صفحه اصلی / اجتماعی / سعید اسلامی (عامل قتل‌های زنجیره‌ای در دهه ۷۰) را کشتند/ تاج‌زاده در غائله کوی دانشگاه، دانشجویان را به سمت بیت رهبری فرستاد

سعید اسلامی (عامل قتل‌های زنجیره‌ای در دهه ۷۰) را کشتند/ تاج‌زاده در غائله کوی دانشگاه، دانشجویان را به سمت بیت رهبری فرستاد

حمیدرضا ترقی، سخنگوی حزب موتلفه اسلامی با حضور در تحریریه خبرفوری در مشهد به تحلیل برخی روندهای سیاسی و تاریخچه جریانات حزبی پرداخت و گفت: فائزه هاشمی مانع به نتیجه رسیدن تحقیق و تفحص از وزارت کشور برای غائله ۱۸ تیر و خواندن آن در مجلس شد.  روزنامه سلام به مجلس اتهام وارد کرد که سعید اسلامی پیشنهاد اصلاح قانون مطبوعات را داده است .تاج‌زاده در ۱۸ تیر اجازه ورود کامیون های سنگ به دانشگاه برای پرتاب سنگ به پلیس را داده بود و خانم ابتکار بیسیم‌های محیط زیست را در اختیار تحکیم وحدت گذاشته بود.

 سعید محمد برای انتخابات ریاست جمهوری از امکانات قرارگاه خاتم استفاده کرد/ توافق کردیم سعید محمد وارد صحنه سیاست نشود 

 وی در بخش دیگری از این گفتگو  به انتخابات ۱۴۰۰ اشاره کرد و با بیان اینکه  استعفای سعید محمد بخاطر تذکر قرارگاه خاتم بود اظهار داشت:  با دوستان سعید محمد قرار گذاشتیم من کوتاه بیایم و او هم وارد صحنه سیاست نشود.

 احمدی نژاد تحت تأثیر مشاورش از مسیر انقلاب منحرف شد / شورای نگهبان احساس کرد غرب از فرزندان لاریجانی به عنوان گروگان استفاده می‌کند

  وی با اشاره به اینکه احمدی‌نژاد فقط دو میلیون و هفتصد هزار طرفدار داشت ادامه داد:  احمدی‌نژاد خدمات ارزنده‌ای به کشور انجام داد و رکوردهای زیادی را شکست. شورای نگهبان وضع حال افراد را نگاه می‌کند.  

فشارهای سیاسی، عامل تغییرات در شورای ائتلاف اصولگرایان مشهد!

ترقی که نماینده مشهد در مجلس پنجم بوده، در بخش دیگری از این گفتگو افزود: شورای ائتلاف با جبهه ائتلاف فرقی ندارد. فشار سیاسی به واسطه مسئولیت حجت الاسلام مهدوی ارفع در امور مساجد زیاد شد، در کمیته احزاب شورای ائتلاف همه احزاب اصولگرایان استان خراسان رضوی عضو هستند.

عمده تصمیم گیری های سیاسی مشهد توسط چهار، پنج نفر انجام می‌شد/ انتخابات در درون شورای ائتلاف مهندسی شد

 وی تاکید کرد: احزاب، تشکل‌ها و نخبگان از لیست ائتلاف حمایت کردند. یک جریان در درون شورای ائتلاف به ما خیانت کرد این جریان با تبانی کاندیدهای موردنظر خود را وارد لیست کردند.

 شورای ائتلاف نمی‌تواند عملکرد آینده افراد را تضمین کند

 سخنگوی حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: شورای نگهبان فقط تا مرز انتخاب شدن نظارت می‌کند، ده‌ها بار اعضای شورای شهر را خواستیم و تذکر دادیم.

 مشهد شهرداری را می‌خواهد که در حد وزیر باشد/ از روز اول گفتیم انتخاب این شهردار موجب اختلاف می‌شود 

 وی به مسائل شهری مشهد هم پرداحت و بیان کرد: شورای شهر و شهرداری یک جای لغزنده هست ما در انتخاب کاندیدای شورای شهر به توصیه استفاده از جوانان و متخصص حوزه شهری عمل کردیم. اعضای شورای شهر به توصیه‌های شورای ائتلاف توجه نکردند.

شورای پنجم دو تا سه هزار نفر را بدون هیچ ضابطه‌ای وارد شهرداری کرد/ فکر نکنید ما مدرک برای حاشیه‌سازی‌ها در شورای شهر پنجم نداشتیم 

 ترقی، مطرح کرد: بدهی هنگفت دلاری شهردار قبلی را این دولت پرداخت کرد. جریان مقابل فقط به دنبال حاشیه‌سازی هست در حالی سیاست ما این نیست.

عمومی کردن خبر تعلیق ارجائی زشت ترین کار تاریخ سیاسی مشهد بود/ رسانه ای کردن تعلیق ارجائی کار جریان سیاسی خاصی است که می‌خواهد جریان انقلاب را بزند 

 وی بیان کرد: همه پول های اعتبارات تبصره ۸ به بیت المال برگشته است. در توزیع اعتبارات دقت لازم صورت نگرفته است افرادی که در صدا و سیما نفوذ دارند خبر تعلیق ارجائی را عمومی کردند.

مشروح این گفتگو را در آپارات خبرفوری ببینید:

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;}.h_iframe-aparat_embed_frame .ratio{display:block;width:100%;height:auto;}.h_iframe-aparat_embed_frame iframe{position:absolute;top:0;left:0;width:100%;height:100%;}

 

این مطالب را نیز ببینید!

انقلاب اسلامی ایران چگونه به پیروزی رسید؟

از سال ۴۲ تا ۵۷، اجتماعات بسیاری توسط رژیم پهلوی به خاک و خون کشیده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.