صفحه اصلی / آموزش عالی / سنتکام: ۱۱ نظامی آمریکایی دیگر در حمله سوریه آسیب مغزی دیدند

سنتکام: ۱۱ نظامی آمریکایی دیگر در حمله سوریه آسیب مغزی دیدند

به گزارش دانستنی نیوز به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان، «جو بوچینو» (Joe Buccino) سخنگوی فرماندهی مرکزی نیروهای تروریست آمریکا در منطقه (سنتکام) امروز جمعه اذعان کرد که ارتش این کشور به دنبال وقوع مجموعه‌ای از حملات موشکی و پهپادی به نیروهای متجاوز کشورش در سوریه در اواخر ماه مارس، ۱۱ مورد دیگر آسیب مغزی را شناسایی کرده است.

بر اساس اعلام این شبکه تلویزیونی، موارد جدید، تعداد نیروهای آمریکایی مجروح شده در این حملات را به ۲۵ نفر می‌رساند، از جمله یک پیمانکار آمریکایی که در ۲۳ مارس در تاسیساتی در شمال شرق سوریه کشته شد.

سخنگوی فرماندهی مرکزی نیروهای تروریست آمریکا در منطقه (سنتکام) در این باره گفت: تیم‌های پزشکی ما همچنان به برآورد و ارزیابی نیروهایمان برای مشخص کردن نشانه های آسیب مغزی ادامه می‌ دهند.

«بات رایدر» سخنگوی وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) پنجشنبه ۱۰ فروردین ماه در نشستی خبری به پرسش‌های خبرنگاران درباره مواضع کاخب سفید به تحولات سیاسی در جهان پاسخ داد.

پات رایدر به درگیری نظامی اخیر نیروهای متجاوز آمریکایی در شمال شرق سوریه اشاره و مدعی شد که نظامیان این کشور در نزدیک شهر حس که در حال عملیات نظامی و دفاع از خود هستند و به زودی با سیاست‌هایی که اتخاذ شده در برابر حملات نیروهایی که مدعی شد تحت حمایت ایران است پاسخ خواهد داد!

وی در جمع خبرنگاران با اشاره به تلفات نظامیان آمریکایی در درگیری اخیر در سوریه اعلام کرد: شمار نیروهای آمریکایی مجروح شده در درگیری اخیر ۸ تن بود.

این مطالب را نیز ببینید!

انقلاب اسلامی ایران چگونه به پیروزی رسید؟

از سال ۴۲ تا ۵۷، اجتماعات بسیاری توسط رژیم پهلوی به خاک و خون کشیده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.