صفحه اصلی / اجتماعی / رییس سازمان سنجش مخالف احکام دیوان عدالت اداری است/ هیاتی با حضور ریاست جمهوری و قوه‌قضاییه برای بررسی احکام تشکیل شود

رییس سازمان سنجش مخالف احکام دیوان عدالت اداری است/ هیاتی با حضور ریاست جمهوری و قوه‌قضاییه برای بررسی احکام تشکیل شود

محمد مهدی زاهدی در گفتگو با خبرفوری اظهار داشت: طی گفتگویی که با دکتر پورعباس، رییس مستعفی سازمان سنجش داشتم، در خصوص استعفایش گفت دیوان عدالت اداری در حال صدور احکام زیادی برای کسانی است که از نظر سازمان سنجش و هیئت رسیدگی به تخلفات و تقلب‌ها، مسئله‌دار بودند. استدلال پورعباس این است که این احکام دقیق نیست.

وزیر سابق علوم افزود: بهتر است از قوه قضاییه و ریاست جمهوری به صورت مشترک، هیئتی را انتخاب کنند تا در خصوص کیفیت کار و آیا این که این احکام به درستی صادر شده یا خیر رسیدگی کنند.اینگونه شائبه‌ای میان دانشجویان و مردم ایجاد نمی‌شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس افزود: این موضوع حساس است و ممکن است دانشجویان و اساتید کشور رنجیده خاطر شوند، بنابراین نیاز است کارگروهی تشکیل شود که اگر روی احکام صادره صحه گذاشتند سازمان سنجش کوتاه بیاید و ادعایی نداشته باشد. اگر هم برخی از این احکام به درستی صادر نشده باشد باید با دستور ریاست قوه این احکام باطل شود.

این مطالب را نیز ببینید!

انقلاب اسلامی ایران چگونه به پیروزی رسید؟

از سال ۴۲ تا ۵۷، اجتماعات بسیاری توسط رژیم پهلوی به خاک و خون کشیده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.