صفحه اصلی / اجتماعی / ماجرای مومیایی عجیب در کنگره/ ورود محافل سیاسی به موضوع فرازمینی‌ها؛ نوعی شارلاتانیسم یا نزدیکی به یک اتفاق هولناک؟

ماجرای مومیایی عجیب در کنگره/ ورود محافل سیاسی به موضوع فرازمینی‌ها؛ نوعی شارلاتانیسم یا نزدیکی به یک اتفاق هولناک؟

به گزارش خبر فوری، در حالیکه مدت زیادی از جلسه جنجالی کنگره آمریکا در مورد فرازمینی ها نگذشته (درباره این جلسه اینجا بخوانید)، جلسه دیگری، این بار در کنگره مکزیک برگزار شده است. در این جلسه جنجالی یک یوفو شناس به نام مائوسان دو جسد مومیایی شده کوچک را به کنگره مکزیک آورده و مدعی شد این مومیایی ها متعلق به فرازمینی ها هستند. مائوسان مدعی است تحقیقات صورت گرفته روی این اجساد نشان داده که حدود ۳۰ درصد  DNA این موجودات غیر انسانی است. همچنین طبق ادعای مائوسان چند قطعه فلزی در مومیایی این‌موجودات پیدا شده است. این یوفو شناس مدعی است به احتمال زیاد اجساد کشف شده به فرازمینی‌ها تعلق دارند.

مائوسان پیشتر نیز ادعاهایی درباره کشف موجودات بیگانه داشته است که البته همگی رد شده‌ اند. یکی از این موارد مربوط به پنج مومیایی است که در سال ۲۰۱۷ در پرو پیدا شدند و ادعا می‌ شد متعلق به موجودات بیگانه هستند، هر چند بعدها ثابت شد که این بقایا متعلق به کودکان انسانی هستند.

مائوسان این بار نیز مدعی است که مومیایی های خود را از پرو پیدا کرده است. او گفته این دو مومیایی در شهر باستانی کوسکو یافت شده اند. پرو و به خصوص کوسکو از مناطق جنجالی آمریکای جنوبی هستند. تاکنون مدارک جنجال آمیز فراوانی از مناطق باستانی و متروکه این کشور به دست آمده که دال بر وجود فرازمینی ها هستند. طبق ادعای برخی محققان مانند اریش فون دنیکن، پرو یکی از مناطقی است که بیشترین شاهد و گواه را در مورد سفر فرازمینی ها به زمین داشته و دارد و اصولا تمدن باستانی ساخته شده در این منطقه محصول ارتباط بشر با فرازمینی‌هاست.

مائوسان ادعاهای بزرگی در مورد اجساد ارائه شده در جلسه کنگره مکزیک داشته است. او مدعی شده مومیایی ها به هزار سال پیش تعلق دارند و دانشمندان دانشگاه ملی خودمختار مکزیک کشف کرده اند که این اجساد در معادن دیاتوم‌ها (جلبک‌ها) کشف شده و بعدها فسیل شده‌اند.

او همچنین، دعاوی زیر را در توصیف دو نمونه ارائه شده مطرح کرد:

– از اجساد فسیل ۳۵ درصد داده ژنتیکی استخراج شده که مانند هیچ چیز شناخته‌شده بروی زمین نیست.

– اجساد دارای ساختار استخوانی همچون پرندگان و گردن جمع‌شونده هستند.

– ۶۰ سانتیمتر قد و سه انگشت دارند.

– در بدن آن‌ها ایمپلنت فلزی یافت شده است.

در جلسه کنگره مکزیک چه گذشت؟

در جلسه کنگره مکزیک شواهد مورد ادعای مائوسان بررسی شد. او در ابتدا قسم خورد که واقعیت را می گوید. سپس عکس‌های اشعه ایکس از نمونه‌ها نشان داده شده و شماری از کارشناسان شهادت دادند که در درون بدن یکی از اجساد «تخم‌‌های دارای جنین» وجود دارد و هر دو جسد نیز دارای ایمپلنت‌ های ساخته شده از فلزات بسیار کمیاب مانند اسمیوم و کادمیوم هستند.

افراد سرشناس زیادی در جلسه حاضر بودند. رایان گریوز، خلبان بازنشسته نیروی دریایی ایالات متحده که چندی قبل در کنگره آمریکا ادعا کرده بود در طول پروازهای خود با چنین موجوداتی روبرو شده، از جمله افراد حاضر در کنگره مکزیک بود.

همچنین پروفسور آبراهام آوی لوب، اخترفیزیکدان آمریکایی و مدیر گروه نجوم دانشگاه هاروارد نیز یکی دیگر از افراد مهمی بود که به صورت غیر مستقیم در جلسه حاضر بودند. او از طریق تماسی ویدیویی از دولت مکزیک خواست تا به دانشمندان این کشور اجازه دهد تا احتمال وجود موجودات فضایی را بررسی کنند.

وجود فرازمینی ها؛ آری یا خیر؟

دلایل ارائه شده توسط مائوسان بسیار جنجال برانگیز بوده است. بسیاری از محققان معتقدند دعاوی او مانند موارد ادعایی در سال های قبل باطل و نسنجیده اند و تا زمانی که مورد تایید سازمان ها و نهاد های علمی معتبر قرار نگیرد، نباید در جلسات رسمی سیاسی مورد اعتناء قرار بگیرند.

برخی منتقدان نیز برآنند که دولت مکزیک برای اینکه از همسایه شمالی خود عقب نیفتد شروع به کشاندن بحث فرازمینی ها به کنگره خود کرده است.

با این حال، گروهی معتقدند کشیده شدن بحث فرازمینی ها به کنگره و محافل سیاسی نشان می دهد که این موضوع به شدت جدی است و دیر یا زود دنیا را درگیر خود می کند. تا سال پیش هیچ محفل سیاسی و نهاد قدرتی حاضر نبود وجود فرازمینی ها را بپذیرد، چه رسد به اینکه درباره ماهیت آن بحث کند اما حالا پارلمان های کشورهای مختلف شروع به برگزاری جلسه علنی درباره این موضوع کرده اند. این نشان می دهد که مساله فرازمینی ها جدی شده و دیر یا زود بشر را با خود درگیر می کند.

با این حال، هنوز قضاوت درباره این مساله زود است. تنها نهادهای علمی بین المللی از جمله گروه های علمی دانشگاه ها، پژوهشکده ها و … قادرند درباره وجود فرازمینی ها و ارتباطشان با بشر رای صادر کنند و فعلا این نهادهای رسمی سکوت پیشه کرده اند.

این مطالب را نیز ببینید!

انقلاب اسلامی ایران چگونه به پیروزی رسید؟

از سال ۴۲ تا ۵۷، اجتماعات بسیاری توسط رژیم پهلوی به خاک و خون کشیده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.