صفحه اصلی / اجتماعی / قاتل «مهرجویی» دستگیر شد

قاتل «مهرجویی» دستگیر شد

بر اساس این گزارش، داریوش مهرجویی و همسرش در تاریخ ۲۲ مهر در ویلای شخصی خود در کرج به قتل رسیدند. بر اساس اعلام سردار منتظرالمهدی سخنگوی فراجا متاسفانه در ویلای مرحوم مهرجویی دوربین مداربسته موجود نبوده است، دوربین‌های ورودی شهرک از قبل‌تر خراب بوده است و دوربین‌هایی که منتج به این مجموعه می‌شده است توسط کارآگاهان تخلیه شده است.

در ماموریت دستگیری قاتل یا قاتلان این هنرمند برای نخستین بار از سگ‌های ویژه کشف قتل استفاده شد تا رد زنی‌هایی را براساس رد خون مقتولین در مسیر فرار قاتلان پیدا کنند, همچنین بالغ بر ۴ هزار خط تلفن مورد رصد قرار گرفته است.

سایت رکنا همچنین در خبری نوشت: ساعت۱۱ و ۳۵ دقیقه شب سه شنبه بود که رکنا خبر بازداشت  قاتل داریوش مهرجویی  که یک نفر بود را انتشار داد و این درحالی بود که در همان دقایق نخست مشخص بود این بازداشتی قاتل اصلی است و با اعترافات مظنوان قبلی بازداشت شده است.​

بازداشت باجناق های داریوش مهرجویی از روز اول جنایت

از روز نخست قتل  داریوش مهرجویی و همسرش  برخلاف خیلی از گمانه زنی ها پلیس به سرنخ هایی رسید که در آن قتل از میان آشنایان داریوش مهرجویی و همسرش بوده است و در همان ابتدا ۳ مرد از بستگان وحیده محمدی فر – ۲ باجناق و یکی از بستگان دورشان – بازداشت شدند و تیم تحقیق ساعت ها از این ۳ مظنون که دارای اختلافات مالی با داریوش مهرجویی بودند بازجویی کردند و در حالی که جزو مظنونان اصلی به حساب می آمدند کارآگاهان فقط در این شاخه متمرکز نشدند و با فرضیه ها و یافته های جدید به مظنون گیری ۷ نفر دیگر پرداختند .

بعد از اینکه دست داشتن مظنونان اولیه در  قتل داریوش مهرجویی و همسرش  پررنگ تر شد  همزمان با داده های مظنونان دیگر پرونده پلیس به سرنخ هایی قوی دست یافت و با بازداشت ۲ مظنون دیگر تعداد مظنونان به ۹ نفر رسید.

در این مرحله بود که کارآگاهان توانستند به قاتل اصلی برسند و با اعترافات مظنونان اصلی که همان باجناق ها بودند مشخص شد ۳ اجیر شده از اتباع بیگانه در این قتل دست داشته اند که تنها یکی از آنها قاتل اصلی بوده است و همین کافی بود تا  عصر سه شنبه قاتل اصلی  بازداشت شود و با اطمینان از اینکه آخرین مظنون قاتل اصلی است به تحقیق از او پرداختند و همان شب آشکار شد که او قاتل است !.

همان شب رکنا خبر بازداشت قاتل اصلی را منتشر کرد حالا بعد از گذشت ۲ روز دفتر سخنگوی ناجا با تایید خبر بازداشت قاتل اصلی داریوش مهرجویی و همسرش صراحتا اعلام کرده است که قاتل دو روز پیش یعنی همان روز انتشار خبرش در رکنا بازداشت شده است.

از سوی دیگر 

علیرضا محمدی‌فر با انتشار یادداشتی اتهامات وارد شده به این خانواده را از پایه و اساس رد کرد.

علیرضا محمدی‌فر نوشت: 

پاره‌ای از خبرگزاری‌ها که هدف‌شان معلوم نیست، به خانواده شناخته‌شده محمدی‌فر اتهامات کذب و کثیفی نسبت داده‌اند. نه‌تنها هیچ‌یک از اعضای خانواده محمدی‌فر با زنده‌یادان داریوش مهرجویی و وحیده محمدی‌فر اختلافات مالی نداشته‌اند بین آنها همواره فقط صمیمیت و عشق برقرار بوده است. 

بیشتر بخوانید:قاتل «مهرجویی» دستگیر شد

بیشتر بخوانید: خبرهای متناقض درباره هویت قاتلان و انگیزه قتل داریوش مهرجویی و وحیده محمدی فر

ضمناً هیچ‌ یک از اعضای این خانواده که در پیشبرد فرهنگ و علم و دموکراسی در کشور سالیانی دراز فعال بوده‌اند بازداشت نشده‌اند.  

افزون بر این، در اداره آگاهی نیز از علیرضا محمدی‌فر خواستندکه بلافاصله شکایتی علیه قاتل یا قاتلین تنظیم کنم. 

به زودی شکایتی علیه مفتریان برای اعاده حیثیت تنظیم خواهد شد.

این مطالب را نیز ببینید!

انقلاب اسلامی ایران چگونه به پیروزی رسید؟

از سال ۴۲ تا ۵۷، اجتماعات بسیاری توسط رژیم پهلوی به خاک و خون کشیده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.