجیب مقامات قطری با خبرنگار دانمارکی حین گزارش زنده تلویزیونی + فیلم

به گزارش دانستنی نیوز، برخورد نامناسب مقامات محلی در قطر با یک خبرنگار دانمارکی حین گزارش زنده تلویزیونی به سوژه رسانه ها تبدیل شده است. « راسموس تانسولت »، خبرنگار شبکه تلویزیونی TV2 دانمارک در حال گزارش زنده در مورد اخبار و حواشی جام جهانی در قطر بود که مورد حمله تعدادی از مقامات محلی قرار گرفت. این افراد با حمله به این خبرنگار ضمن ایجاد اختلال در گزارش وی، تهدید به شکستن دوربین فیلمبردار کردند.

در ابتدای ویدئویی که تانسولت در حساب تویئتری خود منتشر کرده است مشاهده می شود که این افراد با نزدیک شدن به تانسولت مانع گزارش زنده او می شوند. سپس یکی از افراد دست خود را مقابل دوربین گرفته و سعی می کند آن را پوشانده و مانع فیلمبرداری شود.

در این ویدئو صدای این خبرنگار شنیده می شود که خطاب به این مقامات محلی می گوید: « آقا، شما از تمام دنیا دعوت کرده اید که به اینجا بیایند. چرا ما نمی توانیم فیلم تهیه کنیم؟ اینجا یک مکان عمومی است.»

لحظاتی بعد با بالاگرفتن تنش این مقامات محلی تانسولت و فیلمبردار را تهدید می کنند در صورت ادامه فیلمبرداری دوربین آنها را خواهند شکست. در ادامه ویدئو صدای تانسولت شنیده می شود که خطاب به این مقامات محلی می گوید: « شما می توانید دوربین را بشکنید. آیا واقعا می خواهید آن را بشکنید؟ بسیار خب، شما را ما را تهدید کردید که دوربین مرا را خواهید شکست. »

تانسولت در ادامه توئیت خود، از دریافت عذرخواهی مقامات محلی خبر داد. او در توئیت دیگری نوشت: « ما اکنون عذرخواهی دفتر رسانه های بین المللی قطر و  کمیته عالی قطر را دریافت کردیم. »

او در توئیت دیگری نوشت: « این اتفاق زمانی رخ داد که ما در حال گزارش زنده از حواشی جام جهانی قطر برای شبکه TV2 دانمارک بودیم. اما آیا ممکن است این اتفاق برای سایر رسانه ها نیز رخ دهد؟ »

بنا به اعلام مقامات کمیته عالی قطر اختلال در گزارش زنده این خبرنگار اشتباها رخ داده بود.

گفتنی است؛ جام جهانی قطر ۲۰۲۲ روز یکشنبه و با دیدار تیم های قطر میزبان و اکوادور آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطالب را نیز ببینید!

کدام یک از چهره‌های شاخص به مجلس دوازدهم راه نیافتند؟

به گزارش دانستنی نیوز، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ساعت ۲۴ جمعه ۱۱ اسفند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.